Trenkiau kambario durimis, purtydama galvą. Va štai apie ką aš kalbėjau! Sušikta meilė! Vos pati sau pripažinau,kad nebegaliu daugiau sau meluoti,kad aš myliu Niall,bam jis atstumia mane. Štai ir baigėsi visos svajonės ir kitokios nesamonės! Prie viso šito,dabar net neturiu,kur gyventi! Sušikta diena!
***Niall pov***
Vos Greisi išėjo iš virtuvės,pradėjau gailėtis visko ką pasakiau. Kas mane tempė už liežuvio? Aš neturėjau to galvoje! Ji mane siutina,kodėl sušiktai negali man pradėti jausti kažko?Kodėl ji galėjo mylėti kažkokį debilą kuris ją mušdavo,o negali pamilti manęs? Kokio velnio aš išvis ją įsimylėjau? Palikęs vaikinus virtuvėje užsidariau kambaryje,griudamas kryžiumi ant lovos. Sušikta diena! Dar ji išsikrausto! Kur ji povelniais eis? Ar ji turi kur eit?
Kambario durim prasivėrus,net nepasukau galvos.
-Kas per šūdas Horan?
-Šūdas Styles!
Draugas atsisėdo netoli manęs ant lovos,kojas užsikeldamas ant šalia stovėjusio staliuko.
-Kas atsitiko?
-Ji išsikrausto.
-Ane? Tau atrodo aš negirdėjau to prieš tai?
Ble kaip jis mane užknisa. Nu kas atsitiko, kas atsitiko?! Susimoviau įsimylėdamas merginą,kuriai visiškai neidomus esu!
-Styles nereikia ironijos.
-Tai jūs susipykot?
-Ne.
-Blet Niall kalbėk normaliai,o ne kaip šešemetis. Dievaži nenormalus.
Dar geriau! Dabar prie viso gero betrūksta,kad su draugu susipykčiau dėl mergos. Va taip atsitiko su Zayn! Per mergą jis mus paliko,merginos griauna draugystes. Sekantis bus Louis,dabar jo ta vištelė tik glaustosi,bet tuojaus bute pradės įvedinėti savo taisykles ir bam! Nebėra Tomlinson.
-Aš jos tiesiai šviesiai paklausiau,ar ji man kanors jaučia.
-Ir?
-Ir ji atsakė ne.
-Ir tu įsižeidei,kaip mergaitė?
-Aš išėjau iš jos kambario.
-Ir pasikvietei tas dvi merginas?
-Taip išeina.
-Tu jas dūlkinai?
-Aišku aš jas dūlkinau Harry! Kodėl tu manai aš jas pasikviečiau? Kad maldą sukalbėčiau?
Kaip jis mane erzina! Kas per nesamonė? Ar jis pradeda mane teisti?
-Blet Niall,tu dievaži asilas.
-Ką?
Harry pakilo nuo lovos,pradėdamas žingsniuoti po kambarį.
-Ar tu ir ji abu kažkoki kaušai? Ar aš vienas matau kad jūs abu negalit vienas be kito tik žaidžiat kažkokius sveiku protu nesuvokiamus žaidimus? Velniai rautų,net Liam jau suprato jūsų jausmus. Tik jūs du debilai nepastebit nieko.
Ne jis rimtai mane erzina,pakilau ir aš nuo lovos,žengdamas link draugo.
-Kokių jausmų? Ar aš tau kiniečių kalba,pasakiau,kad ji tiesiai šviesiai pasakė,jog nieko nejaučia man!
Styles nusijuokė,perbraukdamas sau delnu per plaukus.
-O ką tu isivaizdavai ji tau pasakys?O taip Niall aš tave myliu!
Sudejavęs mergaitišku balsu Harry nusivaipė.
-Tu pats ką pasakytum,jei tavęs ji butų paklausus? Iškart pasakytum,myliu tave Greisi?
-Aišku,kad ne!
-Tai ką tu mastai blondine!
Kažkaip perdaug protingai Harry kalba,gal jo tiesa? Negi susimoviau?
-Šūdas!
-Tai va,kad šūdas. Ji išsikrausto Niall. Mažas šansas dabar kažką bepakeist.
-Nu šūdas!***Greisi pov***
Aš džiaugiuosi,kad neturiu daug daiktų. Baigiau uždaryti sukrautą lagaminą,nusivalydama atbula ranka ašaras. Giliai atsidusau,praverdama tyliai kambario duris,tusčia. Nužingsniavau į virtuvę,čia rasdama tik Liam.
-Hey Greisi.
-Hey Liam,atnešiau už pragyventą laiką pinigus. Paliksiu čia virtuvėje.
Liam pakilo nuo kedės,žengdamas link manęs,sustojo šalia manęs.
-Nereikia Greisi. Tau reikės naujam bute.
-Ne,viskas tvarkoje.
-Tikrai mažute,neimsim. Mes nenorim,kad tu išsikraustytum.
-Reikia Liam. Nenoriu ir aš,bet reikia.
Užverčiau akis į viršų,valdydama ašaras.
-Ar tai dėl Niall?
Žvylgtelėjau į draugo susirūpinusį veidą. Liam žino? Pakėlusi antakį stebėjau jį,šis supratęs mano pasimetimą šyptelėjo.
-Tai matosi Greisi,plika akimi. Tai dėl jo?
-Taip Liam.
KAMU SEDANG MEMBACA
If you don't then who will,love?
Fiksi PenggemarNiall Horan Anglijos sostinėje gyvenantis vaikinas,kuris kasnaktį namo parsiveda vis nauną merginą. Nevienas toks,jų keturių draugų gyvenimas toks pats. Kas vakarą naujos pažintys,kasnaktį vis naujas nuogas kūnas glaudžiamas prie savęs. Taisyklė vi...