Apglėbiau tvirčiau merginos liemenį,kai ji numetusi chalatą užšoko ant manęs,kojomis apkabindama manajį. Greisi bučiniai buvo gilūs,pilni aistros,jos rankos tvirtai laikė suėmusios mano skruostus. Pajudėjau link lovos,lėtai besilenkdamas abi rankas laikydamas ant jos nugaros,paguldžiau ją lovoje,atsitraukdamas. Ji atmerkė akis,pasimetusi mane stebėjo,kai aš nueidinėjau prie durų. Susiraukė,negi ji sušiktai mano,kad aš ją dabar paliksiu? Pasukęs durų raktą,grįžau prie jos.
-Negi tu manei,kad aš tave paliksiu?
-Tiesa sakant taip.
Apžergiau jos kojas,nepilnai užguldamas tobulą kūną.
-Na jau ne Greisi,nesulauksi.
Ji nusišypsojo,pirštais švelniai braukydama per mano plaukus. Lyžtelėjau,jai per žandą,ši susiraukusi sukikeno,kas per žaismingumas pas mane? Mano būdas ne toks,aš visas merginas tiesiog dūlkinu,o jos noriu ragaut kuo daugiau,noriu išbučiuoti kiekvieną odos lopinėlį.Gal tai dėl to,kad daugiau negalėsiu jos turėt? Niall Horan nemiega su ta pačia mergina du kartus,tad suprantama,kad aš noriu prisiminti šį ilgai lauktą kūną.
-Pasikelk lelyte.
Tyliai pasakiau atsitraukdamas nuo jos,man reikia jos visos nuogos. Greisi mane nustebindama pati nusivilko,kūną dengiančia palaidinę,numesdama ją ant žemės. Ji nesigėdija savo kūno,ji apskritai nesigėdija nuogumo,drąsiai liečia mane,tai taip sušiktai tobula.
Vėl užguliau ją,bučiniais apiberdamas išlenkta jos kaklą,delnu suimiau krūtį,tobulo dydžio krūtį,kuri taip puikiai tinka man. Kai pasislinkęs apžiojau vieną iš jos sustangrėjusių spenelių,Greisi suaimanavo išriesdama kūną.
-Niall...
Prikimusiu,iš jaudulio virpančiu balsu suinkštė,kviesdama mane. Koks sušiktai malonus jausmas,kai mergina šitaip lydosi mano rankose. Praskietęs jos kojas,ranka užkišau už jos apatinių kelnaičių. Karščio ir dregmės derinys,privertė ir taip jau pasiruošusį mano penį,pulsuoti. Nieko nelaukdamas atsikračiau tiek jos,tiek savo apatiniais.
-Tu jau pilnai pasiruošusi man mažute.
Sukuždėjau pilnai į ją įeidamas,Greisi sukandusi apatinę lūpą,užmerkė akis,kai iš pradžių lėtai,neskubėdamas judėjau joje,bučiuodamas raktikaulį. Mergina suimė mane už pečių,tvirtai įsikabindama nagais,kai derino judesius prie manęs. Jos klubai juda tobulai,ji žino kada ir kaip pasukti juos priešinga kryptimi,man greitinant judesiu,jos dubuo taikėsi prie to. Nebesusivaldęs suinksčiau,iš beviltiškai greitai artėjančio orgazmo,Greisi atsimerkė,jos žandai įraudę, akys išryškėja iki smaragdo žalumo, apdovanojusi mane nekalta šypsena,staigiai kylstelėjo klubus,sutraukdama makšties raumenis.
Prieš akis atsivėrė gražiausias vaizdas,jos akys užsivertė,kūnas suvirpėjo išsiriesdamas,nagai vos ne iki kraujo perrėžė mano rankas.
-Niall...
Suaimanavo,sukandusi lūpą,tačiau plačiai besišypsodama. Mėšlas! Tai geriausias vaizdas ir jausmas kurį esu patyręs,tas jos nesliapiamas atsidavimas malonumui. Vos spėjau ištraukti,kai kažką nerišliai inkšdamas,nuleidau tiesiai ant jos pilvo. Susmukau šalia jos ant lovos,sunkiai gaudydamas orą,tai buvo pats geriausias seksas kokį tik esu turėjas. Kai po kelių minučių atmerkiau akis,Greisi gulėjo suglaudusi kojas,ranką permetus per krūtinę,užmerkusi akis. Jos skruostai visdar buvo paraudę,tačiau tankus kvėpavimas praėjas.
-Miegi?
-Ne.
Pasukusi galvą į mane,mergina atsimerkė,man nusišypsodama. Aš turbūt dar perdaug apsinešęs,nesuvokiu visko realiai,bet šį vaizdą norėčiau matyti visada,po tokio sekso.
-Gerai jautiesi?
Pasukęs galvą į ją,kad veidas butų prieš veidą paklausiau merginos.
-Taip,buvo. Galinga.
Su šypsena veide atsakė,šyptelėjau jai atgal. Greisi pasimuistė,atsisėsdama lovoje,praplėčiau akis,kai pas ją ant nugaros pamačiau didžiulį randą. Jis prasidėjo,nuo maždaug nugaros vidurio ir tęsėsi iki pat užpakaliuko,tai nebuvo mažas ir naujas randas,tai tikrai didelis ir jau gan senas. Kas jai galėjo tai padaryti? Už ką? Pirštų galais priliečiau rando pradžią ir braukiau per visą ilgi,merginos kūnas virpėjo, ilgai nelaukusi ji atsistojo pasiimdama chalatą.
-Nuo ko tai,Greisi?
-Nesvarbu.
Atsirakinusi duris ji paliko kambarį,tai kas per šūdas? Pakilau iš lovos užsitempdamas trumpikes,palikau jos kambarį paskui ją.
YOU ARE READING
If you don't then who will,love?
FanfictionNiall Horan Anglijos sostinėje gyvenantis vaikinas,kuris kasnaktį namo parsiveda vis nauną merginą. Nevienas toks,jų keturių draugų gyvenimas toks pats. Kas vakarą naujos pažintys,kasnaktį vis naujas nuogas kūnas glaudžiamas prie savęs. Taisyklė vi...