***Greisi pov***
Niall klupėdamas ant žemės man tarp kojų,pakėlė žydras akis į mane,tyliai prabildamas.
-Na,o dabar mes kalbėsim ar pyksti labai smarkiai Greisi.
O dieve mano,mano kūnas dega iš geismo. Niall klupintis tokioje padėtyje,tai taip imtymu,bet kartu ir nejauku.
-Niall aš...
-Šą mažute,leisk būti tau geram.
Vos ištaręs šiuos žodžius,jis priglaudė lūpas prie mano tarpkojo liežuviu perbraukdamas. Kūnas įsitempė,aš nesugebėjau sulaikyt aimanos. Vaikinas toliau erzinančiai maloniai darbavosi lūpomis ir liežuviu,nenuleisdamas akių nuo mano išraudusio veido. Jo pirštai tvirtai suėmę laikė mano šlaunį.
-Ar pyktis mažėja Greisi?
-Mhm.
Nebeištariu žodžiu,nebegaliu galvoti. Taip elgtis nesažininga,jis puikiai žino,kad aš negaliu rišliai sudelioti sakinių,ar net savo minčių tokioje padėtyje. Jaučiau kaip jis šypsosi,jausdamas mano kūno atsaką jam. Niall truputį atsitraukė, aplaižęs savo pirštus sugrįžo atgal,lūpomis apžiojo klitorių pirštu įeidamas į mane.
-O dieve!
Smarkiai sukandusi apatinę lūpą sušvokščiau,sugriebdama jo plaukus. Vaikinas vis greitino savo veiksmus,nenuleisdamas akių nuo manęs. Staigiai atsitraukęs Niall sugriebė mano liemenį,pastatydamas ant žemės. Mano kojos virpa ,aš vos stoviu. Prieš man suurzgiant jis smarkiai įsisiurbė man į lūpas,užlenkdamas galvą.
Sukandęs lūpą,žėrinčiom akim pažiūrėjo į mane,gašliu iš susijaudinimo virpančiu balsu ištarė.
-Jauti kokia tu skani mažute? Visa mano.
-Niall aš..
-Žinau,aš sustojau viduryje malonumo Greisi. Norėjau paklausti,ar vis dar pyksti?
-Ghhrrr...Niall taip negalima.
Suurzgiau susierzinusi jo poelgiu.
-Galima mažute. Apsisuk,išriesk man savo užpakaliuką.
Dariau kas lieptą, rankomis atsiremdama į stalą. Aiktelėja,kai vaikinas gan skaudžiai pliaukštelėjo man.
-Skaudėjo?
-Ne.
-Gerai.
Dar kartelį pliaukštelėjas,staigiu judesiu Niall įėjo,iškart visą mane užpyldidamas.***Niall pov***
Apsiviniojau Greisi ilgus plaukus aplink riešą,atlenkdamas jos galvą. Lūpomis godžiai bučiuodamas kaklą,kartkartėmis sukasdamas dantimis. Planuoju padaryti kvailiausia dalyką gyvenime,tačiau negaliu susivaldyt,pagalvojus apie tai.
Paspartinau tempą tvirtai suimdamas merginos krūtį.
-Ateik pas mane mažute,pasiduok man.
Atsitiesęs tvirtai suimiau jos liemenį,Greisi išsirietė suinkšdama. Jos smulkus kūnelis trumpam įsitempė prieš atsipalaiduodamas.
-Niall!
Sušukus suglebo ant stalo,porą kartų stumtelėjas baigiau joje.
-Šūdas Greisi.
Sušvokščiau užverdamas akis į viršų.Po pietų su Harry ir Liam svetainėje žiūrėjome varžybas. Greisi sedėdama ant fotelio šalia skaitė knyga. Aš vėl pagavau save,stebint labiau ją nei varžybas. Jos kakta suraukta ir ji kandžioja savo lūpą,karts nuo karto išplėsdama akis. Visdar drėgni plaukai iš po dušo,šiektiek susigarbanoja gražiai krenta ant jos ilgo kaklo. Greisi karts nuo karto pakeldavo akis į mane sugaudama mano žvilgsnį. Nedrąsiai šyptelėjusi gražindavo dėmesį atgal į knygą.
-Greisi,kodėl tu nežiūri varžybų?
Per pertrauką Harry pakalbino merginą,nutraukdamas kambaryje ilgą laiką buvusią tylą.
-Nes man nepatinka,kai varžybose lošia stipriausia ir silpniausia komanda. Tada gaunasi varžybos į vienus vartus. Neidomu.
-Oh,kokia tu nefaina.
-Tu ir nefainas kudliau.
Mergina parodė jam liežuvį užversdama knygą. Pakilusi nuo fotelio,Greisi norėjo apieiti jį,sugriebiau ją už klubų pasisodindamas ant savęs.
-Ei Naill!
-Ką? Aš pasiilgau tavęs mažute.
Pakštelėjau merginai į kaktą,prieš jai padedant galvą man ant peties.
-Susiraskit kambarį dėl dievo meilės!
Sudejavo Liam su Harry,eidami link balkono parukyti.
-Susiraskit merginas dėl dievo meilės!
Suburbėjo Greisi tyliai kikendama.[Po dviejų savaičių]
***Kerol pov***
-Jon! Atsibodo,kiek galima laukti? Kada pagaliau kažko imsiesi?
-Nustok tu burbėti! Ryt,eisiu pas Greisi į darbą,dabar viskas jau nurimo ir bus pats tas laikas su ja pakalbėti.
-Pagaliau! Jau maniau,kad tau nebereikia.
-Nesinervink Kerol,viskas bus gerai. Mūsų planas labai puikiai veikia. Viskas jau bus susigulėja ir bam,ateisiu aš guosti įskaudintos merginos. O tu galėsi pasiimti ir pasilikti sau tą savo Niall.
-Labai šaunu.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
If you don't then who will,love?
ФанфикNiall Horan Anglijos sostinėje gyvenantis vaikinas,kuris kasnaktį namo parsiveda vis nauną merginą. Nevienas toks,jų keturių draugų gyvenimas toks pats. Kas vakarą naujos pažintys,kasnaktį vis naujas nuogas kūnas glaudžiamas prie savęs. Taisyklė vi...