•Martinus pov•
Jeg gikk ut av rommet der DN lå. Jeg gikk sammen med pappa og Marcus. Det føltes ut som om jeg gikk gjennom gangen i koma. Hørte ikke noengang av hva folk sa til meg. Alt ble bare som mumling og hvisking. Alt ble tåkete og grått. Jeg stoppet opp. Jeg klarte ikke mer, alt jeg hadde å leve for var nå borte. Grunnen min til og smile, fortsette med musikk, opptre, i det hele tatt å puste var ikke med meg mer. Hun var mitt alt, min eneste. Hvordan skal jeg klare og leve uten jenta mi?
Jeg sank ned. Midt i gangen satt jeg og så bare rett fram. Klarte ikke mer. Jeg kjente pappa prøvde og hjelpe meg opp, men jeg ville ikke. Jeg bare la meg ned i fosterstilling. Tårene rand og alt ble bare mer tåkete foran meg. Jeg lukket øynene hardt og lukket opp øynene igjen. Og da, da var jeg tilbake i Trofors. Det var sommer, og jeg gikk tur. Det minnet om den første gangen jeg møtte på DN.
Jeg så alt jeg så den gangen, luktet og hørte alt. Hørte en vakker stemme. DN.. Jeg la hodet mitt ned på gulvet, nå kom det opp da hun kom ut fra badet i klærne til meg og Marcus. Da klærne ble så store på henne. Da jeg for første gang sa at hun var så søt.
Enda et minne kom opp, da hun sovnet i armkroken min, da jeg kysset henne på toppen av bakken, da vi vekte henne med å synge for henne, da vi lurte henne med at hun skulle hjem, men ble med oss på turne. Alle de gangene vi var på flyet og hun hadde flyskrekk. Den gangen på intervjuet da vi ble sammen. De gangene hun fikset håret mitt. Da jeg tok henne med opp på scenen. Da hun møtte Sander og Isac Elliot. Alle de klemmene hennes.
Alle minnene bare raste inn. Hodet mitt gjorde vondt og det samme gjorde hjerte mitt. Jeg tok hendene på hodet og krøket meg sammen. Smerten ble bare værre. Jeg klarte ikke mer, jeg begynte å hyle så høyt, og så mye som jeg aldri hadde gjort før. Vis DN hadde vært her, hadde jeg ikke hatt så vondt, og hun hadde kommet til og trøste meg. Jeg følte at ulykken var min skyld. Vi hadde jo akkurat blitt venner da ulykken skjedde. Hadde jeg bare klart og redde henne.
•••
Mer?❤️
ČTEŠ
ʙᴀʙʏ ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟᴇᴛ ᴍᴇ ɢᴏ | sᴇsᴏɴɢ ⁴
FanfikceTror du livet til DN og forholde hennes med Martinus er en dans på roser? Der tok du nok feil. Se hvordan det går i sesong 4.