***Niall pov***
Prireikė vos poros dienos,kad su Greisi įsikurtume savo namuose. Mergina vaiksčiojo išsišiepusi ir neslėpdama džiaugsmo kūrėsi bute. Buvo gera ją stebėti, jaučiuosi laimingas. Tai mūsų namai,mūsų žingsnis į ateitį,kurią noriu kurti su ja.
-Niall?
Greisi kreipėsi į mane man žiūrint varžybas.
-Ką mažute?
-Aš einu į miestą, netoliese esančioje parduotuvėje mačiau skelbimą,kad ieškomi darbuotojai. Dėl smalsumo paklausiu.
-Aš tave palydėsiu.
-Ne nereikia mažyti, tu versi mane jaudintis.
Mergina šyptelėjo prieš palenkdama galvą link manęs.
-Pasiilgsi?
Tylus,gan seksualus jos balsas kreipėsi į mane. Švelnus lūpų prisilietimas prie mano ausies susimaišęs su tuo dievišku jos odos mėtų kvapu. Užmerkiau akis pasiduodamas jos lūpų ir kvapo mišiniui. Greisi neatkeldama lūpų slystelėjo nuo ausies,per skruostą link mano lūpų. Staigiai rankomis sugriebiau jos liemenį,išpradžių pasisodindamas ant kelių,poto paguldydamas ant sofos.
-Tu vedi mane iš proto mažute.
Tyliai sukuždėjau pradėdamas bučiuoti jos kaklą. Smūlkūs merginos pirštai įsivėlė į mano plaukus.
-Niall,aš žadėjau eiti.
Tyliai ištarus,mergina iškart surėkė,kai nesmarkiai įkandau jai į odą. Užguliau jos liekną kūną,rankas užkišdamas už laisvos suknelės.
-Vėliau mažute. Negi mane paliksi dabar vieną? Tokį?
-Tu labai kankinsies?
-Mažute, tu pažiūrėk į mane!
Suurzgiau pasimuistydamas,kad mergina pastebėtų mano reakcija į ją. Greisi pajutusi iš po kelnių, besirementį mano draugužį į jos apnuogintą šlaunį šyptelėjo,apsilaižydama lūpas.
-Oh...
-Oh taip mažute. Dabar bus gerai.
Atsitraukęs nuo merginos atsikračiau jos suknelės,palikdamas ją tik su apatiniais. Man besivelkant savo drabužius,Greisi mažais savo delniukais švelniai braukė per tobulą savo odą. O dieve! Tai kažkokia nepaaiškinama malonumo agonija... Mergina pamačiusi mane ją stebint,atsisegė liemenėlę ją numesdama ant žemės, apsilaižė savo lūpas, švelniai delniuku suimdama savo krūtį. Garsiai nurijau seiles, suimdamas į ranką mažąjį niall.
-Liesk save mažute.
-Noriu,kad tu mane lietum Niall.
Greisi abiem delnais suimė savo krūtis, tyliai sudejuodama išrietė kūną,keldama dubenį aukštyn.
-Po velnių Greisi!
Nuplėšęs nuo jos apatines kelnaites,staigiu judesiu ją užpyldžiau.
-Niall šūdas!
Sukandusi dantimis mergina suinkštė,nagais įsikabindama į mano pečius. Pakišau vieną ranką jai po kaklu,kita tvirtai suimdamas krūtį. Judesiai staigūs,šiektiek grubūs. Greisi suko klubus,neslėpdama aimanų. Jos lieknas kūnas raitėsi ant švelnios sofos medžiagos vesdamas mane link malonumo. Grubiai bučiuodamas jos kaklą tyliai šnabždėjau.
-Pažiūrėk mažute ką su manim darai. Tu varai mane iš proto.
Mergina suimė delnais mano veidą,kylsteldamas galvą į viršų. Jos žalios akys liepsnoja aistra, smarkiai sukandusi savo lūpą vos valdosi. Paleidęs merginos krūtį,vieną jos koją užsimečiau ant peties gaudamas didesnį priėjimą prie jos. Tvirtai delnais įsirėmęs į sofą pagreitinau judesius. Greisi nagais įsikibo man į ranką smarkiai spausdama. Vos po kelių akimirkų merginos kūnas įsitempė,ji jį išrietė keldamasi link manęs. Užmerkusi akis,neslėpdama plačios šypsenos puošiančios jos veidą, Greisi garsiai surėkė.
-Niall!
Virpantis jos kūnas po manimi, padėjo man nukeliauti paskui ją. Nežmoniškas malonumas,galutinai užtemdė mano protą. Susmukau tiesai ant jos, veidą paslėpdamas jos kaklo linkyje.
Švelniai,pirštų galais mergina braukė per mano nuogą nugarą, priversdama odą pašiurpti.
-Mažute, tu deivė.
Tyliai sukrizenusi,ji truputį pasimuistė,švelniai lūpomis paliesdama mano viršugalvį.
ESTÁS LEYENDO
If you don't then who will,love?
FanficNiall Horan Anglijos sostinėje gyvenantis vaikinas,kuris kasnaktį namo parsiveda vis nauną merginą. Nevienas toks,jų keturių draugų gyvenimas toks pats. Kas vakarą naujos pažintys,kasnaktį vis naujas nuogas kūnas glaudžiamas prie savęs. Taisyklė vi...