Del 26

489 32 1
                                    


•NOEN MÅNEDER SENERE•

"DN!! DN!! DN!!!" Thea kom løpende bak meg. "Hva?" Spurte jeg og snudde meg til henne. "Jeg må fortelle deg no kjempeviktig." Jeg og hun hadde på en måte blitt bestevenner.. "Ja.. Fortell meg fortell." Smilte jeg og slang bøkene inn i skapet og lukket det for siste gang denne uka. "Kan jeg ikke fortelle det lizom hjemme hos deg?" Spurte hun å så litt ned. Jeg så på henne og løftet det ene øyenbrynet. "Nå gjør du det øyenbryngreia igjen!!" Klagde hun. Jeg lo. "Men.. Du sa hjemme Hos meg? Vil du bli med hjem til meg elns?" Spurte jeg og smilte lurt. "Jaaaah, siden du spør så." Smilte hun. Jeg lo og dolket henne litt i ryggen. "Du.. Jeg er hjemme alene i helgen.." Begynte hun, men jeg avbrøt henne. "Ååå, kjipt a, lyst til og ligge over til meg?" Smilte jeg. "Du kjenner meg så godt." Smilte hun. "Skal vi gå?" Sa hun å så på meg. "Ja vent litt da, tror jeg låste inn mobilen min." Sa jeg og låste opp skapet og tok ut mobilen min. "Hei jenter.." Hørte jeg en mørk stemme si bak meg. "Hhheeei.." Hørte jeg Thea si med en skjelvende stemme. "Hei DN." Jeg snudde meg. "Martinus?" Jeg så på han. "Jeg venter borte ved skuret jeg." Sa Thea og gikk. "Kommer snart." Smilte jeg til henne. Jeg snudde meg bak igjen og latet som om jeg lette etter noe. Martinus sto å så på meg. "Hva leter du etter?" Spurte han, sikkert bare for å si noe. "Ikke noe du trenger å bry deg om." Mumlet jeg inni skapet. "DN?" Jeg snudde meg. "Hva?" Han så på meg med øyne som han aldri hadde likt meg. "Hvorfor er du sånn?" Jeg hevet øyenbrynene. "Sånn? Haha, det er bare du som har forandra deg.." Sa jeg og snudde meg tilbake igjen.. "Forandra meg.. Bare for at jeg ikke liker deg så godt som kjæreste akkurat for tiden?" Jeg himlet meg øynene. "Du har aldri lik meg som kjæreste." Sa jeg og så inn i skapet. Vi var alene rundt oss. "Ehh jo? Je.." Han klare ikke å fullføre. Jeg slang skapdører hardt igjen mens jeg sa høyt og irritert. "Jeg så hva du skrev på Facebook-gruppa i går!" Han så rart på meg. Jeg fortsatte. "om jeg skulle ha fikset på noe i fortiden min, er det og ordne opp i alle feilene jeg gjorde, å i alle minnene med henne." Jeg trakk pusten. "Du er falsk!" Spyttet jeg.

ʙᴀʙʏ ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟᴇᴛ ᴍᴇ ɢᴏ | sᴇsᴏɴɢ ⁴Onde histórias criam vida. Descubra agora