57.

1.1K 63 0
                                    

Seksas su Greisi visada buvo nepakartojamas,tačiau šis kartas,buvo kitoks. Negaliu net nusakyti,kuo tiksliai jis skyrėsi nuo kitų,tačiau Greisi jausmingumas. Beribis merginos švelnumas,tos degančios akys. Lyg tai būtų paskutinis kartas,kai ji dejuoja mano glėbyje.Lyg paskutinį kartą,neskubėdama bando viską įsiminti. Kas per kvailos mintys? Ji čia,ji šalia manęs. Prisiglaudusi nuogu kūnu šalia manęs ramiai miega. Viskas gerai Horan,nedramatizuok.

Su Greisi ir Liam sedėjome balkone,besitardami apie rytojaus Klaudijos gimtadienį. Mano mergaitė švelniai prigludusi prie mano krūtinės,laikė puodelį su kava ir vis atmesdavo mūsų dovanos pasiulymus.
-Kodėl tau netinka tokios dovanos Greisi?
-Liam,mums nebe penkiolika,niekas nedovanoja merginoms dėžutės prezervatyvų.
Payno garsiai nusijuokė prisidegdamas cigaretę,Greisi taipogi prisidegė vieną.
-Fui. Einu iki kambario,kol jūs čia pasismardinsit.
-Aš tau smirdžiu?
Mergina suraukė nosį,pažvelgdama į mane.
-Kai parūkai,taip. Galėtum mesti mažute.
-Eik į kambarį,bumbeklį.
Pabučiavęs merginos viršugalvį,palikau juos dviese balkone. Vos man įžengus į kambarį,pradėjo skambėti mano mobilusis. Kerol.
-Klausau?
-Niall?
Jos balsas. Jis toks...Pažystamas.
-Taip.
-Man reikia pasikalbėti su tavimi.
-Apie ką?
-Man reikia pasikalbėti,akis į akį. Ar galėtume susitikti?
Ar man reikia su ja susitikt? Ką ji gali man pasakyti? Aš turiu Greisi,man nereikia jos. Jau nebereikia.
-Labai prašau.
Mergina vos neverkia,gal jai kas atsitiko?
-Kerol,aš...
-Paklausyk,Niall,trumpam. Labai prašau.
-Gerai. Tvarkoj.
Perbraukęs delnu per veidą atsidusau sutikdamas. Paskutinį kartą,aš tik paklausysiu ką ji nori man pasakyt.
-Ačiū labai. Gal gali atvykti į mano namus,šiandieną vakare?
-Taip žinoma,aš tau paskambinsiu kai galėsiu.
-Žinoma,lauksiu tavęs.
-Iki.
-Viso Niall.
Padėjau ragelį,įsikišdamas telefoną į  kišenę. Gal jai tikrai kasnors atsitiko? Gal jai reikia pagalbos?

Po poros valandų,kai Greisi buvo pilnai pasiruošusi vykti į darbą,jaučiausi labai nervingas. Sedėjau ant kedės,vengdamas jos žvilgsnio. Mergina priėjusi prie manęs,apžergė mano kojas atsisėsdama ant kelienių. Švelniai apglėbusi mano kaklą,tyliai ištarė.
-Niall kas tau?
Pagaliau pažiūrėjau į savo princesę,kuri patempusi lūpą mane stebėjo. Patvarkiau jos palaidus plaukus,užkišdamas išsprūdusią sruogą,už ausies.
-Viskas gerai Greisi. Tiesiog turiu darbų,vėl.
-Dėl to nereikia būti liudnam.
-Neatvyksiu vėl pas tave.
-Ei Niall,viskas gerai. Nereikia liudėti dėl to.
Kad tu žinotum Greisi. Nereikėjo man sutikti su Kerol.
-Tu busi viena.
-Nah,Liam su Harry šiandien ateis. Ir beto,aš ne kavos vykstu ten gerti,o dirbti.
Parodžiusi man liežuvį Greisi pabučiavo mano lūpų kampą prieš pakildama nuo manęs.
-Reikia eiti.
-Aš tave nuvešiu. Važiuojam.

-Iki princese.
-Iki mažyti.
Apdovanojusi mane bučiniu mergina iššoko iš automobilio,dingdama už klubo durų. Kurį laiką dar stebėjau duris,už kurių katik dingo Greisi,smarkiai spausdamas vairą.
Išsitraukiau telefoną surinkdamas Kerol numerį.
-Klausau?
-Labas.
-Labas Niall.
-Aš turiu truputį laiko,galiu atvažiuoti. Pasakyk adresą.
Kerol sudiktavo man adresą,numečiau ragelį,apsukdamas automobilį. Jos namai nėra labai toli nuo čia,tad už dešimties minučių jau beldžiau į buto duris. Jas pravėrė mergina.Kaip visada pasitempusi,tobulai susišukavusi,jos veidas padengtas makiažu,o drabužiai išryškina ką ji turi gražiausio.
-Užeik.
-Ačiū.
Įžengiau į butą,kuriame keistai vyravo prieblanda. Visur gan tamsu,tik ryškesnė šviesa sklido iš šoninio kambario. Kerol ranka parodė,kad užeičiau ten. Čia manau jos miegamasis,idealiai tvarkingas kambarys,su didžiulia lova ir viena kėde stovinčia šalia jos. Sieninė spinta ir didelis,vos ne per puse sienos stovintis kosmetinis staliukas.
-Gal kavos ar arbatos Niall?
-Ne,ačiū Kerol. Kas atsitiko?
-Prisėsk.
Atsisėdusi ant lovos,ji parodė ranka atsisėsti šalia. Tačiau aš pasirinkau kėdę,palikdamas tarpą tarp mūsų. Mergina akyvaizdžiai susiraukė,tačiau jos piktą miną staiga pakeitė liudesys.
-Kerol,kas atsitiko?
-Aš noriu tau kaiką papasakoti Niall.
-Aš klausau tavęs.
-Pirmiausiai užduosiu tau klausimą,ar tu dabar esi laimingas?
Pakėlusi ašarotas akis į mane Kerol sukando lūpą. Nesuprantu prasmės jos klausimo,kodėl jai tai turėtų rūpėti?
-Taip Kerol,aš laimingas.

If you don't then who will,love?Onde histórias criam vida. Descubra agora