***Greisi pov***
-Noriu,kad būtum mano draugė su privalumais.
Niall tyliai sušnabždėjo,žiūrėdamas tiesiai man į akis,jo veidas rimtas,iš po vakar prakirsta lūpa nežymiai patinusi. Pakėliau ranką pirštų galais švelniai ją paliesdama,delnu uždengdama skruostą. Žydraakio akys šiektiek prisimerkė,ranką kurią laikė ant mano kaklo švelniai spustelėjo.
-Greisi.
Kreipėsi jis į mane tyliai. Sukandau lūpą,ar aš noriu to? Niall turėti kaip draugą su privalumais. Nesu tokio turėjusi,ką aš išvis galvoju,aš išvis turėjau tik vieną vaikiną ir nuo tada sau pažadėjau,niekada nebeįsimylėti,tai skaudina. Vaikino pasiulymas viliojantis,net labai. Mano kūnas atsako į jo prisilietimus,šaukiasi jo,man gera kai jis mane liečia,o dar labiau gera,kad jis nežymiai suvirpa,kai jį liečiu aš. Užmerkiau akis,giliai įkvėpdama oro,atitraukiau ranką nuo jo skruosto.
-Jokių jausmų?
-Jokių.
-Pavydo scenų? Atsiskaitinėjimų ir durnų sms žinučių?
-Nieko panašaus.
-Jokio viešumo ar meilių pasiglaustimų?
-Taip.
Stebėjau jo šiektiek pasimetusį veidą,manau esu vienintelė mergina kelianti jam tokias salygas. Jam reikia žinoti,kad aš nesu nenormali,pabandyti neužkabinant epicentro,papasakoti.
-Klausyk Niall,negalvok,kad aš kokia nesveika ir esu daug tokių santykių turėjusi ar panašiai. Tiesa sakant ne,tu apskritai esi mano tik antras partneris. Tik noriu pabrėžti,kad aš nenoriu jokių jausmų,ir jeigu vos tik kas, mes viską nutraukiam taip?
-Beabejo Greisi.
-Tada šaunu.
Plačiai nusišypsojusi jam atsakiau,atsakęs man šypsniu Niall nieko nelaukęs nutraukė nuo manęs plonytę medžiagą. Ranka apglėbęs mano liemenį vaikinas užsikėlė mane ant kelių,apžiargiau jo kojas rankas panardindama jo plaukuose. Lūpas smarkiai prispaudęs prie mano kaklo,gosliai čiulpė odą slysdamas žemyn. Liežuvio galu palaižė krūtis,besimatančias iš po liemenėlės kaušelių,rankos švelniai glostė nuogą odą.
-Tobulesinio kūno nesu lietęs Greisi. Tu taip idealiai tinki mano rankai.
Niall sukuždėjo bučiuodamas lopinėlį odos tarp ausies ir kaklo. Atlenkiau galvą taip suteikdama jam pilną priėjimą. Vienu rankos judesiu jis atsegė mano liemenėlę,nutraukęs ją per rankas,numetė ant žemės. Jo bučiniai,jo prisilietimai aš gyvenime nesu jautusi nieko panašaus,kūnas virpėdamas šaukiasi jo daugiau ir daugiau. Vaikinas išsitiesė ant lovos,pasiguldydamas mane ant savęs,prieš tai nusivilkdamas savo maikutę. Prisilietus prie jo karšto kūno,jaučiau kaip pilnai užsiliepsnoju pasiduodama aistrai. Godžiai bučiuodama Niall kaklą,jaučiau jo rankas bandančias atsikratyti mano apatinių kelnaičių.
-Pakelk kojas mažute.
Visiškai atsitraukusi nuo jo,pabaigiau jo pradėtą darbą,numaudama jo kelnias iškart su trumpikėmis. Akys išsiplėtė kai pamačiau ,šviesoje ir pilnai pasiruošusį, jo draugūžį.
-Ar...Hmm... Ar esi kadanors tenkinusi vaikiną burna Greisi?
Neryškiai paraudusiais skruostais kreipėsi į mane,sukandęs apatinę lūpą.
-Ne,bet nemanau,kad galėčiau atsisakyti pabandyt.
Jo dailų veidą papuošė plati šypsena,akys sublizgo. Atsisėdęs lovoje pasitraukė labiau prie krašto,suimdamas mano rankas.
-Eikš. Visko galime išmokti mažyte.
Atsiklaupiau tarp jo kojų,Niall laikė penį vienoje rankoje,kita glostydamas mano veidą.
-Apžiok kiek gali. Jei tave pykins,ar nepatiks nedaryk,gera?
-Taip.
Švelniai,tačiau trumpam sujungęs mūsų lūpas jis paleido savo draugužį,delnais atsiremdamas į lovą. Suėmusi jį į ranką,apsilaižiau lūpas taip jas labiau sudrėkindama,liežuvio galiuku perbraukiau per pačią galvutę,jo kūnas sudrebėjo. Iš pradžių šiektiek nedrąsiai apžiojau galą,liežuviu sukdama ratus aplink,tačiau kuo toliau tuo labiau bandžiau sutalpinti jo vis daugiau. Niall inkštė,nesmarkiai kilnodamas klubus,viena ranka glostydamas man galvą. Tai nėra taip,kaip aš įsivaizdavau, plius tai teikia malonumą ne tik jam,bet ir man. Žinojimas,suvokimas,kad tai veda jį iš proto,užveda mane dar smarkiau. Pagreitinau judesius,pakeldama akis į jį,jo žydros akys plačiai prasimerkusios stebėjo mane.
-Mėšlas! Pasitrauk Greisi.
Atsitraukiau,manydama,kad kažką darau blogai,tačiau Niall pakilęs nuo lovos,stumtelėjo mane visdar klupinčią taip,kad pilvu aš atsigulčiau ant jos.
Jis praskietė mano kojas,švelniai suėmęs už tarpukojo spustelėjo,išsiriečiau suinkšdama po jo veiksmų.
-O taip.
Vaikinas suaimanavo lėtai įeidamas į mane,kūna perverė neapsakomas drebulys jam pradėjus manyje judėti. Pasirėmiau ant alkūnių,nuleisdama galvą žemyn,Niall užgulė mano nugara nusėdamas ją mažais bučiniais,viena ranka suimdamas krūtį. Dar labiau išriečiau užpakaliuką,lengvai juo siubuodama.
-Šventas šūde,Greisi!
Pagreitinęs judesius,suimanavo.
-Atlenk galvą mažute.
Dariau kas liepta,Niall aplink savo riešą apsuko mano palaidus,visdar drėgnus plaukus,palenkdamas mano kaklą atgal.
Godžiais bučiniais pradėjo čiulpti kiekvieną pasiekiama odos lopinėlį,vis smarkiau judėdamas. Jaučiu kaip mano kūnas po truputį pradeda tirpti,užmerkusi akis, nebetyldau aimanų besiveržiančių iš gerklės. Niall paleido tiek mano plaukus tiek krūtį,abiem delnais tvirtai suimdamas už klubų,pats nebevaldydamas dejonių judėjo visu pajėgumu.
-Nagi,Greisi.
Su jo žodžiai pajutau kaip nuo plaukų galiukų iki kojų pirštų nusirita nežemiško malonumo banga. Inkšdama nesavo balsu,sukandusi lūpą,vos jaučiu konvulsijų purtomą kūną.
-Jėzau Kristau!
Niall sušuko,prieš man pajuntant šiltą skysti bėgantį nuo mano užpakaliuko.
Lovos įdubimas šalia išdavė,kad žydraakis sukniubo šalia,gilius jo atodusius ir pučiamą šiltą orą kvepuojant jaučiau kakle,tačiau nebeturėjau jėgų pasukti galvos.
CZYTASZ
If you don't then who will,love?
FanfictionNiall Horan Anglijos sostinėje gyvenantis vaikinas,kuris kasnaktį namo parsiveda vis nauną merginą. Nevienas toks,jų keturių draugų gyvenimas toks pats. Kas vakarą naujos pažintys,kasnaktį vis naujas nuogas kūnas glaudžiamas prie savęs. Taisyklė vi...