Pagilinau bučinį,atsiguldamas jos mažoje lovoje, užsikėliau merginą ant savęs. Greisi maži delniukai suimė mano skruostus,savo rankomis tvirtai suimiau jos liemenį. Aš buvau velniškai pasiilgęs jos artumo,jos švelnumo,to svaiginančio mėtų aromato. Mergina pasimuisčiusi nutraukė bučinį,tačiau pati neatsitraukė. Mūsų nosys visdar lietėsi,o savo mažais pirštukais ji švelniai glostė mano veidą.
-Pasiilgau tavęs Niall.
Tyliai sukuždėjo,vos liesdama savo lūpomis manasias.
-Aš taves taip pat mažute.
Greisi nieko daugiau nesakiusi neskubėdama bučiavo mano skruostus,slinkdama žemyn,nesmarkiai sukando smakrą.
-Ei.
-Žinai kas dailiausia yra tavo tobulam veide Niall?
Susiraukiau pramerkdamas akis,kai ji atsitiesė ant manęs atsisėsdama. Rankomis atrišau jos kūną dengiančio chalato dirželį jį nutraukdamas žemyn.
Pakišau rankas po maikute,suimdamas nuogą merginos liemenį.
-Kas Greisi?
-Ta daili duobutė smakre.
Su šypsniu ištarė,vėl pasilenkdama ties mano veidu.
-Tiktai?
-Kaip ir.
Vos valdydama juoka Greisi ištarė priglausdama lūpas prie smakro.
-Na,o tu visa.
Smarkiau ją apkabinau atsisėsdams kartu su ja. Ši lova yra perdaug maža,ir aš jos negaliu tiesiog apversti joje. Laikydamas tvirtai rankose liekną merginos kūną atsistojau,lėtai vėl guldydamas ją į lovą,kol ji visą laiką bučiavo mano smakrą. Paleidusi rankas nuo kaklo,ji leido man atsitraukti. Stovėdamas stebėjau ją,nežymiai susitaršiusius plaukus ir paraudusius skruostus. Jos akys lengvai švytėjo,kūnas buvo pašiurpęs,ir tikrai ne nuo šalčio. Per galvą nusivilkau savo maikutę numesdamas ją ant grindų,ištiesęs rankas tą patį padariau su merginos kūną dengiančiu drabužiu. Vėl užguliau merginą,apžergdamas jos klubus,Greisi apkabino mano kaklą lengvai spausdama mane prie savęs.
-Aš taip tavęs pasiilgau mažute.
Tyliai sušnabždėjau bučiuodamas merginos odą,besimėgaudamas akimirka kurios taip laukiau. Mano kūnas degė geismu,nuo jos švelnių prisilietimų,nuo drėgnų bučinių betkur kur tik mergina sugebėjo pasiekt. Mažos rankutės slinko nugara žemyn,šiektiek įsikibdama nagais,kai apžiojau jos sustangrėjusį spenelį,delnu tvirtai suėmęs kitą krūtį.
-Niall.
Per sukąstus dantis sušvokštė kūną keldama link manęs.
-Ką Greisi? Ar pasiilgai manęs?
-Taip.
-Ar nori manęs?
-Taip.
-Labai?
Mergina trenkė iš delno,man tiesiai per užpakaliuką. Sukrizenau pasislinkdamas arčiau jos.
-Tuojaus nenorėsiu.
Mergina įkandusi man į nuogą petį,suburbėjo.
-Atleisk mažute,man reikia tą žinoti.
Bučiuodamas merginos pilvą tyliai sukuždėjau,slinkdamas liežuviu žemyn. Giliai aimana išsprūdo iš merginos lūpų,kai dantimis užkabinęs jos šortukų kraštą truktelėjau žemyn. Greisi kilstelėjo klubus aukštyn,palengvindama man darbą. Atsitiesiau atsisėsdamas ant jos kelienių,mergina gulėjo prieš mane visiškai nuoga.Jos krūtinė kilnojosi, akys žibėjo,veide žaidė maža šypsena.
-Horan,tu darysi kanors šiandien?
Koketiškai paklausė,truputėlį pasimuistydama.
-Greisi kokia tavo pavardė?
Mergina suinkštė,rankomis užsidengdama krūtis.
-Niall. Tau tikrai dabar tai svarbu?
-Taip.
Pavarčiusi akis,ji atsiduso.
-Clark.
-Tu esi Greisi Clark?
-Pasą parodyt?
Greisi jau pyksta,matau kaip jos akys keičiasi ir įsitempia kūnas. Velnias Horna! Prieš tave guli nuoga mergina! Nuoga,tobula,mylima mergina,o tu sušiktai kalbi apie pavardes? Velnias!
-Atleisk lelyte.
Pasilenkęs sujungiau mūsų lūpas,ji kurį laiką neatsakė į mano bučinį,bandydama nusukt galvą.
-Greisi.
Suinksčiau sukasdamas merginos apatinę lūpą.
-Atleisk mažute. Aš pasiilgau tavęs,noriu mylėtis ir kalbėti. Dar kartą mylėtis ir vėl kalbėti.
-Velniai rautų Horan,tai gal pirmą vieną poto kitą?
Merginos kūnas po truputį atsipalaidavo,ji vos valdydama šypsnį stebėjo mane.
-Supratau Clark.
Pamerkęs jai akį nusišypsojau,prieš Greisi sujungiant mūsų lūpas.
Rankomis glosčiau jos tobulą kūną,bandydamas vis daugiau jos pajaust. Merginos rankutės suimė mano kelnių sagą atseginėdama jas. Palenkiau dubenį link jos,kad jai būtų lengviau jas numaut,Greisi pasinaudojusi proga atsikratė kelnių kartu su apatiniais. Apibėriau bučiniais jos krūtis,pilvą...Kankinamai letai tęsiau bučinių ataką kirkšnimi,šlaunimis. Praskietęs jos kojas,atsiguliau tarp jų,pakėliau galvą į ją. Greisi
praplėtusi akis stebėjo mano veiksmus,smarkiai kvėpuodama.
-Niall ar tu?
-Ššš Greisi. Mes gi darom po vieną.
Pirštai praskietęs merginos lytines lūpas,švelniai apžiojau klitoriu. Liežuviu vedžiojau aplink,traukdamas į save. Mergina dūsavo,lėtai keldama klubus į viršų,suėmusi mano plaukus,man pradėjus judėt greičiau vis tempteldavo juos.
-Niall...
Suinkštė vis labiau riesdama kūną. Atsitraukęs,vėl užguliau ją trumpam sujungdamas lūpas godžiam bučiniui. Nenutraukdamas jo,neskubėdamas įėjau į mergina. Suinksčiau iš malonumo,vėl būdamas joje. Judėjau lėtai,Greisi, prisitaikydama prie manęs, judino klubus,švelniai glostydama mano rankas per visa ilgį. Nebegaliu valdytis,pilnai pasiduodu aistrai,judesiai vis greitėja,merginos pirštai vis smarkiau spaudžia mano pečius.
-Ateik pas mane mažute.
Nutraukęs goslų bučinį,sušvokščiau sukąsdamas merginos kaklo odą. Greisi vis smarkiau suko dubenį,karts nuo karto jį kylsteldama į viršų. Jaučiau artėjančia pabaigą,vis smarkiau spausdamas jos krūtį delne. Pagaliau mergina akimirkai įsitempė,jos kūnas suvirpėjo prieš visiškai suglebdams. Smarkai brėždama nagais per mano pečius,ji sušvokštė mano vardą užverdama akis į viršų. Porą kartų sujudėjęs,vos spėjau ištraukti,baigdamas iškart po jos. Reiktų pradėt naudot apsaugą,spėjau pagalvot,prieš visu svoriu užguldamas ją.
ESTÁS LEYENDO
If you don't then who will,love?
FanficNiall Horan Anglijos sostinėje gyvenantis vaikinas,kuris kasnaktį namo parsiveda vis nauną merginą. Nevienas toks,jų keturių draugų gyvenimas toks pats. Kas vakarą naujos pažintys,kasnaktį vis naujas nuogas kūnas glaudžiamas prie savęs. Taisyklė vi...