Niall užsiėmė vietą prie baro,taip praleisdamas kiekvieną mano laisvą minutę su manimi. Žmonių nepadaugėjo,kaip tik po truputį jų dar labiau mažėjo.
-Mažute?
Kreipėsi vaikinas į mane,kai ant baro padėjau vieno iš savo staliukų saskaitą.
-Taip?
-Ar ilgai dar dirbsi?
-Plius minus pusantros valandos. O kas?
-Harry skambino,prašė juos su Liam parvežti iš gretimo klubo namo,galvoju ar spėsiu.
-Žinoma spėsi,aš turiu dar tris staliukus. Gali važiuoti.
Niall pakilo nuo kedės,ant baro palikdamas kupiurą už savo energetinį gėrimą. Žengtelėjo prie manęs,tačiau išlaikė šiokį tokį atstumą. Ačiū dievui jis pamena,kad negaliu viešai demonstruoti jausmų su klientais,nes mano menedžeris labai griežtas šiuo klausimu.
-Aš tuojaus pat sugrįšiu Greisi,nebandyk net pagalvoti apie vykimą namo viena. Jei ką palauk manęs čia. Supratai?
Pavarčiau akis prieš sarkastiškai jam atsakydama.
-Taip,bose.
Perbraukęs liežuviu per savo dantis jis kreivai šyptelėjo.
-Greisi,tu žinai ką šita nagla burnytė turės padaryti,už savo sarkazmą mums likus dviese?
-Niall!
Subariau jį,jaučiu kaip skruostai užsiliepsnojo po jo tokių žodžių. Vaikinas tik nusijuokė,pamerkdamas man akį.
-Būk gerai,aš viena koja ten kita čia. Iki.
-Iki mažyti.
Pamojau jam nežymiai ranka,nusekdama jo plačią nugarą per visą salę. Beveik visos čia esančios merginos jį nusekė akimis,jis velniškai gražus. Poilgiai šviesūs džinsiniai šortai,pilkšvi marškinėliai,nepadoriai daug atsagstyti. Traukit akis,mano!-Kamėja,einu parūkyti. Pas mane vos vienas staliukas beliko.
-Aha,aną kartą kai ėjai parukyti,kažkaip spėju nedaėjai. Nes cigaretę radau tualete ant kriauklės.
Skruostai užsiliepsnojo,nusukau akis į šalį nerišliai burbėdama.
-Eik Greisi,nieko nesakau!
Pavarčiau akis nueidama nuo jos. Prisiminus ką mes išdarinėjome su Niall,oda pašiurpo.
Krestelėjau ant rūkomajame esančio suoliuko,prisidegdama cigaretę.
-Labas Greisi.
Kruptelėjau išmesdama cigaretę iš rankų. Kūnas įsitempė,širdies plakimą jaučiau ausyse.
-Jon? Ką tu čia veiki?
-Atėjau aplankyti tavęs. Visdar rūkai?
-Mhm.
Man reikia nešdintis iš čia. Aš jo velniškai bijau,negi jis ruošiasi man kanors padaryti?
-Nebijok manęs Greisi,nesiruošiu tau nieko daryti.
Jis žengtelėjo link manęs,aš neskubėdama pakilau nuo suoliuko atsistodama toliau,mano nugara prilietė šaltą sieną.
-Ko nori Jon?
-Girdėjau dabar esi su Niall?
-Nemanau,kad tai tavo reikalas.
Prieš prisidegdamas cigaretę, vaikinas garsiai nusijuokė.
-Tu visdar labai naivi. Ar žinojai,kad tavo ,,chachalis" praleido naktį su kita?
Iš kur jis žino? Kodėl jis man tai sako?
-Apie ką tu kalbi?
-Tavo tas baltapūkis,prieš pora savaičių praleido naktį su kita.
Aš po biški pradedu suprasti,kas čia vyksta. Kai aną kartą mačiau Jon klube jis buvo su kažkokia mergina,ar tik ne ji buvo ta Kerol? Sukryžiavau rankas sau ant krūtinės,įgavusi pasitikėjimo, jaubšiektiek drąsiau prabilau.
-O iš kur tu tai žinai Jon?
Vaikinas šiektiek pasimetė,įdėmiai kūrį laiką mane stebėjo.
-Žinau Greisi,sakykim paukštelis pačiulbėjo. O tau nerūpi? Tu taip šaltai reguoji į viską?
-Esmė tame,kad aš žinau tai Jon ir man tai nėra naujiena.
-Tai tu jam atleidai? Jis dulkina kitas mergas,grįžęs išdulkina tave ir tau nusispjaut?
-O kiek tu kitų dulkinai būdamas su manimi?
Stebėjau jo pasimetusį žvilgsnį ,paišaipų šypsnį. Užgesinęs cigaretę Jon žengtelėjo dar arčiau manęs.
-Tai buvo senai. Aš pasikeičiau Greisi,aš noriu,kad sugrįštum pas mane. Aš žinau,kaip tave padaryti laimingą.
Garsiai nusijuokiau,vaidindama velniškai abejinga. Nors visas kūnas dreba kaip epušės lapas.
-Nepradėk Jon. Aš turiu eiti,man darbas.
-Palauk.
Jis suimė mane už dilbio,norėdamas patraukti link savęs.
-Paleisk mane Jon.
-Greisi,aš noriu pakalbėti su tavimi.
-Ji nenori su tavimi kalbėti!
Agresyvus vaikino balsas nuskambėjo mums šone. Vos spėjau pasukti galvą į jo pusę,kai Niall iš visų jėgų,kumsčiu trenkė tiesiai Jon į nosį.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
If you don't then who will,love?
ФанфикNiall Horan Anglijos sostinėje gyvenantis vaikinas,kuris kasnaktį namo parsiveda vis nauną merginą. Nevienas toks,jų keturių draugų gyvenimas toks pats. Kas vakarą naujos pažintys,kasnaktį vis naujas nuogas kūnas glaudžiamas prie savęs. Taisyklė vi...