Lov 💖

1.2K 56 0
                                    

Začal sa náš spoločný lov. Obaja sme sa premenili na vlkov a rozbehli sme sa za jasotu ľudí do lesa . Bežali sme popri rieke , ktorá lemovala cestičku k hradu Black Devils . Pri cestičke sme si našli ruksaky s oblečením , jedlom a potrebnými vecami na náš spoločný lov .

Obaja sme si v zuboch preniesli naše ruksaky do kríkov a obaja sme sa prezliekli do vhodného oblečenia . S Emberom sme boli konečne právoplatní manželia a ja som si musela pri obliekaní poriadne hrýzť do pery ,aby som odolala pokušenie vidieť ho . Obaja sme po sebe túžili , ale museli sme počkať do svadobnej noci . Niekoľko dní pred ceremóniou to chcel Ember už vzdať a nehovorím , že ja som ostala chladná , ale s bozkom na pery som ho vyprevadila z mojej izby a veľmi som ho prosila nech to vydrží , aby sme zachovali tradície .

A teraz som to bola ja , ktorá sa nevedela ovládať . Prezliekla som sa a vystúpila som z krovia s batožinou na pleciach . Ember vyšiel von len v kraťasoch a s batožinou na chrbte . Daroval mi taký úškľabok , keď videl , že dosiahol presne takú reakciu akú chcel . On si totižto neobliekol tričko , aby ma provokoval a dobre vedel , že mu to vyjde .

Podišiel ku mne a chytil ma za bradu . Dvihol ju medzi svoje dva prsty tak , že sa mi díval spaľujúcim pohľadom rovno do očí . Cítila som sa ako keby niekto v mojom bruchu vypustil roj motýľov . Samozrejme nebol by to Ember , ak by neprovokoval .

,, Mala by si zavrieť ústa , pretože ti tu kvapla slina ," vyceril na mňa ten svoj Colgate úsmevík a hneď ma perverzné myšlienky prešli . Chce vojnu má ju mať , rozhodla som sa , že mu jeho provokáciu oplatím .

Vyplazila som mu jazyk a vyzliekla som si tielko , ostala som len v športovej podprsenke a keď som sa na neho pozrela jeho pohľad potemnel a teraz to bol on komu tiekli sliny .

Zasmiala som sa na plné hrdlo a vykročila som smerom do lesa .

Kráčali sme celé hodiny tmavým lesom popri rieke , ktorá tiekla smerom na juhozápad od územia klanu . Cesta lesom nebola až taká nepríjemná ako som si stále prestavoval . Bolo to romantické a zároveň dobrodružné . Bol tu pokoj a ticho . Len občas bolo počuť zahúkanie sovy alebo zacvrlikanie drobného hmyzu .

Potrebovali sme sa dostať na druhý breh rieky , ale nejako sme nevedeli nájsť most , ktorý by spájal obe strany rieky . Niekde na mieste , kde sme sa práve nachádzali by mal ten most stáť , no keď sme ho aj po dvoch hodinách stále nemohli nájsť , Ember sa rozhodol , že tu strávime noc a postavil stan .

Ponúkla som sa , že prinesiem nejaké raždie na čo on len prikývol a ja som sa bez slova vydala trochu hlbšie do lesa . Prišla som na čistinku , kde rástli iba vysoké smreky . Pod obrovskými stromami bolo veľa raždia , nazbierala som toľko , aby som to uniesla a po štvrťhodine som sa vracala späť k stanu . Stan bol veľký a priestranný . Jeho vnútro malo veľkosť malej izby .

Z diaľky som si všimla , že pri vchode do stanu je položené svetielko a  von nik nebol .  Raždie som zložila k ohnisku , ktoré môj manžel vytvoril .

Na chvíľku som sa zamyslela . ,, Môj manžel ," zopakovala som si sama pre seba v hlave a pousmiala som sa nad týmto slovným spojením . Uvedomila som si , aký to má pre mňa veľký význam .

Vošla som do stanu ,ale nevidela som tam ani živú dušu . Rozhodla som sa pozrieť breh rieky a na moje prekvapenie som našla malý vodopádik , v ktorom sa Ember bláznil ako malý chlapec .

Keď som ho videla , neodolala som a skočila som za ním do vody .

Alfa and his love !Where stories live. Discover now