Del 21

527 28 6
                                    

•DN'S POV•

Jeg løp så fort jeg kunne bort fra huset vårt. Det regnet og var kaldt ute. Snart hadde jeg løpt helt til der ulykken skjedde. Det var vondt og se plassen igjen, jeg fikk tilbake minner. Jeg var stille og bare så meg rundt. Litt lenger bort så jeg en gutt. Det var noe kjent med han. Det var Martinus. Han snakket vist i mobilen. Jeg gikk nærmere. "Ja, det er slutt mellom meg og DN nå ja." Hørte jeg han si. Jeg gjemte meg bak et tre så han ikke skulle se meg. "Neida, det går fint. Jeg som slo opp. Men egentlig så bryr jeg meg ikke så mye... Jeg hadde tenkt å slå opp med henne uansett om hun flyttet eller ikke. Dette med at hun flytter til Japan nå kom som en bonus slik at det ble enklere å forklare hvorfor jeg slo opp." Han skulle slå opp med meg uansett? Hvorfor?
Mobilen min dirret, en ny melding fra mamma 'pappa har bestemt seg. Han vil til Japan, så nå har vi bestemt at han flytter, vi jentene blir her:)' dette var en glad melding, men jeg klarte ikke å smile. Martinus.. Hvorfor? "Jo, jeg liker henne fortsatt, men hun nye jenta i nabohuset er så pen. Skal prøve meg på henne.." Hørte jeg. Ny jente. Nabo? Hmm.. "Navnet? Thea tror jeg.. Ja Thea ja. Tror hun er 16 hun å. Jupp, høres fett ut. Men må stikke nå jeg. Snakkes a Johannes." Så gikk han. Jeg kom frem fra bak treet og satte meg ned på benken. Han slo opp med meg for å prøve seg på hun nye. "Du er så teit!" Sa jeg og slang hodet ned i hendene. Der ble jeg sittende. "Hallo?" Hørte jeg etter en stund. En ukjent stemme..

ʙᴀʙʏ ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟᴇᴛ ᴍᴇ ɢᴏ | sᴇsᴏɴɢ ⁴Where stories live. Discover now