"Lilly vstávej, zdržuješ mě!" Křičela jsem na ni, ale ona jen něco zabrblala a spala dál. Nechala jsem jí tam. Klíče od mého bytu má, ví, kde co je, tak ať si spí. Vzala jsem si kabelku, obula si boty a šla.
Nastoupila jsem do autobusu a jela k salonu. Není to až taková dálka, ale v tich mých podpadcích bych to neušla.
Vysedla jsem z autobusu a k salonu jsem šla tak 2 minuty."Ahojte" pozdravím.
"Ahoj" pozdraví mě ostatní holky.
"Jdu trošku pozdíš, nevadí?" Zeptám se a Christine mi řekne: "nevadí, stejně tady ještě Rebecca není, začneme za 15 minut, půjdeš si se mnou zapálit?"
"Jo, půjdu" řekla jsem.
Christine je jedna z nás. Je jí 25 let, blondýnka s oříškovýma očima.Šly jsme do sklepa a sedly si na křesla.
S Christine jsme si povídaly a říkala mi něco o práci.
"Víš, ne vždy je to jednoduché. Já tohle nechci dělat, ale mám holčičku, která na mě čeká doma a nějak ji uživit musím. Dělám to pro ni,aby jsme měly peníze. Jsem na ni sama, přítel od nás odešel.
Někdy je ten sex příjemný, někdy zase ne.
Lucy, nemáš žadné závazky. Nemusíš tady být. Máš na lepší práci."
"Nemám, vždyť já nic neumím. Umím jen prodávat své tělo."
Na to už Chris neodpověděla.Dokouřily jsme cigarety a šly nahoru.
Když jsme došly, zrovna přišla Rebecca.
Zatím žádný zákazník nepřicházel, tak jsem šla do místnosti s lehátkem. Upravovala jsem olejíčky ve skříni a čistila ji od prachu.
Někdo stál ve dveřích a pozdravil mě. Byl to Ben. "Bene! vylekal jsi mě."
"Promiň, to jsem rozhodně nechtěl" odvětil.
"Chceš masáž, nebo...?" Zeptala jsem se.
"Dnes bych chtěl využít svůj čas bez masírování, překvap mě něčím"
Vzala jsem ho za ruku a zatáhla do pokoje se sprchou.
ČTEŠ
Život Prostitutky
RomanceZ prostitutky po zamilovanou mladou ženu. Ne uplně běžný příběh o prostitutce. Sex,drogy, alkohol ale i láska... Kamarádky, party, jak to všechno dopadne?