Mergina ilgai tyli,girdžiu tik tylų jos kvėpavimą. Pasukau akis į ją,Greisi užmerkusi akis sėdi,stipriai sukandusi lūpas. Truputį sujudėjusi ji paleido mano kaklą,pakilo atsistodama ant žemės.Aš tikėjaus,kad ji pradės rėkti ar verkti. Tačiau ji atrodo abejinga,į mane net nepažvelgusi nužingsniavo prie durų jas atrakindama.
-Greisi? Palauk leisk paaiškinti.
-Viskas gerai Niall. Man reikia pabūt vienai.
Ji užtrenkė duris paskui save,palikdama mane kambaryje vieną. Aš turėčiau eiti paskui ją,priverst ją išsirėkt ant manęs. Tačiau toliau sėdžiu stebėdamas uždarytas duris. Jeigu ji mane paliks,aš žlugęs.***Greisi pov***
Kaip fenomenalu. Aš kaltinau save,dėl to,kaip jis jaučiasi. Aš verkiau kruvinom ašarom,besijaudindama dėl jo. Bijodama,kad jam kasnors nutiks. O jis? Jis dulkina savo buvusią mergą,kuri nužudė ar tai persileido,prarasdama jų bendrą kūdikį,ir dulkinosi su kitu vaikinu? Ar taip ištikrųjų būna?
Virtuvėje pasikuičiau spintelėse susirasdama puspilnį butelį airiško viskio. Praeidama pro svetainę pasigriebiau dar vieną pledą ir užsitrenkiau balkone. Atsisėdau kampe pritraukdama kojas prie krūtinės,prisidegiau cigaretę užsiversdama šlykštaus skonio alkoholio. Galvoje mintis veja mintį,ir vis atsikartoja mano pačios pasakyti žodžiai "jeigu myli geresnių neieškai" gal ne taip jis ir myli mane,kaip sako? Tačiau aš jį myliu tiek,kad galiu atleisti. Ar nebe?***Niall pov***
Daviau merginai sušiktas dvi valandas pabūt vienai. Sedėjau kambarį ir laukiau. Nieko,ji nepareina. Tačiau ji tikrai neišįjo iš buto,ji čia. Velniop,gana. Išėjau iš kambrio,iškart išgirsdamas jos juoką. Kas per šūdas? Tyliai perėjau kolidorių,sustodamas svetainės tarpduryje. Greisi sedėjo ant žemės rankoje laikydama beveik tusčią butelį,Harry sedėjo prieš ją nustatęs durną veidą. Ji geria? Iš butelio? Garantuoju tai Harry mintis,bet vaikinas rankoje laiko buteliuką vandens ir neatrodo išgėręs. Tačiau Greisi,net nematydamas jos veido,galiu pasakyti,kad ji girta. Tai patvirtina jos elgesys,mergina priglaudė butelį prie lūpų,prieš tai apsilaižydama,visas rudas skystis subėgo jai į gerklę.
-Greisi užteks jau tau šiandien. Eik miegot.
-Nenoriu eiti Harry. Miegosiu čia,ant sofos.
Pavarčiau akis,prieš garsiai atsikrenkšdamas ir žengdamas į svetainės vidų. Styles pakėlė akis į mane,o Greisi pagaliau pasuko galvą. Taip aš galėjau pamatyti ją,ji atrodė šūdinai. Aš ją pirmą kartą matau girtą,jos veide susimaišęs nuovargis,alkoholis,ašaros ir dirbtinė šypsena jai visiškai netinka.
-Mažute,einam miegot.
Tyliai ištariau,žengdamas link jos.
-O,tu namie. Kaip keista.
-Greisi nelaikas blogiems juokeliaims.
-Kas tau sakė,kad aš juokauju?
Harry bandydamas gelbėti padėtį atsikrenkštė,prieš atsistodamas.
-Kagi,eisiu aš.
-Ne Harry,tu niekur neisi. Padėk man!
Greisi ištiesė rankas link jo,prašydama
pagalbos,vaikinas trumpam žvylgtelėjo į mane,nežymiai trukteldamas pečiais.
-Harry!
Kiek pergarsiai surekė mergina, Styles ištiesė jai rankas padėdamas atsistoti.
-Greisi,tave palydėt į kambarį?
-Taip,į savo.
-Ką?
Abu su Harry paklausėm pasimetę. Vaikinas pažiūrėjo į mane,aš į jį. Vėl nuleisdamas akis į merginą.
-Greisi nustok,einam į kambarį.
Žengiau link jos, ji žengtelėjo atgal,pasislėpdama už Styles. Ji sušiktai mane erzina ar ji mano,kad čia labai smagu?
-Greisi!
Harry bandė atsitraukt nuo jos,mergina įsikibo į jo šonus,kad šiam nepavyktų. Draugo žvilgsnis išdavė jo pasimetimą dėl gan keistos situacijos.
-Neisiu Niall su tavim.
-Greisi,einam. Pakalbėsim,nesielk vaikiškai.
-Ne,aš noriu permiegot su Harry. Ryt ryte nieko neprisiminsiu,apkaltinsiu alkoholį ir tada paklausiu tavęs kaip jautiesi.
Suakmenėjau po jos žodžių. Ji rimtai? Ar čia jos toki juokai? Nes jie visiškai nejuokingi! Harry veidas persikreipė,akys išsipletė.
-Nejuokinga Greisi.
-Aš ir vėl klausiu,ar girdi,kad aš juokčiausi?
Ji pagaliau paleido vaikino šonus ir išlindo. Žengtelėjo į priekį,ją truputėlį sumetė,jį sugriebė už rankos Styles,atgaudama pusiausvyrą.
-Niall,ar nemanai,kad tai būtų teisingiausia?
-Sušiktai ne Greisi!
-Oh,žinoma. Ką aš čia šneku,taigi Harry tavo draugas. Man reikia permiegot su Jon.
Jos žodžiai man tarsi antausis,vien nuo jų skrandis apsivertė du kart,o apie tai pagalvojus išvis atsirado noras žudyti.
Žengiau link merginos,tvirtai suimdamas ją už riešo,prisitraukiau prie savęs.
-Niall?
Pasimetęs į mane kreipėsi draugas.
-Viskas gerai Harry. Laikas jai eiti miegot.
-Nenoriu aš miegot!
-Norėsi.
Nepaleisdamas jos iš glėbio išsivedžiau iš svetainės. Mergina muistėsi ir kažką nerišliai burbėjo po nosim. Tik kambaryje ją paleidau,užrakinau duris,įsimesdamas raktą į savo kelnių kišenę. Greisi užsidėjo rankas ant liemens,piktai žiūrėdama į mane,jos kūnas lengvai lingavo. Ji velniškai girta.
-Kiek išgėrei?
-Ne tavo reikalas.
-Greisi!
-Tu nerėk ant manęs Niall! Aš pykstu ant tavęs,tai tu mane išdavei,ne aš tave!
Nuleidau akis nuo jos vėl ašarotų akių,perbraukdamas ranka per plaukus.
-Mum reikia pasikalbėti Greisi,pabandyt išsiaiškinti. O tu prisigėrei ir užsimanei permiegot su Harry. Rimtai?
-Nes tu mane įskaudinai Niall. Tu sušiktai pergėrei,pažeminai mane, sužeidei,palikai vieną ir dar maža to,išdulkinai savo buvusią mergą. Ar dabar dar drįsti pykt,kad aš prisigėriau?
Su kiekvienu merginos žodžiu jaučiu,kaip po truputį prarandu pasitikėjimą savim ir norą,kad ji liktų su manimi.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
If you don't then who will,love?
ФанфикNiall Horan Anglijos sostinėje gyvenantis vaikinas,kuris kasnaktį namo parsiveda vis nauną merginą. Nevienas toks,jų keturių draugų gyvenimas toks pats. Kas vakarą naujos pažintys,kasnaktį vis naujas nuogas kūnas glaudžiamas prie savęs. Taisyklė vi...