"Lucy, mám přítelkyni"

248 5 0
                                    

Dneska mám náladu udělat něco pro sebe. Asi si zajdu do kadeřnictví trochu upravit svůj účes. Vezmu si kabelku, zamknu byt a vyjdu.
Bydlím v centru, takže mám všechno poblíž. Kadeřnictví mám jen 10 minut od bytu.

"Oo Lucy, tak ráda tě vidím! Tak co, jak upravíme tu naši zrzku dnes?"
řekne Sophia.
"Noo, asi jen trošku zkrátit, mám zničené konečky" řeknu.
"Doobře zlato" řekne Sophia.

Odešla jsem ostříhaná a jdu si koupit ještě kafe. Cestou potkám George.
"Ahoj Georgi"
"Ahoj Lucy, máš štěstí, dneska mám volno"
"Jo? super! a jak se máš?"
"Docela fajn, nechceš jít na oběd?"
"Jo, proč ne" usměju se.

Jdeme do naší oblíbené restaurace.
Posadíme se a za chvíli dojde číšník.
"Dobrý den, co si dáte na pití?"
"Ice tea" řeknu
"Já si dám sprite"
Po chvíli donese číšník pití a donese nám jídelní lístky.
Já si objednám kuřecí salát a George si objedná hovězí steak s americkýma bramborama.
Bavíme se o různých věcích a George mi zrovna řekne něco, co mě opravdu zarazí.
"Lucy, mám přítelkyni."
Nevěděla jsem co říct, tak jsem řekla, že mu to přeju a takové ty další řeči, které nemyslí nikdo nikdy vážně.
"Promiň Lucy, vím, že po takové době co jsme spolu ehm, jsi to nečekala, ale já taky ne. Prostě jsem jí objevil náhodou když do mě narazila na chodníku. Hned jsem se do ní zamiloval."
"No, Georgi, nevím co na to říct, doufám, že mi ji brzo představíš"
"Jestli ti to nevadí, tak s radostí."
Usmáli jsme se na sebe.
Po jídle jsme se rozloučili a já šla domů.
Byla jsem přešlá, najednou jsem neměla žádnou náladu.
Možná, že už ho to se mnou nebavilo.
Co když jsem nudná? Ptala jsem se sama sebe.
Nevadí, sice už nebudeme kamarádi tak jako dřív, ale mám tolik dalších zájemců, že tohle mě nemůže vyvést z míry. Nejsem nudná! Jsem ta nejlepší!
Ukliďnovala jsem se.
Zbytek dne jsem strávila u telky s brambůrkama a colou.
Můžu sníst i kýbl hamburgerů a stejně nepřiberu. Nevím čím to je, asi rychlé spalování.
Prostě si dám to, na co mám chuť.

Život ProstitutkyKde žijí příběhy. Začni objevovat