Tak to je úžasné. Samozřejmě, že se u mě vždycky musí něco pokazit.
U Oli jsem omdlela a byla chvíli mimo.
"Zítra nikam nepojedeme" řekla Oli.
"Asi by to nebyl dobrý nápad no" odpověděla jsem.
"Chvíli si odpočiň a odvezu tě domů,
měla bys být v klidu. Omluvím nás, že nepřijedeme a domluvím jiný termín. O nic nejde." Usmála se a já jí úsměv opětovala, i když mě to mrzelo.
Mám nízký tlak, a proto jsem asi omdlela. Nebylo to poprvé.Když už jsem byla doma, poděkovala jsem Oli za odvoz a řekla jí, že mě to mrzí. Řekla, že si nemám dělat starosti, ať se nestresuju a ať se hlavně dobře prospím. Ještě jednou jsem ji poděkovala a Oli odjela.
Převlékla jsem se do pyžama a lehla si do postele. I když se mi chtělo tak hrozně spát, nemohla jsem usnout. Vzala jsem si k sobě Viga a přemýšlela jsem nad svým zpackaným životem. Zpackaný život kurvy, co je zamilovaná do dokonalého chlapa, na kterého nemá a žárlivá fotomodelka doufajíc, že nikdo nepřijde na její minulost.
"To je ale krásný život, viď Vigo?"
Ten se na mě podíval vražedným pohledem. Ani kocour mě už nemá rád, to jsem teda dopadla.
Vím, že to asi není dobrý nápad, ale měla jsem hroznou chuť na cigaretu.
A taky se tak stalo. Šla jsem si zapálit.
Potom jsem si už opravdu šla lehnout a usnula jsem.
ČTEŠ
Život Prostitutky
RomanceZ prostitutky po zamilovanou mladou ženu. Ne uplně běžný příběh o prostitutce. Sex,drogy, alkohol ale i láska... Kamarádky, party, jak to všechno dopadne?