Del 36

543 30 6
                                    


•DN'S POV•
Endelig dro han. Etter å ha mast meg inn flere ganger. Det ble slik at så lenge jeg holdt meg inne på rommet og ikke sitte ute i kulden og fryse meg i hjel, så skulle han dra.
Nå satt jeg inne på rommet mitt og tenkte. Jeg må slutte å tenke så mye. Jeg blir bare deppa av det.
Mobilen min plinget. "Hei DN. Det er Lisa. Møt meg i parken, jeg trenger å si deg noe viktig." Jeg så på meldingen jeg hadde fått av henne. Jeg snek meg ut og skulle akkurat til og gå ut ytterdøra da Sunni oppdaget meg. "Hvor skal du?" Jeg så på henne. "Ehhh.... Thea." Hun smilte og nikket å jeg gikk ut.
Da jeg endelig var i parken så jeg henne sitte der. Jeg satte meg ved henne. Hun så på meg, maskaraen hennes rand. Jeg hadde aldri sett henne gråte før. "Han drar.. Han drar i morgen tidlig." Jeg reiste meg opp igjen. Jeg snudde meg og tok hendene på panna. Han reiser.. Jeg kunne ikke tro det. Jeg hadde mistet han for alltid.
Mobilen min ringte. Thea. Jeg svarte, "kan ikke snakke nå." Sa jeg "det er viktig." Hørte jeg henne snufse. "Jeg skal flytte til Trondheim. Reiser i morgen." Jeg ble stille. Nå var alt jeg hadde borte. "DN? Hallo?" Jeg klarte ikke å svare. "Hallo?" Jeg svarte ikke, klarte ikkr. "Møter deg i morgen for å si hade til deg" sa hun å la på.
Jeg snudde meg. "Hva skjer?" Spurte Lisa å så på meg. "Den eneste venninnen min flytter i morgen.." Sa jeg og satte meg ved henne. "Livet er ikke som man vil" sa hun bare og så rett fram. Jeg så også rett fram. "Det skal være sikkert." Svart jeg

ʙᴀʙʏ ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟᴇᴛ ᴍᴇ ɢᴏ | sᴇsᴏɴɢ ⁴Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang