Zayn

933 46 2
                                    

Všetko sa to vo mne zlomilo ,keď som videl svojho brata s Even . Prečo by som aj ja nemohol mať takéto šťastie ? Celý môj život ma každý nenávidel . Môj otec bol toho príkladom , nebyť Embera ani by som sa nenarodil . Môj otec v tehotenstve skoro matku zabil .

Nebavilo ma pozerať sa na šťastie všetkých naokolo . Žiarlil som . Žiarlil som na svojho brata , pretože mal všetko . Bol alfom , mal krásnu lunu a teraz dokonca čakal dieťa . Všetko to vo mne vrelo , cítil som ,že stačí len maličký skrat a vybuchnem , nebudem ovládať svoje pocity a vôľu .

Raz večer som sa chcel ísť prebehnúť lesom , pretože tie pocity , ktoré sa vo mne kopili boli už na nevydržanie . Ako som odchádzal na schodoch som stretol otca .

,,Kam ideš ?" opýtal sa tónom ,ktorý mi vyslal po tele niekoľko zimomriavok strachu . Bál som sa ho ,pretože ma v detstve často bil až som bol fialový .

,,To nie je tvoja vec !" odvrkol som mu a pokračoval som v ceste . 

,,Je to moja vec !" zdrapil ma za ruku a hodil ma o zábradlie , na ktoré som sa s obrovským šťastím nenabodol . Z nosa mi vystriekla krv a v jemnom prúde mi stekala všade naokolo . V hlave mi dunelo a necítil som si telo .

,,Nie si nič len nula , " ozval sa môj otec a z opovrhnutím na mňa stále hľadel . V mojom vnútri sa kopilo toľko nenávisti ,že to ani nebolo možné . Nevedel som , že som schopný takto nenávidieť .

,,Prečo ma vlastne tak nenávidíš ?" vychŕlil som zo seba túto otázku ,ktorá mi mysľou behala už od detstva . Nikdy som otca nevidel , že by vytiahol ruku na Embera , vždy som bol fialový len ja . Embera to štvalo ,ale ja som vedel ,že drží z otcom  . S Emberom sme za sebou stáli , držali sme jeden druhého ,ale raz sme sa nezhodli . Pohádali sme sa a on mi povedal , že má pocit ako keby som si mohol za to , že ma otec trieska . Odvtedy sme sa o seba nestarali . Odcudzili sme sa jeden druhému a on ma už pred otcom nechránil .

,,Prečo ?" otec sa uškrnul a postavil sa nado mňa .

,,Si synom bastarda , ktorý tvoju matku znásilnil . Vedela , že by som kvôli znásilneniu šalel ,preto sa snažila narafičiť ,že si mojím synom . Aj by sa jej to podarilo , pretože dovtedy bolo medzi nami všetko v poriadku , no akosi sa mi začala vyhýbať . Vraj je jej zle a mala by odísť do vedľajšej spálne a tam zotrvať dokým jej nebude lepšie . Zobrala si perinu aj vankúš ,ale ja som jej povedal , že to je v poriadku a chytil som ju za ruku . Odrhrnula sa jej nočná košeľa  a na jej ruke som zbadal krvavé jazvy . 

Opýtal som sa jej odkiaľ to má ,lenže ona mi povedala , že sa porezala na črepinách z vázy . Hodil som ju na posteľ a uvidel som , že má po celom tele fialové modriny a krvavé jazvy . Celá sa podo mnou triasla ,pretože si myslela , že ju idem zbiť . Opýtal som sa ešte raz a vážne , kto jej to urobil ,lenže ona mlčala .

Dostal som záchvat hnevu a niekoľko sklenených váz skončilo na stene . Tvoja matka sa celá triasla od strachu , no ja som len takto vyčíňal . V tú noc som sa zaprisahal , že zabijem toho sukinho syna ,ktorý znásilnil moju ženu a toho bastarda , ktorého teraz čaká zabijem rovno pred ním . 

S tvojou matkou som si viac nemal čo povedať . Odsťahovala sa do západných komnát a tam nakoniec aj zomrela . Miloval som ju viac ako svoj život . Moje srdce sa rozlámalo na kusy ,pretože mi nedôverovala . Neverila mi . Nechcela m povedať , kto jej to urobil ,preto vo mne skrsla myšlienka , že to nebolo znásilenie , možno to tak chcela .

V to poobedie ,keď prišlo na pôrod si ma dala zavolať ,ale ja som odmietol . Šiel som do prvého bordelu a tam som sa poriadne opil a odviazal . Potom ako som išiel domov som si uvedomil , že mi možno chcela povedať pravdu . Ponáhľal som sa do jej komnát ,lenže keď som tam prišiel bola už mŕtva . Jej bezvládne telo ležalo na posteli zakryté plachtou a vedľa postele v kolíske plakalo dieťa .

Pozrel som sa do kolísky a dieťa sa na mňa usmialo . Chápeš ? Ten malý bastard , ktorý zabil pri pôrode moju ženu sa na mňa usmieval . Do izby však vošiel Ember a keby nebolo jeho , zabil by som ťa .

Preto ťa tak nenávidím . Si skaza môjho domu ! "

,, Nikdy si si neuvedomil , že možno zomrela z toľkého hnusu , ktorý k tebe cítila ? " ozval som sa a na líci mi pristála otcova dlaň .

,, Vypadni ! Vypadni odtiaľto ! Neviem ,prečo som ťa už dávno nevyhodil !" vrieskal otec a ja som sa chytil zábradlia . Šlo to ťažko ,ale zodvihol som sa . Krv mi cícerkami tiekla po brade ,ale vôbec so  si to nevšímal .

,,Prisahám , že sa vám pomstím . Tebe aj tvojmu milovanému synovi . A teraz prepáč ,ale bastard konečne odchádza !" zvrieskol som a odišiel som z toho väzenia ,ktoré bolo mojím ,,domovom" .


°°Tak a máme tu dôvod ,prečo Zayn plánuje pomstu ;) Dúfam ,že sa vám bude aspoň trošililinku táto kapitola páčiť .°°

Alfa and his love !Where stories live. Discover now