28.

1.3K 65 0
                                    

***Niall pov***

Negaliu pasakyti,ką dabar jaučiu. Glaudžiu ją šalia,tvirtai spausdamas,švelniai glostau jos nugarą kol mergina nesivaržydama verkia man į krūtinę. Tačiau tas pyktis kurį jaučiu tam vaikinui,su kiekviena Greisi ašara vis stiprėja. Kiek turi būti nesveikas,kad taip darytum merginai? Aš jį drąsiai galėčiau užmušti savo rankom. Dabar suprantu,kodėl ji taip nenori santykių ir ką ji turėjo galvoje,sakydama,kad tai sukelia skausmą tiek emocinį tiek fizinį. Ką ši trapi butybė turėjo iškęsti? Ar ji kadanors jautėsi mylima?
-Mažute?
Tyliai sukuždėjau jai į ausį,tik dabar prisiminiau,kad ji mane pavadino mažyčiu kalbėdama. Ar ji rimtai,ar jai netyčia taip išėjo? Gal Greisi jaučia man kažką taip pat?
-Atleisk Niall.
-Viskas tvarkoi. Išsiliek. Negali visada būti stipri.
Mergina atsitiesė paleisdama mano kaklą,delnais nusivalė šlapius žandus.
-Aš niekada nerodau jausmų prie žmonių,tiesa pasakius,esu tau minėjusi,kad aš išvis ne iš tų žmonių,kurie žvelgia į praeitį. Tiesiog šiandiena tokia diena.
-Nurimk Greisi.
Pakštelėjau,jai į smakrą,mergina nežymiai šyptelėjo.
-Atsigulk,aš tau atnešiu arbatos.
Greisi tyliai sukrizeno,jos juokas veda iš proto. Kas man darosi? Aš žiūriu į jos smaragdines akis,ir kraustausi iš proto.
-Tai labai nebudinga tau Niall,nešti arbatą merginai?
Pakėlusi antakį,ji šypsojosi užduodama kvailą klausimą. Taip,tai nebudinga ir net labai! Ir aš sušiktai nesu niekam nešęs arbatos,nes tai taip nenormalu. Bet velniai rautų,aš atnešiu jai tos sušiktos arbatos nors ir iš Taivano jeigu ji nori!
-Aš tik pasiūliau.
-Na aš neatsisakysiu. Einu į dušą,ateisiu į virtuvę.
-Aš tau atnešiu į kambarį.
-Tikrai?
-Taip.
Ta šypsena kuria ji mane apdovanojo,privertė mano širdį plakt smarkiau. Greisi delniukai suimė mano skruostus kai ji pasilenkusi švelniai sujungė mūsų lūpas. Jos bučinys buvo švelnus,lėtas,kupinas kažko, ko aš pilnai nesuprantu. Ji perbraukė  liežuviu per mano lūpas,taip priversdama mane šyptelt. Sukandau jos lūpas,įtraukdama vieną jų,sau į burną. Mergina sukrizeno,pagilindama bučinį. Staigiai atsitraukę, paraudusi nulipo nuo mano kelių. Patraukė savo didelį džemperį žemyn.
-Atleisk,neturėjau to daryti.
-Viskas gerai Greisi.
-Ne nėra gerai Niall.
Ji papurčiusi galvą paliko kambarį. Aš eilinį kartą esu paliktas vienas jos kambaryje. Trenkiau delnais į jos lovos patalus susierzinęs,šūdas! Mergina tikrai labai nenori jausti jokių jausmų! Gal aš klystu? Gal man nereikia jos? Gal tai tik seksas ir nieko daugiau?
Pasirėmiau alkūnėmis į kelienius, delnais uždengiau veidą,atsidusdamas.
Sušiktai reikia patarimo!
Palikau merginos kambarį nužingsniuodamas į virtuvę. Čia sedėjo turbūt pats šūdiniausias patarimų dalintojas visame londone,tačiau būtent tas kurio man reikia,nes jis vienas žino tai.
-Ką Styles?
-O ką lovelasas?
Išsišiepęs kreipėsi į mane, atitraukdamas akis nuo savo laptopo.
-Tylėk.
Pasėmiau puodelį iš indaujos užkaisdamas virdulį. Įmečiau pakelį ramunėlių arbatos įdėdamas šaukštelį medaus,Greisi negeria arbatos su cukrumi,bet geria kavą su juo. Užpyliau verdančiu vandenių arbatą,ja šiektiek pamaišiau. Tik tada į galvą atėjo suvokimas kokį šūdą aš darau,prunkštelėjęs pasiremiau delnais į spintelę pakeldamas akis į draugą. Harry sedėjo išsišiepęs savo plačia holivudine šypsena,purtydamas garbanotą galvą.
-Tu iki ausų įklipęs Horan. Iki ausų,aš tau sakau.
-Matau Harry. Aš kaip koks asilas darau arbatą,net žinodamas,kokia ji geria.
Atsidusęs paslėpiau veidą delnuose.
-Niall aš tave pažystu šitiek metų,nemaniau kad kokianors mergina gali tave paveikti šitaip.
-Aš pats to nesuvokiu Styles. Kas man darosi? Aš sušiktai ją įsimylėjau,aš kalbuos su tavimi apie jausmus! Kas per mėšlas?
Harry tyliai nusijuokė tusčioje virtuvėje,užlenkė savo kompiuterį pakildamas nuo stalo.
-Aha,virtuvėje,antrą valandą nakties,kalbies su manimi,kuris žiūrėjo varžybas,kai jo kambaryje guli blondinė didžiulia krutine.
-Oh,nepakalbėsi su tavimi rimtai.
-Niall,aš nesuprantu apie ką tau reikia dar kalbėti? Tu ją myli,pats prisipiažinai,ji tave prisileidžia,vadinasi jaučia kažką tau, tai tikrai. Tai kur tu ieškai problemų lygiam kelyje?
-Ne Harry,tai nėra taip paprasta.
-Kas tada?
-Greisi. Ji nenori jausmų. Jokių artimų santykių ir panašaus mėšlo. Ji sutiko būt tik draugais su privalumais,jeigu atsiras koki nors jausmai man arba jai,viską iškart baigs.
Styles pasimetęs kurį laiką stebėjo mane,pečiu atsiremė į sieną.
-Ar ji tai pasakė?
-Taip.
-Horan,tai kažkas tobulo.
-Taip,tai būtų sušiktai tobula jeigu aš jai nejausčiau kažko daugiau,nei noras tik išdulkinti!
-Bet tai ir ji tau kažką jaučia,negali taip būti,kad mergina nieko nejaučia tik miega su tavim.
-Aš nežinau,ją labai įskaudino jos buvęs vaikinas. Aš jį norėčiau užmušt.
-Ką norėtum užmušt Niall?
Greisi paklausė įėjusi į virtuvę.

If you don't then who will,love?Where stories live. Discover now