Pohovor probíhal celkem v pohodě.
Změřili si mě, měla jsem se obléct do plavek a podpatků, zvolila jsem černé obyčejné plavky a taktéž i boty.
Zhodnotili mou postavu, zkusili, jak to umím před foťákem a šla jsem domů.
Do týdne bych měla vědět, jestli se jim líbím nebo ne.Když jsem přišla domů měla jsem hodně času, tak jsem si hodila věci do tašky a šla do fitka.
Nebyla jsem tam už hodně dlouho, ale tentokrát jsem chtěla mít postavu tip ťop.Zaplatila jsem, šla jsem se převléct a ihned jsem šla na běžící pás.
Zčervenala jsem, když jsem se očima střetla s Jamiem. V duchu jsem si říkala "Bože proč?"
Já nenamalovaná a zrovna jsme se museli potkat dnes.
Osud mi prostě štěstí nepřeje.
Zajímalo mě, proč se na mě tak kouzelně dívá, když mě přitom odmítá. Neveděla jsem, jestli se o něj mám dál snažit nebo to vzdát.
Své myšlenky jsem nechala běhat společně se mnou a na to, že kouřím, jsem to vydržela docela dlouho.
Střídala jsem to s chvilkou chůze.
Jamie zrovna dělal cviky na břicho.
Škoda, že měl tričko. Nevadilo by mi vidět jeho postavu. Podle rukou bude mít dobré i ostatní části těla.Když jsem skončila ve fitku, šla jsem domů. Měl ke mně přijít po hodně dlouhé době brácha Sam.
Osprchovala jsem se a jelikož neměl nikdy rád vymóděné holky, vzala jsem si jen legíny a bílé delší volnější tričko. Vlasy jsem si stáhla do culíku, namalovala jsem se. Dala jsem si makeup, pudr, řasenku, linky a vymalovala jsem si obočí.
Už jsem vlastně zapomněla, jaké to je být v takovém obyčejném oblečení, když poslední dobou nenosím nic jiného než sukně a podpatky.Byla jsem nějaká rychlá, Sam měl přijít až za hodinu, tak jsem si vzala Viga a dala si ho k nohám na gauč. Pustila jsem si telku a usnula jsem.
ČTEŠ
Život Prostitutky
RomanceZ prostitutky po zamilovanou mladou ženu. Ne uplně běžný příběh o prostitutce. Sex,drogy, alkohol ale i láska... Kamarádky, party, jak to všechno dopadne?