Možná dvě práce

115 2 0
                                    

Dala jsem si rychle sendvič a oblékla jsem se. Oblékla jsem si bílé spodní prádlo a na to bílé šaty. Dala jsem si bílé podpatky s pásky, ať už jsem teda celá v bílém a namalovala jsem se dnes kupodivu něžně. Broskvová rtěnka, na očích zlatavé stíny a řasenka jen na horní řasy.
Z vlasů jsem si udělala rozcuchaný culík a do uší jsem si dala perličkové náušnice.

Seběhla jsem schody a zavovala si taxíka.
Vůbec se mi tam nechtělo.

Pozdravila jsem holky i Rebeccu a šla jsem si ještě zapálit do sklepa.

Přišla za mnou Christine a svěřila se mi s tím, že dá asi výpověď. Řekla jsem jí, že pokud pujde ona, pujdu i já. Myslela jsem to vážně. Když nebudu pracovat tady tak mě napadlo, že bych se zeptala Lilly jestli bych nemohla pracovat s ní a nebo s Oli.
Den naštěstí uběhl rychle. Opět se za mnou stavil Ben, pár starších chlapů, jeden hodně mladý a dva co chtěli se mnou trojku. S Benem to nebylo nic nového ale ta trojka, ta se mi líbila.

Po cestě ze salonu jsem přemýšlela, že se stavím za Lilly do clubu.
Řekla jsem taxikářovi ať zastaví a vystoupila jsem.

"Lucy, co tu děláš?"
"Přišla jsem se tě na něco zeptat."
"No povídej."
"Víš, že jsme spolu pracovaly jako barmanky a jelikož asi neumím nic jiného než šukat, tančit a dělat tohle, tak jsem se tě chtěla zeptat, jestli by ses nepřimluvila za mě šévovi."
"Lucy, to by bylo skvělý! Zeptám se ho."
"Děkujuuuu." Objala jsem ji s úsměvem na tváři.
"Lilly, já už musím jít. Zítra brzo vstávám, uplně jsem zapomněla, že jdu na pohovor. Oli mi řekla, že bych mohla dělat fotomodelku, takže bych měla dvě práce."
"No vidíš a ty ses bála, co budeš dělat když ne to...."
"Jo....tak zatím ahoj."

Došla jsem domů a napustila si vanu. Zapla jsem si písničky, vyslékla jsem se a vlezla jsem si do příjemně teplé vody. Zapálila jsem si a nechala jsem myšlenky blouznit.

Vylezla jsem z vany a usušila jsem se. Usušila jsem i vlasy a zabalila je do turbanu.

Když mi uschly vlasy nastavila jsem si budíka na 7:45 a šla jsem spát.

Život ProstitutkyKde žijí příběhy. Začni objevovat