Když už odjel ráno Sam, šla jsem si pro kafe. Zrovna mi došla sms z agentury ať se stavím a že mi řeknou co a jak.
Došla jsem do kanceláře a paní mi řekla, že to se mnou zkusí, jestli jsem hned připravaná na focení.
Já, že ano, takže šla se mnou stylistka do převlíkárny, tam mi vybrala oblečení,vizážista mi udělal make-up a kadeřník vlasy.
Byla jsem oblečená do poměrně dost barevných a vzorovaných kousků. Bylo to pro mě něco dost jiného, jelikož mě můžete vidět skoro pokaždé jen v jedné nebo dvou barev.Měla jsem oblečené fialové kraťásky s vysokým pasem, sytě růžový hodně mini crop top vpodstatě jen po prsa v cik cak vzoru a na tom modré zajímavě střižené sako. K tomu zelené lodičky s bílýma ponožkama, které měly vlnky po okrajích.
Vizážista mi dal na obličej podkladovou bázi, make-up, korektor,pudr. Nalíčili mě růžovými a fialovými stíny, sytě růžovou rtěnkou a nalepily mi dlouhé husté řasy. Obočí jsem měla vykreslené tak, aby vypadalo, že je husté.
Do uší mi dali chlupaté modré dlouhé náušnice.
Z vlasů mi udělaly kudrnky, které potom rozčesaly a natupírovaly.
Vypadala jsem opravdu bláznivě, ale díky tomu jsem se cítila, jako by mi bylo 17. Musela jsem uznat, že práci dělají fakt skvěle.Když už vyfotily dostatek fotek, tak mi řekli, že se na to ještě podívají a popřípadě mi zavolají na další focení, že tohle byla zkouška.
Takže jsem šla domů s vlasama na hlavě, jako bych proletěla kurníkem a zmalovaná do barev jednorožce.
A víte co bylo nejhorší? Že jsem opět potkala Jamieho, který zrovna vycházel z restaurace i s Olivií.
A ještě horší bylo, že jsem se snažila dělat, že jich nevidím, ale Oli mě pozdravila.
Takže jsem se dost ztrapnila před svým vysněným mužem.
Samozřejmě se nedal přehlídnout jeho smích, který se snažil zadržet. Tak mu cukaly koutky, že to už nevydržel. Sice jsem se smála taky, ale zároveň se mi chtělo brečet.
ČTEŠ
Život Prostitutky
RomanceZ prostitutky po zamilovanou mladou ženu. Ne uplně běžný příběh o prostitutce. Sex,drogy, alkohol ale i láska... Kamarádky, party, jak to všechno dopadne?