49.

1K 54 0
                                    

Tiesiog negaliu pakęsti tokių šeštadienio vakarų. Žmonių klube tiesiog tiršta,aš neturiu laiko atsipūsti,ką jau kalbėti apie poilsį jeigu aš net neturiu laiko pažiūrėti kiek valandų. Nežinau kas vyksta pagrindinėje salėje,kadangi šiandiena mano darbo vieta VIP ložės. Čia renkasi visiškai kitokios personos. Labai dažnas atvejis,jau gerokai metuose vyras ir jauna, daili mergina.  Man tai nesuprantama,aš nesuvokiu,kaip galima būti su vyru,tinkančiu tau į tėvus ir dar leistis būti liečiamai. Tai jos vadina meile,man tai į tai visai nepanašu. Priėjau prie stalelio kur kaiptik ir sedėjo tokio tipo pora. Gerokai virš penkiasdešimties metų jau net žilstelėjęs vyras,ir nedaugiau dvidešimties metų mergina. Išraiškingų formų,šviesūs plaukai sušukuoti be skrupulų,veidas padengtas storu makiažo sluoksniu,na o dekoltė tesiasi vos ne iki bambos.
-Dar konors norėsit?
-Saskaitą jeigu galima.
-Žinoma.
Šyptelėjau nueidama nuo to stalelio,nežinau kodėl man ta mergina taip nepatinka. Kažkokia nemaloni.
Pagaliau! Jau beveik ketvirta valanda ryto,ir aš išleidau paskutinius klientus iš VIP ložės,užtraukdama raudonas užuolaidas. Net nebesistegiau vaidinti,kad nesu pavargusi,nusėmiau aukštakulnius juos nešdama rankoje.
-Tom,duok man energetinio.
Vaikinas pastatė skardinę tonizuojančio gėrimo,su užjaučiančia šypsena veide.
-Net neklausiu kaip sekėsi,nes atrodai šudinai.
-Oh ačiū. Varau namo,nebepanešu kojų.
-Iki kitos savaitės Greisi.
-Viso Tom.
Personalo kambaryje užsidėjau sportinius batelius,pasėmiau tašę. Kūną varstė nuovargis,pasibaigus darbo antplūdžiui į galvą pradėjo lyst kvailos mintys. Kai patikrinau telefoną,jame visdar nebuvo jokių žinių iš Niall. Vienintelis dalykas,ko aš labai tikiuosi,kad jam viskas gerai.
Išeidinėdama planavau paklausti Kamėjos,gal jis buvo šiandiena atėjas,tačiau niekur nesutikau merginos. Kagi,namuose gal rasiu.

***Niall pov***

Kaip sušiktai jaučiuosi šitaip pasielgęs,kaip aš galėjau taip padaryti su Greisi? Vos grįžęs į butą sulaukiau velniškų vaikinų priekaištų,Louis žąsinas nesugebėjo patylėti. Nebegalėjau išbūti bute ir tiesiog laukti Greisi,buvau beišeinąs,kai iš vonios išlindo Harry.
-Tai ką,vėl pas tą merginą varai,kuri tave šitaip sutrypė?
-Ne. Važiuoju pas Greisi.
-Horan,pasirink. Negązdinu,tiesiog leidžiu tau žinoti,neleisiu skaudinti Greisi. Ji nenusipelnė tavo dvigubų žaidimų.
Pavarčiau akis,perbraukdamas delnais per plaukus. Jis mano,kad aš nežinau! Aš nieko negaliu padaryti,Kerol kažkuo mane traukia,aš jos pasiilgau.
-Styles,žinau pats.
-Geriau viską užbaik arba aš busiu tas kuris papasakoja merginai viską,prieš tai,kai tu ją dar labiau įskaudinsi.
Neleidęs man nieko atsakyti,Harry nužingsniavo tamsiu kolidoriumi dingdamas kambaryje. Trenkiau buto durimis,nesuvokdamas ką daryti.
Jau kelias valandas beprasmės suku ratus aplink naktinį londoną. Visgi nusprendęs,kad privalau su ja pakalbėti pasukau link klubo kuriame dirba Greisi. Netoli jo,lyg pamačiau Kerol. Ji žingsniavo su kažkokiu vyru,smagiai bekalbėdama ir maskatuodama ranka. Gal apsipažinau? Automobilį pasistačiau ties klubo įėjimu. Vos mergina išėjo pro duris,praveriau mašinos dureles iššokdamas iš jo.
-Greisi?
Šiektiek krūptelėjus ji pasuko galvą į mane,pamačius kas ją šaukia mergina šyptelėjo. Jos veide nebuvo pykčio,kaiptik palengvėjimas žiurint mane.
-Niall,labai jaudinausi.
Mažais žingsniukais ji panaikino mus skyrusį tarpą,rankutėm apkabino kaklą stipriai prisispausdama.
-Dėl ko mažute?
-Kai man neperskambinai,maniau kad kažkas atsitiko.
Užmerkiau akis glausdamas ją prie savo kūno. Ji jaudinosi dėl manęs,o ką aš sušiktai dariau? Panardinau veidą į jos plaukus,vis smarkiau spausdamas ją prie savęs.
-Atleisk Greisi,nenorėjau,kad tu nerimautum.
-Svarbu tau viskas gerai.
Mergina atsitraukė,švelniai mane pabučiavo. Jos akys įdėmiai tyrė mano veidą,šiltas žvilgsnis glostė. Aš ją myliu.
-Važiuojam mažute.
-Važiuojam,jaučiuosi labai pavargusi.
Atidariau jai automobilio dureles,apėjęs jį,taip pat įsėdau užvesdamas variklį.
-Daug darbo?
-Velniškai. Nejaučiu kojų.
-Vargšiukė.
Uždėjau savo delną ant jos šlaunies,švelniai spusteldamas. Greisi uždėjo savo mažą delniuką ant manojo,pasukdama galvą į mane. Net stebėdamas kelią,jaučiau kaip ji tiria mano profilį.
-Kas yra Greisi?
-Tu labai gražus Niall.
Prunkštelėjau gal šiektiek susigėdęs. Kokia ji nuostabi,staigiai apsukęs automobilį,nuvažiavau visai į kitą pusę.

If you don't then who will,love?Место, где живут истории. Откройте их для себя