S Oli jsem se domluvila, že půjdeme do kavárny. Zjistila jsem totiž, že se už bavíme nějakou tu dobu a ještě o ní nevím nějaké podrobnosti z jejího osobního života.
Je vtipná, milá, postupně se proslavuje jako fotomodelka, ale nikdy se nepovyšovala. Je chytrá, vlastně ani nevím co má za školu.Vešly jsme do kavárny a sedly si ke stolu dozadu, který byl nejvíce odlehlý.
Je sice hezké se dívat z okna a pít u toho kafe, ale nemám ráda pohledy lidí, kteří hledí jak chleba z tašky.Vyptávala jsem se jí hlavně jestli se jí někdo líbí. Zamilovaná nevypadala, ale tak co vím, třeba to umí dobře skrývat. Říkala, že se jí líbí jeden fotomodel, ale nejspíš někoho má.
Mně se ptala, jestli se jí to jen zdá, nebo jsem do Jamieho opravdu tak zamilovaná. Bylo mi to blbé říkat, když je to její bratr, tak jsem řekla, že se mi jen líbí. Opak byl pravdou. Nejspíš jsem do něho opravdu zamilovaná. Kdo by to řekl, že to ve 27 letech ještě jde. Je to jako bych byla zamilovaná ve svých 8 letech do mého spolužáka.
Jamie sice má holku, ale nic mi nezabrání v tom, abych se o něj přestala snažit. Vždyť snad už i on sám ví, že ho chci.
Co když se mu prostě nelíbím. Všechny mé myšlenky směřují jen k němu. Po jedné dlouhé cestičce.Když jsme každá dopily své kafe, šly jsme se ještě projít do parku.
Mám tam jednu oblíbenou lavičku, která je těsně u stromu.
Náš park je prostě nádherný. Je největší na Zemi.
Ano, je tu sice hodně lidí, ale musíte se pořádně dívat, kam lidi chodí, nebo spíš nechodí, aby jste si našli své místo pokud chcete mít soukromí.
Už se nemůžu dočkat, až si koupím nové kolečkové brusle a projedu se parkem. To ani nemusíte chodit do lesa, mně tohle příjde, jako malý lesík.Oli volali z práce, že potřebují fotky, jestli by měla čas hned zítra jet do New Yorku i se mnou, že by nás fotili společně ve spodním prádle.
Byla jsem nadšená. Já rozhodně jet chci a Oli taky.Zeptám se večer Lilly, jestli by mohl být u ní Vigo, protože ho doma nechci nechávat samotného.
S Oli jsme šli ke mně, aby mi vybrala z šatníku nějaké oblečení, v kterém bych mohla jet a popřípadě by jsme něco šly koupit.
Samozřejmě, že jsme musely něco koupit. Kalhoty mám, chce to jen kozačky na podpatku a kabát.
Nijak extra jsem ceny neřešila. Vzala jsem si kabát, co se mi líbil a zaplatila jsem. Takový obyčejný černý.
Ještě jsme šly do obchodu s botama a tam jsem si vybrala semišové pod kolena. Oli si koupila taky kabát, ale červený. K jejím blond vlasům se perfektně hodil.
Ještě jsme skočily do drogerie.
Koupila jsem si parfém, make-up a rtěnku. Oli si koupila rtěnku a peeling na obličej i na tělo.
První jsme byly u mě a pak jsme šly k ní. Tam jsem zase na oplátku vybrala oblečení já jí.
ČTEŠ
Život Prostitutky
RomantizmZ prostitutky po zamilovanou mladou ženu. Ne uplně běžný příběh o prostitutce. Sex,drogy, alkohol ale i láska... Kamarádky, party, jak to všechno dopadne?