***Greisi pov***
Palikau kambarį,užsirakindama vonioje. Atsistojau po vėsaus vandens srove,leisdama jam tekėti mano kūnu. Užmerkusi akis,grįžtu mintimis į katik buvusius įvykius,lyg dar jaučiu jo bučinius,jo prisilietimus ant savo kūno. Tas skaisčiai mėlinas akis,vedančias į beprotystę,kymiai tariamus žodžius,judesius keliančius palaimą. Kūnas suvirpėjo nuo prisiminimų,tai ką patyriau su Niall šią naktį,negaliu palyginti net su Jon. Taip,aš jį labai mylėjau,tačiau jo prisilietimai būdavo kitoki,labiau grubūs,labiau savanaudiški,o Niall... Niall švelnūs,reikalaujantys tačiau dar daugiau duodantys,nenuostabu,jis per septynias savaitės naktis,permiega su šešiomis skirtingomis merginomis,patirtis daro savo. O aš? Ką aš naivi mergaitė,prieš jį turėjusi tik vieną vyrą. Vėl į galvą grįžo kvailos mintys apie žydraakio merginas,širdį lyg suspaudė skausmas. Ar aš pavydžiu jo lovos partnerėm? Nežinau,manau taip. Nors koks dabar skirtumas,tapau viena iš jų,aš atsidaviau jam,ir daugiau jo nebedominsiu. Velniai rautų,kad ir kas būtų,aš niekada gyvenime nesigailėsiu to,kas įvyko šią naktį.
***Niall pov***
Jau beveik švinta,galėčiau eit miegoti,bet ne, kaip debilas trypiu kambaryje,laukdamas kada ji išeis iš vonios kambario. Ir štai pagaliau išgirstu,kai vonios kambario durys atsiveria,Greisi nuogomis pėdomis šlepsi per tamsų kolidorių. Atidariau savo kambario duris,sugriebdamas jos riešą ir tymtelėdamas į vidų,užtrenkiau jas.
-Niall,kas per velnias?
-Kodėl palikai mane vieną kambaryje?
-Aš išėjau į dušą,na tiesiog spėjau išeiti pirmiau,nei tu mane išvarei.
-Ką? Taigi mes buvome tavo kambaryje,kodėl turėčiau tave išvaryti?
-Oh taip,būtum išėjas tu,na išėjau aš,tai kokios problemos?
Ką ji kalba,kodėl taip šaltai? Ji mano,kad ji tokia pat kaip visos kitos kurios praleidžia naktį pas mane? Šūdas! Beabejo ji tokia! Pas mane nėra kitokių merginų,tik vienkartinės. Stovėjau prieš ją braukydamas delnais per pasišiaušusius plaukus. Mergina sukryžavusi rankas ties krūtine,stebėjo mane.
-Ar jau galiu eiti Niall?
-Sušiktai ne!
-Kodėl?
-Liksi pas mane šią naktį.
-Kam to reikia?
-Man!
Nesuprantu pats,kas man darosi,bet noriu,kad ji gulėtų mano lovoje,su manimi.
-Kaip nori!
Greisi apsisuko ant kulnų,atsirišo chalato dirželį,jis lengvai nuslydo jos rankomis atsirasdamas ant žemės. Mergina liko tik su maikute ir apatinėmis kelnaitėmis,žengė link mano sujauktos lovos.
-Kuri?
-Kas kuri?
-Kuri tavo pusė?
Oh,ji klausia apie lovos puses,kas per mergina!
-Kairė.
-Šaunu.
Ji lyg niekur nieko,palindo po anklode,galvą padėdama ant pagalvės. Ši mergina pati keisčiausia kokia esu sutikęs,per visą savo gyvenimą,ji nesibarė,nebandė pabėgti ar vaidinti kažko,ji sušiktai nuėjo ir atsigulė į mano lovą. Kurį laiką stovėjau,stebėdamas ją lovoje,mergina gulėjo atsukusi man nugarą.
-Niall,tu jei nori gali stovėti viduryje kambario nors ir iki kito vakaro,bet dėl visko kas šventa,išjung šviesą.
Suburbėjo ji,užsiklodama anklode galvą. Išėjau iš kambario,žengdamas į Greisi kambarį,išjungiau ten šviesą,užrakindamas kambarį,dėl viso pikto. Grįžau į savo kambarį,užverdamas duris ir jas užrakindamas,išjungiau šviesą pagaliau atsiguldamas į savo lovą. Mergina pasimuistė apsisukdama ant kito šono,taip man atsukdama nugarą,nežymiai pasislinko toliau.
-Ar tu bėgi nuo manes?
-Nebėgu Niall,aš noriu miegoti,man nepatogu.
-Tau nepatogi mano lova?
-Lova patogi,tai tiesiog ne mano pusė.
Kas ne jos pusė? Ar ji rimtai kalbėjo apie lovos puses? Koks po velnių skirtumas,kuri pusė? Aš išvis belenką pasakiau. Ištiesęs ranką,pakišau ją po ja,užsikeldamas Greisi ant saves. Mergina aiktelėjo,mūsų nuogiems pilvam susilietus,ji visi degė,ir tas mėtų kvapas,varantis iš proto. Nors tamsiame kambaryje jos nemačiau,tačiau jaučiu kaip ji šypsosi gulėdama ant manęs,kitos rankos pirštais susiradau jos veidą,bandydamas suprasti kur kuri veido dalis yra. Kai pirštų galais apčiuopiau lūpas,patraukiau juos pakeldamas galvą,kad mūsų lūpos švelniai susiliestų. Ji atsakė į mano bučinį,tačiau jo nepagilinio. Po nepilnos minutės atsitraukė,nusiridendama į kairę pusę,šiektiek pasislinkau,tačiau neperdaug,kad jausčiau jos kūno šilumą.
Greisi atsigulė ant šono,veidu į mane,viena savo delną padėjo man ant krūtinės,kitą ranką pasikišo po galva. Gulėjau lyg sustingęs,kambaryje girdėjosi tik mano širdies plakimas ir merginos tylus kvėpavimas.
-Labanakt Niall.
-Labanakt Greisi.
VOCÊ ESTÁ LENDO
If you don't then who will,love?
FanficNiall Horan Anglijos sostinėje gyvenantis vaikinas,kuris kasnaktį namo parsiveda vis nauną merginą. Nevienas toks,jų keturių draugų gyvenimas toks pats. Kas vakarą naujos pažintys,kasnaktį vis naujas nuogas kūnas glaudžiamas prie savęs. Taisyklė vi...