Kdo jsem

388 6 0
                                    

Jmenuji se Lucy Mitchell a můj příběh začíná takhle.

Byla jsem ještě mladá 15ti letá holka která se zamilovala do kluka jménem Thomas.
Jemu bylo 18. Nebyl moc hezký, ale podle mě v něm bylo něco speciálního. Chodili jsme spolu půl roku a už chtěl po mně sex. Já vím, půl roku je pro někoho dost dlouhá doba, ale já si chtěla být jistá, že mě nezneužije a neodkopne. K sexu mě stejně přemlouval, ale milovala jsem ho tak moc, že jsem si řekla, že to pro něj udělám. Byla jsem tak blbá. Stejně mě jen využil. Měl mě jenom jako hračku. Kdykoliv si umanul jsem mu roztáhla nohy. A pak mě podvedl. Dokonce jsem mu to chtěla odpustit, ale on sám nechtěl. Chtěl s ní zůstat. Když se s ní rozešel, několikrát mě prosil, abych se k němu vrátila, ale já řekla ne.

Potom to šlo se mnou z kopce.
Až do 18ti let jsem jen chodila na party, užívala si a měla sex s kamarádama. Nepřišlo mi to vůbec špatné. Ráda jsem uspokojovala kluky ať už to bylo jakkoliv. Jednoduše, sex jsem milovala natolik, že jsem se stala nymfomankou. Sex jsem chtěla každý den a nebyla sekunda, kdy bych na něj nemyslela.
Jednou, když jsem byla na nějaké party, mi něco hodili do pití. Chtěli mě znásilnit. Naštěstí stihla přiběhnout má nejlepší kamarádka Lilly.

Život ProstitutkyKde žijí příběhy. Začni objevovat