40.

1.4K 59 1
                                    

***Greisi pov ***

-Kalė.
Užtrenkdama durimis suburbėjau.Nenormalus pyktis tiesiog temdo akis. Ką ta merga sau leidžia? O tas irgi geras! Sakiau jam apsirenk,ne aš seksualusis Horan eisiu tik su trumpikėmis,lai visos žiūri į mane ir seilėjasi. Oi bliamba negaliu!
-Greisi?
Vaikinas kreipėsi į mane,iš nugaros švelniai apglėbdamas kūną.
-Ko?
Gal kiek perdaug piktai jam atsakiau,reikia nustoti ir neparodyt pavydo priepolio. Tarp mūsų dar taip viskas nauja,taip viskas trapu ir šviežia. Mes net nekalbėjome apie jausmus,jis tik sakė,kad jiems pasidavė. O aš? Aš išvis nieko nesakiau!
-Einam pamiegoti.
Niall priglaudęs lūpas prie pat mano ausies,mieguistu,nežymiai prikimusiu balsu sukuždėjo. Pasisukau į jį,kad būtume veidas į veidą,jo apsunkę vokai prasimerkė,jis šyptelėjo.
-Tu pavydi.
-Ne.
-Pavydi Greisi.
-Pff...Net ne.
Smarkiau apkabinęs,suglaudė mūsų kaktas,švelniai pirštų galais masažuodamas mano kaklą.
-Nepavydėk mažute,nėra ko. Ji tik nužiurėjo mano tobulą kūną.
Jis turbūt sušiktai juokauja! Palenkiau galvą ir sukandau Niall kaklo odą.
-Au!
Jis pašoko atsitraukdamas nuo manęs.
-Čia tau už tobulą kūną!
-Juokauju Greisi! Man nerūpi kad kažkokia mergina užkalbino mane,tiesa pasakius ji tik pasisveikino! Aš čia su tavimi,tavo batų dėžės dydžio kambaryje.
-Nustok bumbėt apie mano kambarį!
-Grįžk su manim į butą!
-Nerėk ant manęs!
-O tu graži!
-O tu irgi!
Niall sugriebęs mano riešą prisitraukė mane prie savęs,smarkiai suimė delnais veidą prieš sujungdamas mūsų lūpas. Bučinys buvo grubus,gilus,pilnas aistros ir atsidavimo. Apkabinau jo liemenį,visdar kovodama su jo liežuviu. Kai tiesiogine šio žodžio prasme pradėjo trūkt oro,šiektiek atsitraukiau.
-Man šiandien į darbą.
Sukrizenęs vaikinas atrišo mano chalato dirželį jį nuvilko,numesdamas į kambario kampą.
-Tu tikrai ne kokia romantikė mažute. Einam pamiegot.
-Nežinau kaip tu tilpsi Niall.
-Aš žinau
Nieko nelaukęs jis įšoko į lovą,taip ją visą  užimdamas. Plačiai besišypsodamas jis ištiesė rankas link manęs.
-Ateik!
Parodžius jam liežuvį, nusisukusi greitai apsirengiau pižamą,nežadu miegoti visiškai nuoga. Kai atsisukau jis vaidino susiraukusį ir labai piktą,papūtęs lūpas pasuko galvą užversdamas akis. Iš kur tiek vaidybos vaikine?
-Man jau neit?
-Ateik.
Visdar nežiūrėdamas pasakė,bet rankas visgi ištiesė. Užguliau jo kūną,užmesdama ant mūsų anklodę. Niall viena ranka apkabino mane,kitą padėjęs ant nugaros švelniai glostė. Apkabinau abiem rankom jo kaklą,prisiglausdama žandu prie tvirtos krūtinės. Kaip gera taip gulėti,žinant,kad jis nėra man abejingas,kad gražiausias vaikinas londone susižavėjo manimi. Pati nepajutau,kaip nusišypsojau užmerkusi akis.
-Ko šypsais mažute?
-Nieko,tiesiog.
-Kas?
-Na,man malonu taip gulėti.
-Man ir Greisi,labai.
Tyliai ištaręs žodžius,pabučiavo man viršugalvį. Neilgai trukus Niall pradėjo kvėpuoti lygiai ir ramiai,jis užmigo. Klausydama jo beplakančios širdies užmigau taip pat.
Mane prabudo keistas skambesys,kylstelėjau galvą ir iškart pasigailėjau. Labai nepatogiai nugulėjau kaklą,jį velniškai skauda ir dar tas erzinantis skambesys.
-Niall!
Kumštelėjau jam į petį,susimdama už skaudančio kaklo,pakilau nuo sukaitusio vaikino kūno.
-Ką?
Net neatmerkęs akių suburbėjo pradėdamas ieškoti rankomis manęs.
-Mmmm...
Piktai suurzgė manęs neradęs,tik tada atsimerkė.
-Kur tu?
-Jezus marija,sėdžiu šalia tavęs! Niall ar čia tavo telefonas skamba?
Vaikinas vėl užsimerkė smarkiai suspausdamas akių vokus,pasukiojo galvą,vėl atsimerkė.
-Taip.
-Tai pakelk! Mane erzina.
-Kas tavo kaklui?
Ignoruodamas mano žozdžius jis susiraukęs stebėjo mane bemasažuojančią kaklą.
-Tavo krūtinė perkieta.
-Užtai tavo pakankamai minkšta.
Prasižiojau išplėsdama akis,koks tiesmukiškas.
-Pakelk sušiktą telefono ragelį Niall.
-Jau nebeskamba.
-Nu ir kas!
Pagaliau ištiesęs ranką pasiėmė savo kelnes gulėjusias ant žemės ir iš kišenės išsitraukė mobilų telefoną.
-Harry.
-Ko jis norėjo? Bliamba prikėlė mane.
-Mažute aš neatsiliepiau,iš kur aš galiu žinot ko jis norėjo?
-Neerzink manęs Niall iš pat ryto!
Sukrizenęs vaikinas staigiai pasiguldė mane šalia savęs ant šono,pats atsiguldamas taip pat. Apkabinęs per liemenį,prisispaudė smarkiau prie savęs.
-Kokia tu irzli.
-Aš blogai miegojau.
-Nes su manim?
-Ne,nes mažai,ir nugulėjau kaklą.
Suburbėjau jam į krūtinę,liesdama ją vos lūpomis.
-Todėl,kad šita lova maža mums abiems.
-Mhm.
-Greisi tai ar sutinki grįžti į butą?

If you don't then who will,love?Where stories live. Discover now