82.

1K 58 0
                                    

***Niall pov***

-Važiuojam namo.
Garsiai kreipaisui į Harry sėdintį šalia. Vaikinas buvo įsijautęs į pokalbį su kažkokia mergina,aš pasiilgau Greisi. Man sušiktai reikia ją pamatyti,neturiu telefono,net negaliu jai paskambinti.
-Pabūkim dar Horan.
-Jūs būkit,aš važiuoju namo.
-Kaip žinai.
Styles truktelėjo pečiais grąžindamas dėmesį į merginą. Atsisveikinęs su Liam ir Louis palikau barą. Jaučiuosi perdaug apsavigęs nuo išgerto alaus kiekio. Vargais negalais susiradau taksi pasakydamas namų adresą.
Bute vyrojo tamsa ir mirtina tyla. Nusispyręs batus,tyliai pravėriau mūsų kambario duris įjungdamas jame šviesą.
Merginos kūnas užklotas anklode,gulėjo viduryje lovos. Greisi plaukai pasklidę ant pagalvės,ranka atmesta šalia. Virpančios blakstienos ir smarkiai suspaustos lūpos,ji sapnuoja kažką blogo. Nusivilkau,visus drabužius sumesdamas ant šalia stovinčios kedės. Norėčiau ją pažadint ir pasakyt,kad myliu ir pasimylėt su ja,tačiau ji taip kietai miega. Išjungęs šviesą tiesiog atsiguliau šalia,apkabindamas per liemenį. Greisi pasimuistė,apsivertė ant kito šono tyliai sukuždėjo.
-Tau skambino Kerol.
Kas per šūdas? Ar ji kalbėjosi su ja? Ar ji pyksta? Prisiglaudžiau prie jos nugaros,švelniai pabučiuodamas į kaklo odą. Dievinu,kai jos kūnas pradeda virpėti nuo mano prisilietimų.
-Ar tu kalbėjai su ja?
-Taip.
-Ko ji norėjo?
-Pakalbėti su tavimi.
-Ar tu pyksti?
-Ne.
Prunkštelėjau nenustodamas bučiuoti jos odos. Mergina uždėjo savo delniuką,ant mano delno švelniai spustelėjo.
-Ką ji tau sakė?
-Kad esu tik eilinė padavėja iš vaikų namų.
-Kas per šūdas?
Atsitraukiau nuo merginos išlipdamas iš lovos. Perėjau kambarį ir įjungiau šviesą,Greisi atsisuko į mane pramerkdama akis.
-Nurimk Niall.
-Kaip aš galiu nurimti? Kokį šūdą ji kalba? Kas jai pasakė?
Trypčiojau kambaryje valdomas didžiulio pykčio. Iš kur ji sužinojo? Kodėl ji jai prikaišioja?
-Nu maža ką ji kalba.
-Ji tave įskaudino.
-Neiskaudino,viskas man gerai.
-Aš jai pasakysiu.
-Niall! Nieko tu jai nesakysi,apsiramink! Būtų labai malonu,jeigu tu su ja nebendrautum!
Greisi išlipo iš lovos,perbraukdama delnais per plaukus. Basomis kojomis perėjo per kambarį,smarkiai trenkdama durimis. Tai ji dabar pyksta ant manęs?
Kas per nesamonės? Nusekiau ją paskui,rasdamas virtuvėje. Mergina atsirėmusi į spintelę gėrė vandenį,piktai stebėdama mane.
-Kodėl tu pyksti Greisi?
-Aš tau sakaiu Niall,viskas man gerai. Kodėl tu apsunkini viską? Ir dar pasišauni su ja pasikalbėti!
-Tu nenori,kad su ja kalbėčiausi?
-Žinoma nenoriu,kas per durnas klausimas!
Mergina pavartė akis užsisukdama į kriauklę,žengiau link jos smarkiai prisispausdamas prie jos kūno.
-Greisi,taigi žinai,kad man ji nerūpi ir yra nereikalinga. Aš myliu tave. Tik pykstu,kad ji tave įskaudino.
Priglaudęs lūpas prie jos ausies,švelniai ją liesdamas, tyliai šnabždėjau. Merginos oda pašiurpo,ji tvirčiau įsikibo į spintelės kraštą.
-Man viskas gerai Niall,aš tik nenoriu,kad tu su ja bendrautum.
-Aš ir neketinu.
Ištariau,prieš pradėdamas bučiuoti merginos kaklą, Greisi garsiai alsavo. Užkišau rankas už jos maikutės,į delnus suimdamas nuogas krūtis.
-Ar pasiilgai manęs Greisi?
-Taip. O tu?
-Beabejo,sugrįžau vienas,nebegalėjau be tavęs.
-Tu apsvaigęs Niall.
-Iš meilės tau.
Mergina sukrizeno šiektiek pasimuistydama. Apsukęs ją atrėmiau užpakaliuku į spintelę,pats prisispausdamas prie jos. Greisi įvėlė pirštus man į plaukus,plačiai besišypsodama.
-Tu palikai vaikinus bare?
-Taip.
Nerišliai suburbėjau,nuvilkdamas jos maikute,prieš pradėdamas  bučiuodamas jos kaklą.
-Nes norėjau tavęs.
-Oh...
Pakėlęs galvą sujungiau mūsų lūpas bučiniui,Greisi nagais įsikibo man į pečius. Neskubėdamas,tačiau tvirtai prispaudžiau savo,iš trumpikių besiveržiantį draugužį,prie jos tarpkojo. Suaimanavusi mergina nutraukė bučinį,švelniai pradėdama bučiuoti mano kaklą. Kyštelėjau ranką už jos kelnaičiu,pirštu perbraukdamas per lytines lūpas.
-Niall...
Greisi suinkštė,kai jos kojos pradėjo virpėti.
-Mano princesė tikrai manęs pasiilgo.
-Taip.
-Gera mergaitė. Apsisuk mažute.
Mergina darė kas liepta,staigiai apsisuko išriesdama užpakaliuką prieš mane. Delnu perbraukiau per vieną "žanduką" priglausdamas lūpas prie jo.
-Šitoj vietoj Greisi,galėtum pasidaryti tatoo,su mano vardu.
-Nemanai,kad tai?
Neleidau jai užbaigt minties,pliaukšteldamas per kitą "žanduką". Ji tyliai suinkštė tvirtai delnais įsiremdama į spintelės kraštą.
Neskubėdamas atsikračiau jos kelnaičių,palikdamas ją visiškai nuogą. Taip,štai ko man reikia. Nusivilkau pats prieš besikreipdamas į merginą.
-Plačiau mažute,tu gi nori mane jausti labai gerai.
Greisi išskietė kojas,dar labiau išriesdama užpakaliuką.
-Štai taip princesę.
Suimiau jos plaukus,atlenkdamas galvą. Švelniai bučiuodamas tobulą kaklą,staigiu judesiu įėjau į ją.
-Šūdas Niall!
Mergina sucypė nulenkdama galvą. Tvirtai suimiau ją už liemens,be gailesčio judėdamas. Niekaip negaliu ja pasisotint,man jos reikia dar ir dar. Greisi inkštė,esu garantuotas,kad kandžioja savo apatinę lūpą. Tai mane dar labiau jaudina,vien žinojimas ką galiu jai padaryti.
-Nagi Greisi. Ateik pas mane.

If you don't then who will,love?Donde viven las historias. Descúbrelo ahora