86.

764 57 7
                                    

***Greisi pov***

Niall užmigo gulėdamas ant manęs, nuo jo angeliško  veido net miegant nedingo šypsena. Negaliu nusakyti jausmų,kuriuos jam jaučiu,tai kažkas nežemiško,jei šis vaikinas dingtų iš mano gyvenimo, jame nebeliktų prasmės. Neskubėdam išlindau iš po jo palikdama jį ant sofos vieną. Iš miegamojo atnešusi anklodę užklojau tvirtą vaikino kūną,švelniai pabučiuodama vaikino kaktą.
Išlindusi iš dušo radau Louis žinutę,kad jis manęs jau laukia. Virtuvėje ant stalo palikau mažą laiškelį Niall.
"Nuėjau į parduotuvę dėl to darbo,prie progos apsipirksiu vakarienei. Greitai sugrįšiu. Greisi.
P.S Tu labai gražus,kai miegi.
P.S.S Myliu tave. "
Pati sau nusišypsojusi,pabučiavau vaikino viršugalvį prieš palikdama butą. Nemėgstu jam meluoti,tačiau tikiuosi šis melas su laiku jį tik pradžiugins.
Įlipusi į draugo automobilį šiektiek šyptelėjau.
-Labas.
-Labas Greisi, kas atsitiko?
-Turiu tavęs prašymą. Nepyk jei sutrukdžiau,tiesiog man reikia pagalbos ir palaikymo. Aš nežinojau į ką daugiau kreiptis.
Tyliai ištariau šiektiek šypteldama.
-Ar kasnors atsitiko su Niall? Jis tau kažką padarė? Įskaudino?
Vaikinas išvažiavęs į pagrindinį kelią piktai kreipėsi į  mane.
-Ne ne Louis,viskas tvarkoje su juo. Man tiesiog  reikia pakalbėti su kitu žmogum,ne su Niall,o kadangi aš neturiu daug draugų. Oh tai kvaila.
Louis sukrizeno,apdovanodamas mane šypsniu.
-Viskas tvarkoj mažute.Visada pasiruošęs tau padėti viskuo kuo tik galėsiu. Sakyk kur tau reikia.
-Gal tiesiog nuvykim kurnors ramiai atsigerti kavos. Gerai?
-Žinoma.

***Sintija pov***

Jon šiame bute,jau turbūt visą savaitę. Jie ištisai kuria kažkokius neaiškius planus kaip išskyrti Niall ir Greisi. Niekaip nesuprantu,kam jiems to reikia jeigu jie abu idealiai tinka vienas kitam. Kaip sakant atitiko kirvis kotą. Kerol niekada nebuvo labai geras žmogus, tačiau šiuo metu aš draugės visiškai neatpažįstu. Niekaip nesuprantu,kam jai reikia grįšti atgal į Niall gyvenimą,jeigu ji taip džiaugėsi pagaliau jo atsikračiusi prieš trejus metus?  Ji jam ištikima ir kaip pati sakė "pametusi galvą" buvo vos pora mėnesiu. Nesuprantu,kodėl dabar jai žūt būt reikia jį susigrąžinti? Nesuprantu,kodėl,ji negali leisti dviem žmonėm tiesiog būti laimingiems?

***Louis pov***

-Greisi, tu mane jau erzini. Sakyk kas atsitiko?
Mergina šypsosi,lyg momentais džiūgauja,staiga surimtėja. Kas jai pasidarė?
-Oh Louis. Niall gimtadienis neužilgo?
-Na taip, truputį daugiau nei už savaitės.
-Šaunu.
-Nesuprantu? Tu gal jam žadi pasipiršti,kad taip nekantrauji?
Mergina atlenkusi galvą garsiai nusijuokė. Ji atrodo laiminga, gal pailsėjus gerai, o gal tikrai pagaliau jai su Horan viskas gerai ir ji tiesiog švyti meile?
-Oh Louis. Ne,nežadu jam pasipiršti.
-Beje  Greisi,aš dabar ne į temą,o kada tavo gimtadienis?
-Rugsėjo 10.
Išplėčiau akis išsišiepdamas.
-Rimtai?
-Taip.
-Negaliu patikėti. Kodėl nieko nesakei? Taigi čia vos už kelių dienų. Ir jus su Niall  skiria vos trys dienos. Čia tai fantastika.
-Oh Louis nurimk.
-Ar jis žino?
-Nemanau.
-Kodėl nepraneši? Kodėl nieko mums nesakei?
-Visų pirmą jūs nei vienas neklausėt! Visų antra,aš noriu pakalbėti apie kitką Louis,ne apie savo gimtadienį. Aš degu iš vidaus,man reikia su kažkuo pasikalbėti.
-Oh gerai,atleisk. Nors vistiek pykstu,kad nepasakei mums. Kas tokio atsitiko?
Greisi šyptelėjo, jos skruostai šiektiek paraudę.
-Aš laukiuosi.
-Ką?
-Oh Louis! Ar tu manei,kad mes su Niall neužsiminėjame tuo?
Prisidengusi delnu būrna,mergina kikeno. Jos gera nuotaika ir visas nekantrumas aiškus. Tiesa pasakius esu lengvam šoke,nuo tokios žinios. Nežinau kaip sureguos Niall, ypač po visko kas įvyko jam su Kerol ir jos persileidimu.
-Ne,savaime suprantama,kad ne. Tačiau,ar tai netyčia?
-Ne,tai gan planuota ir gan senai tai bandyta padaryti.
-Ką turi galvoje senai? Jūs pažįstami tris mėnesius!
-Na ir? Louis,kai randi savo užtenka ir trijų dienų.
Mano lengvas šokas pasikeitė į gan didelį. Iš Niall to nesitikėjau tikrai. Jis tikrai labai myli Greisi,arba tiesiog bando jos pagalba susigrąžinti tai,ką norėjo turėti su Kerol.

If you don't then who will,love?Where stories live. Discover now