Jeg sto foran skolen og så opp på den. Jeg pustet tungt, ville egentlig ikke inn. Der sto jeg å så på bygningen da noen tok meg på skuldra. Jeg så bak. "Hei DN. Hva skjer?" Jeg så på Marcus som sto der med et stort smil, håret var som han likte det, lit rufsete, røde sko, supra sko, boyfriend bukse, hvit genser og den svarte skinjakka si, han hadde svart sekk og en klokke på armen. Jeg så opp og ned på han. "Kjekk.." Sa jeg og smilte litt. Han lo litt fjollete og så ned. "Men seriøst, hva gjør du?" Spurte han å så opp på meg. Han så meg i øynene. Jeg pustet tungt, "gruer meg til og gå inn egentlig. Blir litt rart..." Han så på meg. "Det er første gang jeg går inn på denne skolen for å lære, det er første gang jeg ikke går inn her for at jeg skal hente deg eller Martinus for å dra på turne, det er første gang jeg ikke går frivillig inn." Marcus så litt på meg. "Skjønner. Litt sårt med at Martinus dumpet deg?" Jeg så rart på han. "Ehh, NEI!" Sa jeg sint. "Ikke?" Hørte jeg bak meg. "Martinus...." Sa jeg og snudde meg. "Ikke litt sårt en gang?" Spurte han og smilte ekkelt til meg. "Ehh ja!! Jeg bryr meg ikke litt en gang om deg." Spyttet jeg. Han smilte litt, det gjorde Marcus og. "Hva dere gliser over?" Spurte jeg surt. "Vi vet du lyver DN." Begynte Marcus, "vi kjenner deg" fortsatte Martinus. Jeg himlet meg øynene. "Den DN dere kjente er borte. Hun er borte." Martinus nikket før jeg klarte å snakke ferdig. "Du er mer lik en blond bitch.." Sa han og smilte stygt til meg. "Kanskje jeg er det, men det er min måte og bevise at jeg ikke bryr meg om deg mer. Du er en som trodde du kunne gjøre hva du ville med meg.. Såre meg for å hjelpe meg opp på beina igjen. Du klarer ikke å såre meg denne gangen." Jeg smilte bitchy som Martinus kalte meg, slang på hodet og gikk inn på skolen. Jeg gikk inn i korridorene. Mange folk. "DN!! Hei!" Thea sto rett ved et skap som skulle være mitt. "Hei Thea.." Smilte jeg og ga henne en klem. "Tenk at du er her." Smilte hun og hoppet litt. "Jah.. Tenk det." Svarte jeg og smilte litt falskt.
VOCÊ ESTÁ LENDO
ʙᴀʙʏ ᴘʟᴇᴀsᴇ ᴅᴏɴ'ᴛ ʟᴇᴛ ᴍᴇ ɢᴏ | sᴇsᴏɴɢ ⁴
FanficTror du livet til DN og forholde hennes med Martinus er en dans på roser? Der tok du nok feil. Se hvordan det går i sesong 4.