***Niall pov***
Kaip nenormalus stovėjau gal valandą laiko šalia klubo durų,laukdamas Greisi. Pravariau gal penkias merginas,kurios man šią naktį buvo pasiryžusios viskam.
Pagaliau per stiklines duri pamačiau ją ateinant, vos išėjus suimiau ją už riešo.
-Greisi.
Ji išsigando,staigiai pasuko galvą į mane.
-Išgazdinai mane!
-Atleisk.
Prisitraukiau ją arčiau apglėbdamas pečius,mergina iš pradžių pasimuistė,tačiau su laiku atsipalaidavo.
-Ką čia veiki Niall?
-Skiau,kad tave palydėsiu. Po tokių išpuolių tau nesaugu,tave gali nuskriausti.
-Tai nebūtu pirmas kartas.
-Ką?
Greisi pasimetė,supratusi,kad pasakė perdaug,jos akys prisimerkė,ji nusuko galvą.
-Greisi,kalbėk.
-Nieko,nesigilink. Aš nenoriu apie tai kalbėti.
-Ar tas randas nelaimingas atsitikimas ar kažkieno darbas?
Mergina tylėjo,žiurėdama į grindinį. Žingsniavome ilgą laiką,o ji vis tylėjo,taip mane dar labiau erzindama.
-Greisi,prašau atsakyt tik į tai!
Perdaug piktai kreipiausi į ją, tvirčiau suimdamas jos pečius.
-Tai ne nelaimingas atsitikimas.
-Ar tu sušiktai juokauji?
Sustojau viduryje šaligatvio,atsukdamas ją į save,abiejomis rankomis laikydamas jos pečius.
-Niall baik.
-Ką baikt? Greisi kas per nesveikas žmogus galėjo tau tai padaryti?
Ji tik dabar pakėlė ašarotas akis į mane,kurį laiką tylėdama įdėmiai mane stebėjo. Nežinau kas per jausmai mane kankina,tačiau aš norėčiau užmušt tą asmenį kuris jai tai padarė,o dar labiau norėčiau ją kaipnors paguosti. Tvirtai apglėbęs laikyti savo rankose,leisti jai verkti. Ji visgi nėra toks amžinas pozityvumo variklis,kaip daugeliui atrodo. Ji taip pat verkia.
-Niall,maldauju,nustok apie tai kalbėti. Tai įvyko senai,aš jau pamiršau.
Paleidau jos pečius,tačiau sunėriau rankų pirštus.
-Velniop,tavo pasirinkimas.
-Ačiū.
Mergina pradėjo eiti lygiagrečiai su manimi,nuo jos delno sklido šiluma. Nežinau,manau tik būdamas paauglys paskutinį kartą laikiau merginą už rankos eidamas miestu. Tačiau dabartiniai jausmai,kai laikau Greisi ranką savojoje man patinka.----
Šeštadienio popietę sedėjau svetainėje,užkėlęs kojas ant stalo. Žvilgsnį įsmeigęs į televizoriaus ekraną. Vaikinų namuose nebuvo,besidžiaugdami velniškai karšta diena,išlėkė į paplūdymį. Jis šiandieną jaučiu bus pilnas,pusnuogių merginų,mini bikiniais,tai rojus,bet aš sėdžiu sušiktam bute be nuotaikos. Iš atminties niekaip nedingsta vakar vakaras,tai ką pasakė Greisi dėl to rando,priedo elgesys grįžus namo. Ji palinkėjusi man saldžių sapnų,užsidarė kambaryje,užsirakindama,nuo to momento jos nemačiau.
Jau pradedu nervintis,beveik penkta valanda vakaro,o mergina visdar neišlenda iš kambario. Kai pakilau nuo sofos nusprendęs,betkokiu atveju patekt į jos kambarį,durų užraktas prasisuko. Griuvau atgal ant sofos,lyg niekur nieko toliau stebėdamas televizoriu,laukdamas Greisi kol užeis į svetainę.Horan ilgai laukęs dar palauksi,mergina net neužsuko čia,nužingsniavo į virtuvę.
Nepraėjus dešimčiai minučių,Greisi visgi įžengė į svetainę nešina kavos puodeliu ir cigarete,pro sofos viršų idėmiai stebėjau jos veidą. Ji ištinus,aplink akis didžiuliai juodi ratilai,pats veidas perbalęs,ji serga? Ne,greičiau ji verkė.
-Labas Greisi.
-Labas Niall,nemaniau,kad bus kažkas namuose.
-Aš tau trukdau?
Ji piktai pažiūrėjo, papurtydama galvą,išėjo į balkoną.
Velniai rautų,man ji tokia nepatinka!
Pašokau vėl nuo sofos nusekdamas mergina,ši sedėjo ant medinio suolelio rankose smilkindama cigaretę,atsisėdau labai arti prie jos. Gal perdaug arti,mūsų nuogi kelienei susiglaudė,Greisi įsmeigė akis į juos,tačiau kojos nepatraukė.
-Mažute,kas tau yra?
-Nieko Niall,aš pavargus.
-Tu sedėjai kambarį manau miegodama,daugiau nei dvylika valandų,nuo vakar nakties.
Merginos galva pasisuko į mane,akys išsipletė,o veidą papuošė plati šypsena.
-Niall,ar tu manęs laukei?
-Ką ne,aš tiesiog...
Šūdas! Kaip čia taip buvo,kad aš šitaip susimoviau? Mergina pečiu stumtelėjo mane,tyliai sukrizendama. Apžiojus cigaretę įtraukė,suglaudusi lūpas kylstelėjo galvą išpūsdama dūmus. Nuo kada sušiktas rūkymas yra taip seksualu? Tas monotoniškas jos judesys,ranka burna,lengvai primerktos akys,mano vaizduotė įsisiautėjo.
Delną uždėjau ant apnuogintos merginos šlaunies,švelniai braukdamas per ją. Jos kūnas vėl suvirpėjo,ji nuleido akis į mano ranką. Nestabdė manęs,kai kilau šiektiek aukščiau nei derėtų,pirštų galais vos liesdamas tarpkojį,kilau dar aukščiau ties bamba. Jos pilvukas įsitempė,nugara išsitiesė,per sukąstus dantis ji garsiai įtraukė oro,mano delnui suėmus krūtį per liemenėlę ir palaidinės medžiagą. Tesdamas kelionę per jos kūną,suimiau ilgą kaklą,pakutendamas. Mano akys susikoncentravo ties jos putliomis lūpomis, liežuvio galiuku ji apsilaižė lūpų kamputį. Nežymiai šyptelėjau lenkdamas galvą link jos,mergina nesipriešino,kai laikydamas delną ant jos kaklo truktelėjau Greisi galvą taip pat. Vos mūsų lūpom susilietus,durų trenksmas privertė mus abu krūptelti iš išgąsčio.
-Šūdas.
Sukandusi dantis nusikeikė Greisi,staigiu judesiu atsistojo pasiimdama kavos puodelį ir paliko balkoną.
YOU ARE READING
If you don't then who will,love?
FanfictionNiall Horan Anglijos sostinėje gyvenantis vaikinas,kuris kasnaktį namo parsiveda vis nauną merginą. Nevienas toks,jų keturių draugų gyvenimas toks pats. Kas vakarą naujos pažintys,kasnaktį vis naujas nuogas kūnas glaudžiamas prie savęs. Taisyklė vi...