5

1.8K 91 0
                                    

Mergina kurią šį vakarą parsivedžiau iš lauko kavinės,nuoga miegojo mano lovoje. Ji nė iš tolo neprimena Nicolės iš praeitos nakties,bet savo darbą atlieka gerai. Užsitempęs tik trumpikėmis tyliai išėjau iš kambario,dar nėra taip vėlu vos vidurnaktis. Šiam bute,sekmadienis visada būna ramiausia diena savaitėje,niekada nesivesdavau merginų sekmadieniais,bet šiandiena jau taip nutiko,kad mergina pati galima sakyt,atėjo.
Pasėmiau buteliuką alaus,įsijungdamas televizorių stovintį svetainėje, futbolo varžybose šiandien lošia mano mėgstamiausia komanda, aš jų niekada nepraleidžiu,kad ir kokia merga guli mano lovoje.
Susmukau sofoje užsiverdamas alų,kai atsidarančios balkono durys mane šiektiek išgazdino,tačiau įeinančią merginą aš išgazdinau labiau,ji krūptelėjo,susiimdama už širdies.Mano akys prasipletė,kai aš suvokiau,ką ji po galais vilki. Tai galima pavadaint,nieko. Tik baltu rankšluosčiu apgaubtas kūnas,kuris vos vos dengia tai, ką reikėtų dengti,šlapi plaukai garbanomis nukritę ant nuogų pečių. Tai sušiktai seksualiausias vaizdas,kurį esu matęs,mažasis niall pradėjo bust,besiremdamas į mano trumpikes.
-Kaip išsigandau,nemaniau kad čia kas yra,nes kai ėjau į balkona tavęs čia nebuvo.
Greisi tyliai sušnabždėjo,visdar stovėdama prie durų.
-Aš katik atėjau,rodo futbola.
-Planavau jį pažiurėti,bet netrukdysiu tau.
-Tau patinka futbolas?
-Žiauriai.
-Rimtai?
-Taip.
Negaliu patikėti,ar ši mergina gali mane dar labiau nustebinti?
-Prisijunk,pažiurėsim abu.
Pamerkiau akį jai, kai ši nusišypsojo.
-Jei tu nieko prieš,tai su malonumu. Tik eisiu persirengti,aš katik iš po dušo.
Persirengti? Aš tai pavadinčiau ėjimu apsirengti.
-Žinoma.
Nusukau akis į ekraną,Greisi basomis kojomis tepsėjo per parketą,praeidama pro mane iš už nugaros,atsisukau pažiurėt į ją benueinančią.
Šventas šūde! Kai ji eina,linguodama klubais,rankšluosčio galais šiektiek pakyla ir pro jį matosi užpakaliuko bandelės. Vajezau... Ranka šiektiek pasitaisiau trumpikes,ties išryškėjusiu iškilimu,merginai užsidarius kambaryje.
Reikėtų manau ir man apsirenkti,bet jei su tokiom emocijom užsidarysiu kambaryje,galiu užtrukt,velniai rautų!
Nurimk Niall,ji apsirenks ir nebekankins daugiau.
Kai po nepilnų penkiolikos minučių,jos kambario durys prasidarė,beje esančios tiesiai prieš manąjį,pasukęs galvą tyliai nusikeikiau. Kas jai negerai? Ar ji taip vaiksčiodavo ir pas tą vaikiną pas kurį gyveno? Ir jis ją išvarė? Jis gal pydaras.
Greisi,ateidinėjo su trumpais prigludusiais šortukais ir pora dydžiu perdideliu bliuzonu,kas atrodė ir jauku ir miela ir sušiktai seksualu. Dar drėgnus plaukus susirišusi į netvarkingą kasą, lyg niekur nieko sukryžiavo kojas,atsisėsdama ant tos pačios sofos,galėjau jausti gaivų mėtų aromatą.
-Jau prasidėjo?
-Taip,bet dar tik kelios minutės.
-Oh,norėčiau alaus. Einu pasiimt,gal ir tau atnešt?
Kas per... Ji beprotiškai seksuali mergina,kuri skaniai gamina ir pati daug valgo,turinti gerą humoro jausmą,mėgstati futbolą ir dar gerianti alų? Kas jai negerai? Gal ji ne tų pakraipų? Nežinau,kaip ji,bet mano pakraipos tos ir aš neišgyvensiu,jei ji vėl praeis aptempusi savo šikniuką tais šortais.
-Sedėk,aš atnešiu.
Atsistojau,nueidamas nuo jos į virtuvę. Šūdas! Šūdas! Šudas! Stovėjau viduryje virtuvės braukydamas delnu per veidą. Klaida. Kalida! Pirma klaida,leisti jai čia gyventi,kita klaida pasiulyt jai pažiurėt,kartu futbolą. Paimiau porą buteliukų alaus,grįždamas į sveitainę,tvirtai nusprendęs į ją nežiurėti.
-Kurią komandą palaikai Greisi?
-Pff... Aišku,kad Derby,čia be kalbų.
-Tekėk už manęs.
Tyliai tik sau po nosimi pasakiau,stebėdamas jos profilį.
-Ką sakei Niall,atleisk negirdėjau?
Ji pasuko veidą į mane,plačiai nusišypsodama.
-Nieko nieko,sakau mano taip pat.
-Šaunu.
Įpusėjus antram kėliniui supratau,kad Greisi yra iš tų fanų, kurie komentuoja ir leidžia visokius garsus. Kai ji įtemptai kažką stebi,labai primerkia akytes, o pavojingoje vietoje jas išplečia ir sukanda apatinę lūpą. Pagavau save besišypsant,kai ją stebiu,net nebežiuriu varžybų. Horan blet?

If you don't then who will,love?Où les histoires vivent. Découvrez maintenant