Můj bratr Sam

119 2 0
                                    

Probudil mě zvuk hlasitého zvonku.
Šla jsem otevřít a radostím bez sebe jsem objala mého super bráchu Sama.
Hrozně jsem se na něj těšila, protože i přestože nám je už víc let, blbneme spolu jak malí.
"Samee pojď dál."
"Noo moc se tady toho nezměnilo. Jen tvá nová kočka, jak tak vidím."
"To je kocour! Jmenuje se Vigo."
"Taková černá koule." Se smíchem řekl.
"Helee nech toho." Ale při zjištění, že má pravdu, jsem se taky začala smát.

"Tak co ségra, co vymyslíme?"
"Pojďme na oběd."
"Okey, platím."

Rozhodli jsme se, že si dnes uděláme nezdravý den, tak jsme šli do výborné restaurace, kde dělají ty nejlepší burgery.
Oba dva jsme si dali pivní burger a colu k tomu. Ne, light colu vážně ne.
Byl obrovský a naprosto vynikající. Oba dva jsme měli majonézu až na nosech a oblizovali jsme se.

"Tak co máš za práci ségra?"
"To, co mám za práci by se ti nelíbilo. Ale teď čekám, jestli mě vezmou do agentury. Pak bych ještě dělala za barem jako kdysi."
"Takže máš něco záhadného jo, no tak do toho se ti teda nebudu pléct."
"Záhadné to není, jen něco, co bych nechtěla říkat každému. Stydím se za to."
Při poslední větě se Sam zamračil a zmlkl. Asi pochopil...

Šli jsme domů. Po cestě jsme šli uličkama s různými obchody, restauracemi, bary. Povídali jsme si o jeho práci, o jeho přítelkyni.
"Je ti dost podobná, určitě by z vás byly kámošky. Je to taky taková pohodářka. Je to milovnice tepláků a za to jí zase miluju já. Však víš, já radši tepláky jak sukně, ale samozřejmě by jí to slušelo ve všem.
Tobě to taky sluší ve všem, ale radši tě mam v legínách. Tak jak teď - legíny,mikina a tenisky. Úplný ideál."
"Tak příště dojeď i s ní. Vím, ten gauč asi není až tak pohodlný, ale na jednu noc by se to vydržet dalo. Ráda bych ji  poznala."
"Dobře ségra, domluvený."
Se Samem jsem se vždy cítila svá. Bohužel jsme zůstali sami, ale právě díky tomu máme k sobě takový hezký vztah. Bohužel pokud ztratím jeho, nikdo z rodiny mi už nezbyde.

Se Samem jsme došli domů a lehli si na gauč. Koukali jsme na Simpsonovi, náš oblíbený seriál. Kéžbych našla takového přítele, jako je můj bratr.
Vtipný, pohodový, bez žádných starostí.
Možná, že bych někoho takového našla, ale stále jsem pořádně nevěděla, jak se Jamie chová. V podstatě mi ještě nedal možnost.

Život ProstitutkyKde žijí příběhy. Začni objevovat