Mia Carter

89 3 0
                                    

Celou dobu jsem Jamieho pozorovala a smála se nad tím, jak se k němu blondýnka lísá a on ji v podstatě ignoruje. Vypadá to, že jim to dlouho nedvydrží, ale kdo ví. Třeba mě ještě překvapí.
Jamie se bavil s nějakýma chlapama a vypadalo to, že se jeho přítelkyně hodně nudí. Zanedlouho navštívila náš bar a přišla si pro margaritu.
Jakoby si zlost vybíjela v alkoholu a drink hned vypila. Objednala si ještě jednu a tu si odnesla s sebou.
Za chvíli si zase přišel pro pití Jamie a pozdravil mě.
Koupil si jednoho Jacka a vypil ho. Chvíli přemýšlel a objednal si dalšího.
"Vypadám jako alkoholik, ale to nejsem. To jen ti obchodní partneři...jsou to totální kreténi."
"Aaaha." Neveděla jsem co jiného říct. Potom si vzal Kuba Libre a šel zpátky ke stolu.
Asi měl pravdu. Ti chlapi vypadali dost arogantně.

Musela jsem jít na záchod, tak jsem tam Lilly nechala samotnou.
Neměla bych čas, tak jsem si tam chtěla zároveň zapálit.
Co neuvidím? Jamieho přítelkyni jak si dává kokain.
To mě překvapilo. Vypadala jako neviňátko. Co by na to řekl Jamie? Ten to totiž nesnáší, i když je to v téhle společnosti asi úplně normální.
Kdyby mě do toho nezatáhla Lilly, tak by mě ani nikdy nenapadlo si to vzít.

V clubu to uteklo celkem rychle. Skončili jsme asi o půl třetí ráno.
S Lilly jsme si zavolaly taxíka a jely konečně domů.

Nechtělo se mi ani odličovat, byla jsem hrozně ospalá, tak jsem se jen převlékla do pyžama a šla jsem spát.

Spala jsem opravdu dlouho. Probudila jsem se až o půl jedné odpoledne. To byl čas si akorát tak vzít oběd.
Vůbec se mi nechtělo vařit, tak jsem si objednala sýrovou pizzu.
K tomu jsem si dala colu, když už mám tučné jídlo.
Po jídle jsem si řekla, že to tady trochu uklidím. Umyla jsem nádobí, utřela prach na poličkách a uklidila jsem si v šatníku.
Našla jsem tam spoustu oblečení, které ani nevím, že mám.
Některé oblečení bylo už obnošené, tak jsem ho vyhodila.

Rozhodla jsem se, že půjdu do posilovny, abych ze sebe zhodila ty přebytečné tuky. Můžu jen doufat, že tam opět nebude Jamie.
Vešla jsem tam, na recepci jsem si zaplatila hodinu a šla jsem se převléct.

Zamířila jsem rovnou na běžecký pás.
První jsem si jí nevšimla, ale potom jsem ji poznala. Jamieho přítelkyně.
Docela by mě i zajímalo, jak se jmenuje.
Potom zavolám Oli, ta to bude určitě vědět.

Když jsem skončila v posilovně, zavolala jsem Oli.
Jmenuje se Mia Carter.
Teď už o ní alespoň můžu mluvit jménem.

Život ProstitutkyKde žijí příběhy. Začni objevovat