Otvorili sa dvere a my sme vošli do hradu . Vošli sme a ja som s úžasom zostala civieť na to , čo bolo predo mnou . Tu budem bývať . Vnútro hradu bolo veľmi krásne , myslela som si , že všetko tu bude tmavé alebo čierne , pretože je to predsa sídlo klanu Black Devils .
Nachádzali sa tu farebné veci , veci , ktoré boli práve teraz v móde . Ember sa na mňa usmieval a zaviedol ma na druhé poschodie hradu , kde som mala mať svoju izbu .
,, Choď sa prezliecť a ja ti to tu všetko ukážem , " žmurkol na mňa a odišiel . Vstúpila som do svojej izby . Bola velikánska a prekrásna . Steny boli svetlomodrej farby . Boli tu lesklé čierne skrine z najnovšej módy. A čo ma najviac dostalo bola posteľ . Bola strašne veľká , taká akú mali kedysi kráľovné .
V izbe sa nachádzali ešte jedny dvere . Išla som si prezrieť čo je tam . Bola tam kúpeľňa so sprchovým kútom a vaňou , s dvomi umývadlami . Steny boli tmavomodrej farby . Milujem tmavomodrú farbu .
Prezliekla som sa do čiernych krátkych šiat s výstrihom na chrbte . Uložila som všetky ostatné veci do skríň a vybrala som sa hľadať Embera .
Vyšla som z izby a natrafila som rovno na neho .
,, Si krásna ..." pošepkal mi a pobozkal ma na líce .
,, Ďakujem ..." usmiala som sa na neho . Ember mi poukazoval všetky izby , ktoré boli na hrade . Bolo ich tu dokpy vyše sto . Všetky boli veľmi nóblesne a elegantne upravené . Potom sme vošli do jedálne . Bol tu veľký mahagónový stôl . Sadli sme si a navečerali sme sa .
,, Asi už si veľmi unavená ..."povedal mi Ember pri stole . Bola som unavená ani neviete ako .
,, Veľmi ...." odpovedala som mu .
,, Pôjdem už ....idem sa ešte osprchovať a spať ...dobrú noc Ember ..." povedala som a pobozkala ho na pery . On mi bozk poriadne vášnivo opätoval a ja som sa vybrala do svojej izby .
Vošla som do vane a poriadne sa vykúpala . Vyšla som z kúpelne vo svojom bielo-šedom pyžamku , na ktorom bol vyobrazený vlk ( moja podoba ) .
Ember ležal v mojej posteli . Trochu som ostala v pomykove .
,, Toto je naša spoločná spálňa ..." usmial sa na mňa .
,, Aha ...."odpovedala som a prišla som k posteli .
Ľahla som si a Ember ma objal okolo pása . ,, Zajtra nás čaká veľa povinností ..." zašepkal mi do vlasov .
,, To by sme sa mali poriadne vyspať .." oznámila som mu .
,, Vieš , dnes som ťa prvýkrát videla ,ale cítim sa s tebou bezpečne , tak ako nikdy predtým . " povedala som mu .
,, Ja tiež ....ľúbim ťa ...povedal mi a otočil ma tak , že som ležala a pozerala som sa mu do očí .
Pobozkal ma a potom sme v spoločnom objatí zaspali .
YOU ARE READING
Alfa and his love !
WerewolfPríbeh je o osudovej láske medzi princom z klanu Black Devils Emberom a jeho lunou Even . Budú šťastní ? Aké nástrahy číhajú na ich životy ? Všetko sa dozvieš ,ak otvoríš túto knihu ;)