4.

1.9K 85 0
                                    

-Niall,norėjom paklausti vieno dalyko,ar neprieštarautum jei išnomuotume mūsų laisvajį kambarį Greisi?
Pasimetęs žiurėjau į Louis besišypsantį veidą,pati mergina buvo susidomėjusi savo lakuotais kojų nagais,pasukau galvą į Harry ir Payno,šie truktelėjo pečiais taip duodami suprasti,kad jie sutinka.
-O kur jos kambarys ir kaip ji išvis čia atsirado sekmadienio rytą?
Gal kiek perdaug piktai paklausiau,Greisi krūptelėjo,prieš atsakydama.
-Ilga istorija,viskas tvarkoje Niall tau nebūtina sutikti,aš susirasiu kitą kambarį.
Louis mane dabar jau piktai stebėjo,žinoma sužaiskim sažinės korta. Jei nesutiksiu,busiu pats blogiausias.
-Tiesa pasakius man nesvarbu,visvieną retai čia bunu.
-Šaunu.
Visi vaikinai lyg susitarę atsakė,Greisi šyptelėjus padėkojo. Nežinau kodėl,bet mane nervina Louis stovintis šalia jos. Pakilau nuo kedės eidamas atgal link savo kambario,prieš užverdamas duris spėjau išgirsti kaip mergina tyliai pasakė "man atrodo jis manęs nemėgsta",klysti mažute,man atrodo tu greitu metu busi ta mergina,per kurią mes su vaikinais tarpusavį susipyksim.

Kai gerokai po pietų grįžau namo iš sporto salės,vos pravėręs duris pajutau gardų kvapą. Bute tyliai grojo muzika,iš virtuvės sklido keisti garsai. Nuspyręs batus,įžengiau į patalpą,akimis bandydamas aprėpti visą matomą vaizdą. Neskaitant to,kad virtuvė tiesiog blizgėjo,Greisi užsisukusi kažką pjaustė,šiektiek judindama užpakaliuką. Maisto kvapas buvo dieviškas,man net sugurgė skrandis,nepamenu,kada valgiau šilto naminio maisto. Priėjau arčiau,atsisėsdamas prie baro,visdar įdėmiai bežiūrėdamas į dailų užpakaliuką.
-Ką gamini?
Mergina pašoko atsisukdama į mane,jos skruostai paraudę,plaukai šiektiek išsitaršę.
-Nesigazdink šitaip.
-Atleisk,negirdėjau kaip įėjai.Nežinau,sumaniau iškepti vištienos su bulvėmis,nežinojau ką mėgstat,o kaip mano a.a. močiutė sakydavo,keptą vištą mėgsta visi.
Ji plačiai nusišypsojo,šiektiek prasižiodama,tik tada pastebėjau pas ją liežuvyje auskarą. Galvoje iškart iškilo vaizdinys,kaip ji apžiotų mane ir koks malonumas,su tuo auskaru.
-Visas maistas skanus Greisi.
Mirktelėjau jai,šypteldamas.
-Įdėti gal tau?
-Ar tu jau pavalgei?
-Ne.
-Ar palaikysi man kompanija?
-Žinoma.
Kai ji mirkteli savo akimis,atrodo labai žaismingai ir žaviai. Greitais judesiais įdėjo man į lėkšte maisto,poto įsidėjo sau. Porcija pas ją tik vos vos mažesnė nei mano,užmečiau akį į jos tobulą figūrą ir vėl į jos porciją. Tiesa pasakius,aš matau pirmą kartą mergina atrodančią taip,kuri valgo daug,o ne salotos lapą ir puse morkos.
-Ar tu visada tiek valgai,Greisi?
-Aha. Aš myliu maistą,maistas myli mane,tarp mūsų stabilūs santykiai.
Skardžiai nusijuokiau,užsidėjęs ranką ant savo pilvo preso.
-Vav,tai stebina,bet man labai patinka. Skanaus.
-Ačiū,tau taip pat.
Kurį laiką valgėme tyloje,stebėjau ją pro šiektiek nuleistas blakstienas. Ji gardžiai valgė,lėtai kramtydama karts nuo karto prie lūpų pakeldama stiklinę su sultimis.
-Beje,visrtuvė atrodo nuostabiai tvarkinga,ačiū.
-Nėra už ką,nelabai buvo ką veikti,o tvarkydamasi aš užsimirštu ir atsipalaiduoju,tai kvaila,bet kas sakė,kad aš nekvaila?
Ji šauni,šmaikšti ir labai šarminga.
-Nesakau,kad tai kvaila,bet kad jeista tai tikrai. Kur vaikinai?
-Tiesa pasakius nepamenu, Louis lyg išvyko pas kažkokia merginą,Harry man atrodo namuose,miega,o Liam išvyko pas draugus.
Mhm,Louis pas mergina,įdomu pas kokia.
-Tai kaip čia atsiradai Greisi?
-Vakar po darbo grįžusi į savo butą,na tiksliau tame bute nuomauvausi tik kambarį, radau lagaminą už durų.
-Tiesiog?
-Taip,tiesa Ben poto išlindo,išnešdamas lagaminą į gatvę.
-Koks nenormalus,naktį išleido tave į gatvę?
-Taip.
Ji taip paprastai tai pasakė,lyg nebutu jai pirmas kartas.
-O iškur Louis?
-Tiesa pasakius nežinau,ėjau šaligtaviu link motelio,esančio Bransley gatvėje. O jis važiavo gatve,papasakojau jam viską, pasisiulė nakčiai vietoje viešbučio kambarį. O šį rytą Harry pasiulė šiektiek pagyventi ir nuomuotis kambarį čia,jeigu tu neprieštarausi.
Ji kalba greitai,daug gestikuluodama,beveik nemirksėdama akimis,baigusi šyptelėjo.
-Ne,viskas tvarkoje. Tik tau teks priprasti, prie kaikurių taisyklių ir kad mes vaikinai.
-Aš nesikišiu Niall,ir netrukdysiu jūsų gyvenimo budui,nelaužysiu ir taisyklių,tyliai ramiai busiu kambaryje.
-Jauskis kaip namie Greisi.
Mirktelėjau jai,pakildamas nuo kedės. Ruošiausi pasiimti lėkštę nuo stalo ir bent įmesti ją į kriauklė,tačiau mergina mane sustabdė.
-Palik Niall,aš sutvarkysiu.
-Dėkui. Beje,ačiū mažute,buvo labai skanu.
-Nėra už ką.

If you don't then who will,love?Where stories live. Discover now