74.

1K 55 2
                                    

***Niall pov***

Greisi visą pirmadienį praleido lovoje. Tik vakare pradėjo jaustis normaliai,visdar nenoriai kalbėjo,bet nevarė manęs nuo savęs. Prieš užmiegant vakare,net pabučiavo mane.
Kai šį rytą prabudau,mergina visdar miegojo atsisukusi į mane. Jos skruostai pagaliau atgavę sveiką rausvumą,blakstienos truputį virpa. Mano angelas,aš taip ją myliu. Reikėtų mums pagalvoti apie kitą butą,kur galėtume būti tik dviese.
Mergina truputį sujudėjo,staigiai pramerkdama abi akis.Nežymiai šyptelėjo,pridėdama ranką prie savo galvos.
-Ar skauda galvą Greisi?
-Ne. Tikrinau ar nykštukai dar muša būgnus.
Ką? Koki nykštukai kokius būgnus? Ar ji visdar girta? Susiraukiau stebėdamas ją. Ji plačiai išsišiepė prieš man atsakydama.
-Na vakar man atrodė taip.
-Aaa,taip vadini galvos skausmą?
-Mhm.
-O dabar gerai jau viskas?
-Mhm.
-Šiandien tik taip kalbėsi?
-Mhm.
Šyptelėjau merginai,kuri suraukusi nosį užsimerkė vėl.
-Tai,labas rytas?
-Mhm,labas.
Perbraukiau delnu jos kaktą,patraukdamas plaukus. Lyg laukdamas kokio ženklo,kad galiu tai daryti. Kai Greisi nusišypsojo,ir galvą priglaudė arčiau manęs,priėmiau tai kaip ženklą. Neskubėdamas pakišau ranką po merginos šonu,paguldydamas ją ant nugaros,apžergiau jos kojas užguldamas tobulą kūną. Greisi nedrąsiai apkabino mano kaklą,švelniai paveldama plaukus.
-Pasiilgau tavęs.
Tyliai sukuždėjau,lūpas priglausdamas jai prie kaklo.
-Aš niekur nebuvau išėjus,bet ir aš tavęs pasiilgau.
-Tu žinai Greisi apie ką aš kalbu.
-Žinau Niall.
Švelniai liežuviu braukiau jos kaklo linkį,mergina kikeno glostydama man plaukus. Rankas pakišau po jos maikute,pirštų galais braižydamas figuras ant jos nuogo pilvo.
-Tu pyksti ant manęs?
Tyliai kreipiausi neatitraukdamas lūpų nuo jos odos.
-Taip.
-Mmmm.... O dabar?
Delnu slystelėjau žemyn,perbraukdamas per jos kelnaites. Mergina sukikeno,šiektiek suvirpėjo.
-Taip Niall pykstu.
-Gerai.
Pasitraukiau nuo jos,Greisi susiraukė. Oh mažute,tu nori manęs,aš tai puikiai žinau. Pamerkęs jai akį,suimiau maikutės kraštus nuvilkdamas ją per galvą. Vėl užguliau jos jau beveik visiškai nuogą kūną savuoju. Suimiau putlią krūtį į ranką,švelniai spusteldamas,mergina aiktelėjo,braukdama nagais per mano dilbį.
-Hmmm... Kaip galėčiau išpirkti kaltę?
-Būt geras ir mylėt mane?
-Tu žinai mažute,kad aš tave myliu. O geras aš tau visada,tik dabar busiu dar geresnis.
Nusišypsojau jai,pakeldamas akis prieš apžiojant jos jau sustangrėjusį spenelį,mergina suvirpėjo,jos oda pašiurpo.
-Niall.
-Ką mažute? Tau nepatinka? Aš nepakankamai geras? Man atsitraukt?
-Neeee...
-Tai ką man daryti?
Atitraukiau lūpas nuo merginos krūties,švelniai braukydamas rankomis per jos šiltą odą.
-Būk man geras.
-Geras kaip Greisi?
Merginos skruostai paraudo,ji sukndo lūpą,velniškai seksualu,apsilaižiau ją stebėdamas.
-Taigi tu žinai.
-Mažute man reikia,kad tu pasakytum,ko tu nori.
Palenkiau galvą,liežuviu perbraukdmas per pilvą. Švelniai dantimis kabinau spenelį,smarkiai spausdamas krūtį rankoje.Greisi apkabino mano kaklą man besikeliant,prisispaudė nuogu kūnu prie manojo. Pasisodinau ją lovoje suimdamas už užpakaliuko. Mūsų kaktos suglaustos,nosys liečiasi,o lūpas skiria vos milimetras.
-Ar pasakysi ko nori iš manęs mažute?
-Tavęs.
Tyliai,leisdama lūpoms susiliesti ji ištarė,klubus spausdama prie manęs.
-Viso?
-Žinoma.
-Mano lelytė. Leisk man tau pabūti geru. Tvirtai laikykis Greisi.
Mergina dar smarkiau prie manęs prisiglaudė,man kylant iš lovos. Švelniai lūpomis apibėrė mano kaklą,kol ją nešiau link stalo. Pasodinau merginą ant stalo,delnais suimiau jos kelienius praskiesdamas kojas.
Bučiuodamas jos krūtis tyliai sukuždėjau.
-Dar pyksti?
-Taip nesažininga Niall.
Sunkiai gaudidama orą Greisi suinkštė.
-Viskas čia sažininga mažute. Viskas.
Atsitraukęs nuo jos toliau,nusėmiau savo trumpikes,merginos akys išsipletė,ji delnais įsiremė į stalą garsiai nurydama seiles. Apsilaižęs lūpas sugrįžau prie jos,atsikratydamas jos kelnaičių. Atsiklaupęs jai tarp kojų,uždėjau vieną koją  sau ant peties,kitą ištiestą visu ilgiu paraginau uždėt ant stalo. Greisi garsiai kvėpavo,jos veidas paraudęs,oda pašiurpusi.
-Na,o dabar mes kalbėsim ar pyksti labai smarkiai Greisi.
Kreipiausi į ją,pakeldamas tik akis į viršų.

If you don't then who will,love?Место, где живут истории. Откройте их для себя