Probudila jsem se a zavolala do práce, že přijdu na druhou směnu, protože přijede dopoledne Lilly.
Každou minutu jsem se dívala na hodiny a čekala až přijede.
Mezitím jsem si udělala snídani, dala horkou sprchu, uklidila celý byt, udělala si pořádek v šatníku, dívala se na film, tulila se s Vigem a vlastně dělala všechno, jen aby mi ten čas rychle utekl.Někdo zazvonil a já už natěšená přilítla ke dveřím. Při mé smůle to nebyla Lilly ale sousedka, která potřebovala mouku.
Donesla jsem jí mouku a zklamaně jsem zavřela dveře.
Šla jsem si zapálit na balkon cigatetu a když jsem ji dokouřila, uslyšela jsem zvonek.
"Lilly!! Chyběla jsi mi sluníčko moje."
"Lucy ty mně taky. Ještě, že už jsem tady. Tak moc se bojím."
"Neboj se. Všechno bude v pohodě."
"Pojďme ke mně ať si můžu vybalit."
"Jasný." Vzala jsem si mobil, cigarety a Viga, aby se skamarádil s Lilly, protože Vigo je plachý.Lilly mi říkala, kam všude ještě mají jet, že z toho bude plno peněz, ale že se už bojí.
Drsňačka přiznává, že se bojí.
"A kde je Jason s ostatníma?"
"Ten tam ještě musel zůstat, že si ho ještě prověří, ale myslím, že v trestním rejstříku nemá nic. Aspoň doufám."Ještě jsme si skočily na oběd do restaurace. Obě dvě jsme si daly kuřecí plátek s bramborama a se zeleninou.
Řekla mi něco a mě to hrozně překvapilo.
"Já a Jason...chodíme spolu. První jsme spolu jen spali, vlastně i s tebou, ale potom jsem v tom začala cítit ty city."
"To je fantastický! Ale, znamená to, že my dvě už nebudem...?"
"Pokud to nebude Jasonovi vadit, nemám s tím problém. Chybělo by mi to."
"Mně právě taky."
A obě dvě jsme se začaly hrozně smát.Čas s Lilly uběhl a já musela jít do práce. Lilly šla taky, pomoct do baru, že je tam nějaká velká show a bude tam hodně lidí. Přemýšlela jsem, že bych někdy chodila s Lilly, abych měla víc peněz a mohla si koupit už konečně po dlouhé době auto.
ČTEŠ
Život Prostitutky
RomanceZ prostitutky po zamilovanou mladou ženu. Ne uplně běžný příběh o prostitutce. Sex,drogy, alkohol ale i láska... Kamarádky, party, jak to všechno dopadne?