83.

1K 67 0
                                    

***Greisi pov***

-Nagi Greisi,ateik pas mane.
Niall suinkštė pliaukšteldamas man per užpakaliuką. Kūną užliejo malonumo banga,nesusivaldžius sušukau jo vardą,susmukdama ant spintutės. Vaikinas pora kart stūmtelėjo,pasekdamas paskui mane.
-Velniai rautų Greisi.
Užguldamas krūtine mano nugara,  suinkštė per sukąstus dantis. Tankiai kvėpavau,po truputį atgaudinėdama kvapą.
-Einam į kambarį mažute,gali tuojaus pat sugrįžti vaikinai. O tu nuoga.
-Nepavydėk Horan.
Niall sukikeno atsitraukdamas nuo manęs,pasukau galvą tuo momentu,kai jis kėlė apatinius nuo žemės.
-Šūdas Niall! Ar tu nesisaugai?
Vaikino kūnas nežymiai įsitempė,skruostai paraudo. Jis vengė akių kontakto su manim,apsiaudamas trumpikes.
-Amm,hmm... Aš nebaigiau tavyje.
-Kaip tai nebaigei manyje? Tu katik atsitraukei!
-Ko tu rėkauji? Nieko neatsitiko!
-Kodėl taip darai Niall?
Esu pikta,tikrai labai pikta. Kiek kartų jis taip elgėsi? Kas po velnių jam darosi?
-Nes sušiktai noriu,kad būtum amžinai mano supranti? Aš noriu,kad būtum mano vaiko motina,aš noriu vaiko Greisi!
Užsimetusi maikutę ant nuogo kūno,atsitiesiau stebėdama jį. Man velniškai malonu,kad jis galvoja o svarbiausiai nori kurti šeimą su manim. Aš taip pat to noriu,aš apie tai svajoju jau kurį laiką. Tačiau man pikta,kad jis nepasakė apie savo planus,nepasitarė! Mes galėjome abu tai nuspresti.
-Mažute,negi tu tikrai taip ant manęs pyksti?
Vaikinas žengė link manęs,suimdamas delnu skruostą.
-Nepykstu Niall,nu kaip pykstu. Tu galėjai pasakyti savo planus man,kiek ilgai tai darai?
-Nedaug. Gal vos tris keturis kartus.
-Kiek laiko?
-Nepamenu Greisi! Manau nuo tada kai man atleidai!
Niall sušuko pasitraukdamas nuo manęs,ranka braukdamas per veidą.
-Tai maždaug penkios savaitės.
-Turbūt.
Tai gali būti,kad pas mane jau kažkas yra. Nevalingai uždėjau ranką ant pilvo,žiurėdama į Niall.
-Ar ir tu manai,kad gali ten jau kažkas būti?
-Nežinau Niall.
-Ar tu pyksti Greisi?
-Tai ne tai,kad pykstu,dėl to,ko tu nori. Tai labiau pyktis,kad man nepasakei ir darei tai už mano nugaros. Mes galėjome abu dėl to stengtis.
-Aš nežinojau ar tu to nori.
-Tu galėjai paklausti ar pasitarti,ar kažkas panašaus.
Praradusi kantrybę truktelėjau pečiais pradėdama žingsniuoti link kambario. Vaikinas garsiai atsiduso žengdamas paskui. Keistai greitai Niall išblaivėjo,vos sugrįžęs jis atrodė daug labiau apsavigęs nei dabar. Kambaryje atsisėdau ant lovos užsidengdama rankomis veidą.
-Greisi,aš klausiau tavęs. Tu sakei nežinai.
-Dėl dievo meilės, tu klausei šiandien! O tai darai penkias savaites.
Vaikinas garsiai atsidusdamas atsisėdo šalia. Jo ranka švelniai apkabino mano liemenį,delną pakišo už maikutės uždėdamas ant pilvo.
-Mažute,atleisk. Man reikia vaiko,man reikia tavęs. Pagalvok Greisi,čia.
Niall švelniai spustelėjo mano pilvą,priversdamas mane sukrizenti.
-Jau gali būti,maža graži mergaitė, kaip tu.
Šyptelėjau pasukdama veidą į besišypsantį Niall.
-Arba mažas šviesių plaukų,mėlinų akių berniukas,kaip tėtis.
-Kaip tėtis.
Niall tyliai pakartojo,pakeldamas akis į mane.

***Kerol pov***

Varginančiai sukau galvą,kaip tą kalę atmušt nuo Niall. Togul ji neisivaizduoja,kad aš pasiduosiu. Jis bus mano.
Įkyriai skambantis durų skambutis baigia mane išvesti iš proto!
-Sintija ar tu negirdi,kad kažkas skambina į duris?
-Tavęs to pačio galėčiau paklausti Kerol,aš tau ne tarnaitė.
-Atidaryk sušiktas duris,nerėkusi ant viso buto!
Kažką nerišliai suburbėjusi Sintija visgi atvėrė duris. Kokia ji sušiktai erzinanti.
Jon įžengė į mano kambarį nesibeldęs,jis net nesivargino uždaryti durų.
-Oh pagaliau pasirodei! Kur buvai visą savaitę? Kaip mūsų reikalai? Kada pagaliau viskas pajudės iš vietos? Ta padavėja iš vaiknamio,mane išvadino kūrva!
Aprėkiau įžengusį vaikiną ir tik tada pastebėjau sužeidimus ant jo veido.
-Ir kad po velnių,atsitiko tavo veidui?
-Tavo to blondino darbas. Aš tau sakau Kerol,aš jį užmušiu.
-Ką?
-Pamatysi,aš jį pakasiu po žemėm.

If you don't then who will,love?Where stories live. Discover now