În capitolele anterioare
Alex a fost capturat de un criminal în serie. Acesta s-a luptat cu psihopatul pentru viaţa lui şi al lui Max, însă a fost cuprins de mâinile rece fără articulaţii şi l-a tras în balcon pentru a-l arunca. Pentru că Alex s-a zvârcolit, Nelu şi-a pierdut echilibrul şi a căzut pe betonul tare.
La spital, acesta i-a promis lui Alex înainte să moară ca se va întoarce şi după o săptămână, fără niciun motiv, Clubul Copiilor a fost incendiat.
Alex, întorcându-se acasă, a primit o scrisoare anonimă. Cuvintele erau atât de înspăimântătoare încât acesta s-a decis să viziteze secţia de poliţie a oraşului împreună cu Joanne.
______________________După duăzeci de minute am ajuns la Poliţia Municipiului Reghin. Era o cladire galbena, înaltă, deasupra aflându-se Pensiunea AN.KA. Erau multe maşini de poliţie parcate una după alta. Am lăsat-o pe Joanne să păşească prima, evident, eu fiind un gentleman. Era prima dată când am fost la o secţie de poliţie. La acel "ghişeu" se afla un domn, înalt, păr brunet cărlionţat, urechile nici mari, dar nici mici completau forma capului. Ne-am apropiat de el şi am început discuţia cu un salut:
-Bună ziua/seara! am spus amândoi.
Am început să ne ruşinăm puţintel fiindcă ea a spus "ziua", iar eu am spus "seara".
-Bună... seara! a spus acel domn. Cu ce vă pot ajuta copilaşi?
Copilaşi? Suntem în clasa a şasea, domnule! s-a răstit Vocea mea interioară. Mirare, că Vocea mea interioară nu şi-a mai făcut apariţia de mult timp. Sincer, mi-a fost dor de afurisita Voce interioară.
-După cum vi s-a informat astăzi că la Clubul Copiilor situată lângă Parcul Central a fost un mic incendiu din pricina unei sticluţe cu o substanţă toxică spartă..., mi-am luat răsuflarea, vreau să vă spun că, sigur, eu sunt o victimă.
Domnul şi-a ridicat sprâncenele lui groase şi negre amintindu-mi de poziţia mea de când am privit-o pe Joanne alintându-l pe Max.
-Cum adică eşti victima acelui incident? m-a întrebat aşezându-se cu coturile lui groase pe masă. Toţi de acolo eraţi victime.
-Vă înşelaţi! s-a implicat Joanne.
-Uitaţi, domnule! Când am ajuns acasă de la Club, mama mea cea dulce şi frumoasă pe care o iubesc din tot sufleţelul meu dulce şi curat care nu are nicio vină cu cele întâmplate, din nou mi-am tras răsuflarea, mi-a înmânat o scrisoare anonimă ce m-a îngrozit rău de tăt, şi... m-am gândit că este posibil ca eu să fiu victima principală.
-Du-te nu mai spune! nu m-a crezut afurisitul de domn.
Nu o să te creadă, nerodule! Las-o baltă! m-a tot bătut la cap Vocea cea nesuferită. S-a întors doar ca să mă sâcâie.
Domnul a continuat:
-Şi ce scria pe acea scrisoare? Ia să vedem, copilaş! a schiţat un zâmbet ironic.
Copilaş! Fir-a-i tu să fi de prost! şi-a pus măinile în cap Vocea interioară. M-am uitat către Joanne cu o privire nervoasă că tot mă făcea "copilaş" şi că nu mă credea.
-Nu-mi mai spuneţi "copilaş" că nu sunt! Sunt în clasa a şasea şi pot fi mult mai inteligent decât dumneavoastră, aşa că luaţi-o mai moale că nu vreau să mă cert cu un agent sau poliţist sau ce sunteţi! i-am spus de noroc cu ochii încruntaţi.
Joanne şi-a pus mâna stângă la gură ca să nu se vadă cum se amuza.
-Am un căine afară care mă apără de orice, cu care mă înţeleg şi este un căine special şi minunat şi care este mult mai frumos decât dumneavoastră.
CITEȘTI
Un prieten adevărat
Adventure"Best friends always and forever" Copilăria lui Alex a fost total schimbată din pricina unui câine maidanez. Cei doi se împrietenesc şi trăiesc nişte aventuri terifiante. În seara de Halloween, Alex şi Max decid să trezească o întreagă clădire dat...