Mladý kluk

161 2 0
                                    

Potom přišel další zákazník. Byl to mladý kluk a zeptal se mě, jestli by se mohl ode mě něco naučit. Řekla jsem, že klidně. Byl opravdu mladý, typuju tak 18-19 let. Když jsem ho zavedla do pokoje, šla na něm vidět velká nervozita.
"Vidím, že jsi nervózní. Vůbec nemusíš být. Hádám, že jsi panic a neber si to zle, ale myslím, že by jsi časem litoval toho, že jsi přišel v bordelu o panictví.
Takže jestli chceš, můžu tě naučit základní techniky.

"Mmmh, dobře. Jsem ještě panic a není to vůbec příjemný. Kluci si povídají, že jich už měli aspoň tři a já nikoho. Teď se mi jedna holka líbí a nechtěl bych to pokazit. Naučte mě všechno potřebný."

"Jestli ji máš rád a bude to sex z lásky, nebudeš toho litovat. A tykej mi."
Usmála jsem se na něj a on mi úsměv oplatil.

"Tak mi řekni co mám dělat, jak mám postupovat."

"Takže, teď si představuj, že já jsem ona. Začni mě líbat a můžeš sjet i ke krku, tím u holky nic nepokazíš.
Tohle nebudeme dělat, ale jestli si budeš myslet, že je správná chvíle a, že je chtivá, udělej si polibkama cestičku až tam dolů a vylízej ji. Není to vůbec těžké, jak si všichni myslí. Jazyk přejížděj po klitorisu doleva a doprava a potom můžeš sjet i trošicku níž ke vchodu.
Až bude trochu nadržená, strč jí tam prsty. Můžeš použít první techniku-dáš jí tam dva prsty a potom je pokrčíš aby se polštářky prstů dotýkaly stěny vagíny a jemně se jí dotýkáš. A ta druhá technika- jen ji tam strčíš prsty a budeš pohybovat sem a tam. Tyto techniky můžeš střídat.

"Děkuju ti moc, eee...jak se vlastně jmenuješ?"

"Stacy."

"Děkuju ti Stacy. Kolik ti mám zaplatit?"

"Nic. Došel sis jen pro radu, tak ji využij." Dořekla jsem to s úsměvem.

"Tak ahoj."

"Ahoj."

Život ProstitutkyKde žijí příběhy. Začni objevovat