Probudila jsem se v 8 hodin.
Šla jsem se osprchovat a důkladně oholit snad všechny chloupky na těle. Oblíkla jsem si sytě růžové tanga i s podprsenkou a vzala si na sebe župan. Připravila jsem si tousty se sýrem a šunkou a dala je do toustovače. Mám ho už celkem dlouho, tousty se dělají pomalu, tak jsem si šla na balkon zapálit.
Není nad ranní cigaretu.
Byla jsem ve stresu. Najednou na mě přišly všechny myšlenky, jaké to asi může být. Do prdele, já budu oficiálně kurva.Dokouřila jsem, šla jsem si umýt ruce a vyndala tousty z toustovače.
Mmm akorát dozlatova.
Dala jsem tousty na talíř a na okraj talíře jsem přidala kečup. Do skleničky jsem si nalila pomerančový džus.Po snídani jsem se šla namalovat a upravit vlasy. Dala jsem si makeup, zafixovala pudrem a nanesla jsem si řasenku tak, abych měla řasy pěkně dlouhé a husté. Potom jsem si už dala jen tmavě růžovou rtěnku.
Vlasy jsem si natočila kulmou abych měla pěkné vlnky.Šla jsem se obléct. Vzala jsem si černé nadkolenky, bílou uplou sukni nad kolena a černý top s výstřihem. K tomu jsem si vzala růžové lodičky a bílou kabelku. Lilly mě zavezla autem, že to má po cestě a že jede za Jasonem něco vyřídit.
Jsem v salonu. Rebecca mi řekne ať si jdu odložit věci a že už na mě čeká zákazník. Chce i masáž, takže mám jít do místnosti s lehátkama a mám si obléct nachystaný růžový župánek.
Jdu pro zákazníka. Jsem hrozně nervózní ale zároveň zvědavá.
Muž vstane a jde směrem ke mně.
Kupodivu je hezký. Má oříškové vlasy a zelené oči. Docela i vymakanou postavu.
Rebecca mi řekla, že každá má své falešné jméno. Já jsem Stacy.Představím se pod tímhle jménem a on se mi taky představí, jmenuje se Ben.
Jdeme do místnosti. Ben se vyslíkne a řeknu mu ať si lehne na lehátko.
Vyliju na něho olej a začnu ho masírovat, má krásné ramena i ruce.
Řeknu mu, ať se otočí na záda.
Olej není škodlivý, tak mu olejíčkem namasíruju i penis. Řekne mi, že už by chtěl jít na věc.
Mám si sednout na lehátko.
Navlíknu mu ochranu. Vklouzne do mě a začne jemně pohybovat. Chtěl mě políbit, ale já řekla ne. Máme to zakázané. Zeptá se, jestli může alespoň na krk, tak řeknu, že jo.Připadá mi hrozně milý a divím se, že si chodí zašukat do "salonu".
Přiráží, ale na mě je to moc jemné.
Nevadí mi to. Udělal se.
Obleču se a vydezinfikuju lehátko.
"Užil jsem si to Stacy, určitě mě tu zase někdy uvidíš." Řekl Ben. Položí mi peníze na lehátko. Dám si je do kapsy, která je na županu a jdu ho vyprovodit.
ČTEŠ
Život Prostitutky
RomanceZ prostitutky po zamilovanou mladou ženu. Ne uplně běžný příběh o prostitutce. Sex,drogy, alkohol ale i láska... Kamarádky, party, jak to všechno dopadne?