Vyprovodila jsem Bena a Rebecca mi řekla, že vždy po zákazníkovi mám pauzu.
Kouřit se chodí do sklepa do jedné místnosti. Tak jsem si vzala krabičku Camelek se zapalovačem a sešla schody do sklepa. Zapálila jsem si cigaretu a vychutnávala jsem si ji.
Naštěstí jsem měla hezkého muže, řekla jsem si pro sebe.Když jsem dokouřila, šla jsem zase nahoru. Trochu jsem se upravila a Rebecca mi poslala dalšího muže.
Tentokrát nebyl vůbec hezký, byl už starší, měl šedivé vlasy a vousy. Postavově byl celkem tlustý."Ahoj, jsem Stacy" řekla jsem, ale muž jen pokývl hlavou a nepředstavil se.
Šli jsme do normálního pokoje. Zeptal se mě jestli bych ho mohla vykouřit. Řekla jsem, že jo, ale jen s kondomem.
Souhlasil. Stáhla jsem mu kalhoty, navlíkla kondom s příchutí jahody a začala kouřit. Nepremýšlela jsem nad tím jak vypadá a dělala jsem svou práci. Držel mi hlavu a šukal mě do pusy. Když už měl dost, hodil mě na postel a zarazil ho do mě. Trochu mě to zabolelo, ale potom už to bylo v pohodě. Ještě, že jsem ležela na břiše. Alespoň jsem mu neviděla do jeho odporné tváře.
Udělal se rychle. Vůbec mě to nevzrušovalo. Když jsem se otočila, byl celý nechutně spocený a smrděl.Hodil po mně penězma a odešel.
Chvíli jsem jen tak seděla na posteli a přemýšlela.
Lucy, zvládneš to, máš za to hodně peněz, potom můžeš žít život jaký budeš chtít...proudily mi myšlenky v hlavě.Rebecca za mnou došla, že pro dnešek to na zkoušku stačilo.
"Běž domů a odpočiň si zlato. A nezapomeň, na tvé tváři nechci vidět žadné šklebení." Řekla a odešla.
Převlékla jsem se, vzala jsem si věci a šla domů.
Procházela jsem ulicemi Filadelfie, cestou jsem si zapálila cigaretu a přemýšlela.Když jsem došla domů, vyzula jsem si boty, vyslékla jsem se a napustila si vanu. Mezitím jsem napsala Lilly sms, jestli nechce přijít.
Vlezla jsem si do vany a zrovna přišla Lilly. Vzala si židli z kuchyně a sedla si na ni vedle vany. Vytáhla z kapsy cigaretu a podala mi ji. Zapálila jsem si ji a v okamžiku jsem ucítila, že to není normální cigareta.
"Ty mrcho!" zakřičela jsem na ní.
"No co! Uvolníš se...a taky mi dej, snad to nevyhulíš sama" řekla mi Lilly.
ČTEŠ
Život Prostitutky
RomanceZ prostitutky po zamilovanou mladou ženu. Ne uplně běžný příběh o prostitutce. Sex,drogy, alkohol ale i láska... Kamarádky, party, jak to všechno dopadne?