Ben

230 5 0
                                    

Došli jsme ke sprše a Ben mě začal vyslékat. První tričko i s podprsenkou, potom sukni a tanga.
"Stacy, jsi tak nádherná" řekl mi Ben, když jsem byla už úplně nahá.
On se rychle vyslékl a vlezli jsme si do sprchy. Tekla na nás příjemně teplá voda. Ben byl hrozně sexy, s ním jsem se vůbec necítila jako prostitutka.
První se jen díval na mé tělo, ale potom mi strčil prsty do vagíny. Zasténala jsem slastí.
"Už tě chci cítit" řekl mi.
"Zajdu pro ochranu" řekla jsem mu.
Odběhla jsem ze sprchy do pokoje a vzala kondom, který byl na bílém stolku u postele.
Šla jsem zase k němu do sprchy, roztrhla obal, vyjmula kondom.
Navlékla jsem mu ho pomalu na penis. Otočila jsem se zády k němu a opřela se rukama o kachličky, které byly ve sprchovém koutu. Jednou rukou mě chytl za bok a druhou rukou si chytl penis, který mi strčil do kundičky. Šukal mě jemně, ale procítěně. Po chvíli mi k sexu dráždil klitoris.

Otočil mě obličejem k němu. Pravou nohou jsem byla na zemi a levou nohou jsem mu objímala jeho pevný zadeček. Strčil ho do mě znovu a chytnul mi levou nohu.
Zrychlil na tempu.
"Bene,Bene!" Křičela jsem vzrušeně.
Začal mě líbat. Hrozně se mi to s ním líbilo.
"Asi jsem se do tebe zamiloval"
"Tohle mi nemůžeš říkat při sexu."

"Stacy přesuňme se do postele"
Když jsem vyšla ze sprchy plácnul mě po zadku.

"Chci tě na čtyřech" řekl.
Poslušně jsem se dala do polohy pejska.
"Můžu ti ho strčit do...?"
Aniž by to dořekl, přerušila jsem ho.
"Víš ale, že to bude za víc?"odpověděla jsem.
"To mi je uplně jedno, já to chci, s tebou to chci."
Kývla jsem. Vzal si ze stolku lubrikant a nandal si trochu na špičku penisu.
Pomalounku mi tam vklouznul.
První moment to nebylo vůbec příjemné, ale když mi strčil dva prsty do vagíny, začalo to být hrozně vzrušující.
Celou dobu jsem vzdychala.

Při tomhle jsem se poprvé udělala. Ben hned po mně.
Ještě chvíli jsme spolu leželi v posteli a potom jsme se oblékli. Šla jsem ho vyprovodit. Mezitím mi dal peníze do podprsenky.

Život ProstitutkyKde žijí příběhy. Začni objevovat