Cigareta, nebo...?

207 4 0
                                    

Postupně jsme se zhulené uvolňovaly. Lilly se vyslékla a vlezla si ke mně do vany. No, tak tak jsme se do ní vlezly.
V hlavě mi proudilo několik myšlenek, ale jako bych se nedokázala soustředit ani na jednu.
Zapálily jsme se teď už normální cigaretu a odpočívaly ve vaně.
Lilly mě začala neskutečně přitahovat. Dychtila jsem po ní. Odhodila jsem cigaretu na kachličky a začala jí líbat.

Líbí se mi její černé vlasy po prsa, její světle hnědé oči. Má tak roztomilou tvář, ale zároveň drsný výraz.

Z úst jsem přešla na krk. Líbala jsem jí ho a udělala jí tam malý cucflek. Strčila jsem jí prsty do pusy a poté do její vagíny. Vzrušením se zachvěla.

Probudila jsem se, usnuly jsme ve vaně.
Vzbudila jsem Lilly, usušily jsme se a daly si ještě cigateru.
Bylo 8 hodin večer, spaly jsme celkem dlouho. Zapnula jsem notebook a pustila nějaký film. Povídaly jsme si u toho, takže jsme film moc nevnímaly.

Zaklapla notebook a řekla: "teď je řada na mně." Začala mi líbat stehna směrem odspodu nahoru až se dostala k mé kundičce.
Začala mě lízat a prstit zároveň.
Tahle kombinace mě nehorázně moc vzrušovala. Začala jsem hlasitě vzdychat.
"Lilly už budu!" zakřičela jsem.
Lilly zrychlila a mně proudilo vzrušení celým tělem.
Udělala jsem se. Po dlouhé době a to ještě s holkou.
Spokojeně jsem oddychovala a Lilly řekla: "ty jsi teda náročná" ..
"nemyslím si" odvětila jsem.
Usnuly jsme spolu u mě v posteli.

Ráno mi zazvonil budík.
Když jsem si uvědomila, že to není sen, vzbudila jsem Lilly.
"Lilly vstávej! Zaspala jsem! Musím do práce".
Jí to bylo ale úplně jedno a otočila se ke mně zády. Vzdala jsem to s ní a šla jsem si dát rychlou sprchu.
Namalovala jsem se, oblékla, hodila do sebe nějakou tyčinku a teď už opravdu Lilly vzbudila.

Život ProstitutkyKde žijí příběhy. Začni objevovat