Když mě Jamie odvezl domů, otevřel mi dveře a usmál se na mě se slovy, že se snad někdy ještě uvidíme. Připadala jsem si tak trapně, protože jsem cítila jak mi rudnou tváře. Zase jsem byla jako rajčátko. Byl tak rozkošný, sexy, krásný a nehorázně neodolatelný. V mých špinavých myšlenkách bych ho nejraději celého vyslékla a omrdala. A nebo ne, svedla bych ho a on by omrdal mě. Připadám si ale blbě, když je to mé kamarádky bratr. Je to...prostě divné. Kdybych s ním něco měla, bylo by to ještě divnější a nevím jak by se k tomu postavila Olivia.
Před autem mi dal Jamie pusu na tvář a odjel.
Šla jsem se osprchovat, odmalovat, pustit si film, udělat popcorn a tulila jsem se s Vigem, mým novým koťátkem. Je tak roztomilý. Vypadá jako černá kulička.
Zrovna když jsem si pouštěla film, zavolala mi Lilly.
Nešlo jí rozumět, protože pláč překrýval její slova. Ale když jsem jí řekla, ať se snaží uklidnit a ať mi poví co se stalo, řekla mi, že nějakého kluka chytli s drogama tak si ho vzali na výslech a on pod vlivem stresu to řekl na Jasona.
Marcus(jejich šéf) řekl, že z toho nejspíš nic nebude, protože kokain je schovaný na dobrém místě a u sebe už nic nemají. To, co prodal tomu klukovi bylo zrovna poslední.
Řekla mi, že zítra přijede a řekne mi víc.Tak jsem Lilly řekla ať si už dávají pozor a že Jason bude v pohodě. Ještě, že to ten kluk neřekl na Marcuse, protože ten to s policií vůbec neumí.
Jason se aspoň naučil psychologii. Marcus by to řekl na všechny ostatní, takže by byli všichni pěkně v hajzlu společně.
A já bych byla bez Lilly, kamarádky, teď už jen kamarádky, protože je zamilovaná do Jasona. Nevydržela bych to bez ní. S ní jde tak všechno líp. Byla pár dní v Mexicu a už jsem se bez ní hrozně nudila.
ČTEŠ
Život Prostitutky
Любовные романыZ prostitutky po zamilovanou mladou ženu. Ne uplně běžný příběh o prostitutce. Sex,drogy, alkohol ale i láska... Kamarádky, party, jak to všechno dopadne?