Vzpomínky na dětství

152 5 0
                                    

Když jsem byla malá, byla jsem na veřejnosti hodně zamlklá, ale ti, kteří mě znali, věděli, že jsem jinak energetická a optimistická.
Bydleli jsme v New Yorku s mamkou, tátou a mýma dvoma bráchama. Starší brácha se jmenuje Sam a mladší Andrew.
Když mi bylo 13 a Samovi 18, naši měli autonehodu i s Adrewem.
Andrewovi bylo jen 9 a už přišel o život. Máma se jmenovala Yvonne a táta Martin. Tak moc mi chybí. Co bych dala za to, abych je stále měla kolem sebe.
Starala se o nás babička a potom jsme si se Samem našli byt.
Nebylo lehké vyrůstat bez rozdičů. Hlavně bez maminky, když jsem ji v tom období nejvíc potřebovala.
Možná, že kdybych ji měla, tak bych neudělala takovou hloupost jakou jsem udělala. Možná jsem Thomase měla ráda, ale byla to pitomost.
Už to nijak nenahradím.
Nebyli jsme bohatá rodina, ale byli jsme šťastní.
Maminka mi říkávala, že nejdůležitější je, abych byla šťastná.
Bohužel nejsem. Pokaždé když na ně myslím, rozbrečím se.
Tak moc jsem je měla ráda.
Nikdy jsem nebyla bohatá. Chtěla bych to změnit. Mít normální život tak jako skoro každý.
Mít lásku, peníze, být štastná.

Olivia mi volala, že se spletla a že to focení má až zítra, tak jestli nechci jít na oběd.

Po obědě jsme šly na nákupy.
Koupila jsem si nádherné černé lodičky, dvoje jeany, červené mini šaty a spodní prádlo. Ještě jsme si zašli na dortík a šly každá domů. Jen jsem si zanesla tašky, vzala si z nich červené šaty s lodičkama, prevlékla jsem se a zase jsem šla pryč. Šla jsem do baru ulovit nějakého pěkného muže. 

"Jednu Mai Tai prosím"
A je to zase tady. Zase jsem skončila na baru.

Když jsem dopila drink, sedl si vedle mě muž.
"Ahoj kotě"
"Nech si to kotě, nejsem zvíře"
"Uuuu slečna důležitá."
Začala jsem se smát, přišlo mi to hrozně vtipný.
"Přece jen nejsi taková jak jsem si myslel."
"A jaká podle tebe jsem?."
"Předtím ses zdála jako nafoukaná kráva, ale když si se tomu zasmála..."

Po dlouhém rozhovoru jsem se ho zeptala: "Nechceš jít ke mně?"
"S radostí, kotě."

Když jsme došli ke mně, nebyl jako ostatní chlapi. Nezačal mě hned líbat u dveří ani mě neopřel o zeď.
Došel do obýváku a posadil se.
Řekla jsem mu ať jde do ložnice.
Nalila jsem mu Skotskou whisky.
Když už měl v sobě tak 3, začal mě líbat. Byl hezký, kolem 35ti let, vousatý bruneťák se světlými oči.
Vypadal celkem elegantně.

Svlékl mě a já jeho. Řekl mi, že má rád ženu nahoře, tak jsem mu to dopřála.
Navlékla jsem mu kondom a sedla si na něj. Pohybovala jsem zadečkem a skákala.
"Jo kočičko, takhle to mám rád."
"Kočičku mám támhle v pelíšku, já jsem Lucy."
A držel hubu.
Potom mě svalil na záda a začal mě pořádně šoustat. Měl ho celkem velkého a širokého.
Dopřál mi svým pérem pořádnou dávku orgasmu.
Když jsme došukali, oblíkl se a šel domů.
Ja jsem šla spát, protože mě čekala zítra práce.


Život ProstitutkyKde žijí příběhy. Začni objevovat