Del 23

535 32 6
                                    


Jeg skulle hjem til han nå. Jeg skulle fortelle han de gode nyhetene om at jeg ikke skulle flytte til Japan. Lurte på hvordan han kom til og reagere.
Jeg sto på trappa til gutta. Hånden min gikk sakte opp av jakkelommen på den grønne høstjakken min. Hånden min gikk sakte opp og jeg ringte på. Det gikk en liten stund før noen kom og åpnet til meg, men da noen åpnet til meg var det Marcus som sto der og smilte. "Heisann Marcus." Smilte jeg "Heihei DN, vil du komme inn?" Spurte han og lot meg komme inn. Jeg gikk inn og tok av meg jakke og sko, og fulgte etter Marcus inn i stuen. Der, i sofaen satt han, han jeg skulle snakke med. "DN?" Spurte han overrasket. "Martinus." Nikket jeg. "Skal jeg la dere være alene eller noe?" Spurte Marcus som sto bak meg. "Ja.." Svarte Martinus og så stygt på han. "Nei, du trenger ikke." Sa jeg og smilte litt bitchy til Tinus. Jeg viste alt! "Hva gjør du her?" Spurte han og så vidre på TV'n. "Hadde tenkt til og snakke med deg.." Sa jeg og sto bare mist i stuen. "Så flott da.. Snakk i vei.." Sa han litt don't care og skrudde ned lyden på TV'n helt ned. "Ja?" Spurte han. "Jah.. Jeg skal ikke flytte til Japan uansett.. Mamma, meg og jentene blir boende her i Trofors." Smilte jeg. "ÆÆÆ så bra!" Smilte Marcus og ga meg en kjempe klem. "Ja... Så flott.." Sa Martinus uinnterisert. Akkurat som han tenkte 'søren heller, hun kommer i veien for planen min!'
Marcus smilte og var så glad. "Da kan jo du og Martinus bli sammen igjen!!?" Smilte han og hoppet opp og ned. Før jeg rakk og svare skrek Martinus "NEI!" Både jeg og Marcus så rart på han. "Hva?" Sa Marcus. "Nei, Åhh jeg mente det ikke slikt... Altså" jeg avbrøt han. "Jeg viste det. viste alt! Du slo ikke opp med meg for du ikke orket et distanseforhold, du slo opp med meg for at du skal prøve deg på nabojenta, Thea.." Jeg så bitchy på han. "HVA? NEI?" Martinus reiste seg opp. "Jeg lar dere være alene med dramaet deres jeg.." Sa Mac og dro. "Det ekke sant!!" Skrek Martinus helt fra seg.
Jeg la henda i kors. "Tror ikke du at jeg hørte mobilsamtaler din i parken?" Jeg så han ble litt rar.. "Det var jo bare fake.. Jeg så at du så på.. Jeg sa det bare for og lure deg.. HAHAH." Lo han

ʙᴀʙʏ ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟᴇᴛ ᴍᴇ ɢᴏ | sᴇsᴏɴɢ ⁴حيث تعيش القصص. اكتشف الآن