Del 22

519 31 6
                                    


"Ja?" Jeg så opp, ei jente jeg aldri hadde sett før. "Hei, beklager kan jeg hjelpe deg med noe?" Spurte jeg litt forrvirret. "Altså, ehh. Nei. Jeg bare..." Jeg så på henne og lurte på om hun skulle fortsette.. Men hun var stille. "Du bare?" Spurte jeg. "Du bare så, så lei deg ut lizom, så jeg tenkte bare å se hvorfor.." Jeg smilte litt. Hun brydde seg. Ååe, det er det lenge siden noen har gjort. "Ååe så snill du er som bryr deg." Sa jeg og så opp på henne. "Hehe" smilte hun og fortsatte. "Kan jeg sette meg?" Spurte hun å så på den ledige plassen ved meg. "Jaja, bare sett deg. Vær se god" hun smilte og takket med å nikke, sa satte seg ved meg. "Hva heter du?" Spurte jeg og så på henne. "Thea" svarte hun kort. "Thea?" Spurte jeg stille å tenkte meg om. Den søte jenta het akk det samme som den jenta som Marti.... Nei det... Det var hun! "Du bor like ved Marcus og Martinus ikke sant?" Spurte hun. Hun nikket, "og ved deg." Smilte hun. "Jah.. Å ved meg.." Sa jeg tenksomt. "16?" Spurte jeg og så rett fram. "Mhm.." Svarte hun. Jeg tenke meg om, men så reiste jeg meg. Jeg hadde fått en tanke som jeg skulle gjennomføre. "Jah, Thea, det var morsomt å møte deg. Håpes vi ses snart igjen. Men må dessverre gå nå.." Thea ble sittende. "Håper jeg også. Hadebra DN." Jeg smilte og gikk. Jeg viste akkurat hvor jeg skulle...

ʙᴀʙʏ ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟᴇᴛ ᴍᴇ ɢᴏ | sᴇsᴏɴɢ ⁴Where stories live. Discover now