"Vstávej ospalče, nesu ti snídani až do postele" probudila mě Lilly.
Koupila mi džus a sýrový croisant.
"Tos nemuselaaa" řekla jsem.
I když jsem byla ráda, že mi to donesla.
"Počkej, jak víš, že jsem nejela do New Yorku?"
"Olivia má moje číslo. Volala mi, abych tě zkontrolovala."
"Aha, no už mi to je jasný."
Zasmály jsme se.
"Tak co máš dneska v plánu? Chceš být doma, nebo někam zajdem?"
"No, jelikož jsem nikam nejela, radši bych byla doma. Nevím jestli už mám dobrý tlak."
"Aha, tak okey, můžeme si udělat pyžamový den zhrzených žen."
"Počkej stalo se snad něco?" Zeptala jsem se se strachem.
"Pohádali jsme se s Jasonem, mám podezření, že chce jinou. A navíc mi přijde, že je závislý. Když si nedá je protivný."
"Lidé se mění, pokud jsou závislý. Jestli se s ním necítíš dobře, měla bys dát šanci druhému."
"Nechci ho opustit, mám ho ráda, ale chová se divně."
"Tak mu dej chvíli čas, nebo spíš sobě, no a pak uvidíš, jak se to bude rozvíjet dál."
"Asi jo."
"Hlavně chci, abys byla šťastná." Řekla jsem s úsměvem."Nebo víš co, pojď do kavárny. Mám chuť na latéčko a stejně potřebuju něco, co by mi zvýšilo tlak." Navrhla jsem.
Lilly souhlasila, tak se šla obléct."2× latté a malinový cheesecake prosím."
Vím, že jsem říkala, že nemám ráda, když na mě někdo kolemjdoucí hledí skrz okno v kavárně, ale dnes mi to bylo jedno a chtěla jsem se dívat na okolí.
Někdy je hezké i ticho, kdy se každý jen dívá z okna a přemýšlí.
Napila jsem se latté, které nebylo sladké, tak jsem si přidala cukr. Mám ráda hodně sladké.
Lilly mi řekla, že se s Jasonem rozejde. Bylo mi to líto, protože se k sobě celkem hodili, ale zároveň mi ji tak trochu kazil. Ne, že já bych zkažená nebyla, ale přece jen se to snažím napravit.Bylo pochmurné počasí a k té zprávě, co mi řekla, se skvěle hodilo.
Dojedly jsme cheesecake, který byl mimochodem strašné výborný, dopily kafe a šly domů.
I když jsem chtěla být s ní, ona nechtěla. Chtěla být sama a přemýšlet, co bude dál.
Byla smutná, samozřejmě se jí nedivím. Zase budeme dvě nezadané a bez závazků jako kdysi.
ČTEŠ
Život Prostitutky
RomanceZ prostitutky po zamilovanou mladou ženu. Ne uplně běžný příběh o prostitutce. Sex,drogy, alkohol ale i láska... Kamarádky, party, jak to všechno dopadne?